Burgerskap van die pasgebore kind en burgerlike registrasie

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    posmasterr is
    Deelnemer

    Hallo vriende.
    Daar is 'n situasie dat ek nie uit die hitte kan kom nie. Ek het 2 maande gelede 'n kind gehad. Esim, dit wil sê sy moeder, wat al 25 jaar in Duitsland woon, het in 2015 'n Duitse burger geword. En nou is ek 'n Duitse burger. :)
    Einwohnermeldeamt sê dat hy 'n Duitse burger sal wees, maar die Turkse bevolkingskantoor moet 'n Turkse identiteit hê omdat sy vader 'n Turkse burger is en hy 'n Turkse burger.
    Nou is my vraag: die burgers van albei lande kon nie burgerskap deel nie. Aangesien daar geen registrasie vir die vreemde bevolking is nie, wat is die manier waarop ek moet volg en of daar 'n dubbele burgerskap is, of ek weet nie, hierdie twee lande weet ek nie daaroor.

    muhendus
    Deelnemer

    Ek weet dat dit aan beide kante waar is, aangesien sy moeder 'n Duitse burger is, die kind van Duitse afkoms is en 'n Duitse burger. Aangesien sy vader ook 'n Turkse burger is, word hy ook 'n Turkse burger. U kind is 'n dubbele burger :) Aangesien hy burgerskap het van geboorte (nie later verkry nie), hoef hy nie burgerskap te kies as hy groot is nie, hy is 'n lewenslange dubbele burger.

    muhendus
    Deelnemer

    https://www.calisma.de/index.php?option=com_k2&view=item&id=24:alman-vatandaşlığının-kazanılması&Itemid=6&tmpl=component&print=1

    "C. Situasies wat dubbele burgerskap moontlik maak

    1. Dubbele burgers vanaf geboorte

    Burgerskap wat vanaf geboorte verkry is op grond van die moeder of vader se nasionaliteit, lei tot wettige “dubbele” burgerskap met die ouers wat verskillende nasionaliteite het. 'N Kind wie se moeder 'n Duitse burger is en sy vader 'n Turkse burger, word byvoorbeeld met twee burgerskap gebore. Daar is geen keuse van burgerskap vir hierdie persoon nie. Die situasie van diegene wat op hierdie manier dubbele burgerskap verkry en diegene wat vrywillig dubbele burgerskap het, is anders.

    muhendus
    Deelnemer

    Hallo vriende.
    Daar is 'n situasie dat ek nie uit die hitte kan kom nie. Ek het 2 maande gelede 'n kind gehad. Esim, dit wil sê sy moeder, wat al 25 jaar in Duitsland woon, het in 2015 'n Duitse burger geword. En nou is ek 'n Duitse burger. :)
    Einwohnermeldeamt sê dat hy 'n Duitse burger sal wees, maar die Turkse bevolkingskantoor moet 'n Turkse identiteit hê omdat sy vader 'n Turkse burger is en hy 'n Turkse burger.
    Nou is my vraag: die burgers van albei lande kon nie burgerskap deel nie. Aangesien daar geen registrasie vir die vreemde bevolking is nie, wat is die manier waarop ek moet volg en of daar 'n dubbele burgerskap is, of ek weet nie, hierdie twee lande weet ek nie daaroor.

    Het u die posmasterr gelees?

Wys 3 antwoorde - 1 tot 3 (totaal 3)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.