Arb Law werkgewer verander

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Mehmetyilmaz
    Deelnemer

    Hallo vriende.

    Om voordeel te trek uit die Arb-wet, word 'n werksverpligting vir dieselfde werkgewer vir 'n tydperk van 1 jaar opgelê.
    Ek werk al 7 maande by die fest vertrag by dieselfde werkgewer, maar einde verlede maand het die maatskappy 'n samesmelting en 'n ander onderneming geword.
    Die werkplek en die werk wat ek gedoen het, het slegs die naam van die maatskappy verander en ek het 'n nuwe vertrag onder dieselfde voorwaardes geteken.
    Dink u in hierdie geval dat ek voordeel kan trek uit die arb?

    Dankie.

    muhendus
    Deelnemer

    Wat is Arb, meneer?

    Mehmetyilmaz
    Deelnemer

    Wat is Arb, meneer?

    Verblyfpermit verkry vir 1 jaar, afhangende van dieselfde werkgewer. Art 1/80 beteken vennootskapsooreenkoms.

    Ohne ideaal
    Deelnemer

    .

    Mehmetyilmaz
    Deelnemer

    As u 'n nuwe vertrag onderteken het, is 7 maande ongelukkig verby. Omdat die fees van die werk nie vasgestel is nie. As die tyd bepaal is, word die tyd waaraan u sou werk, weer bepaal en sou u op die vertrag wees. Alhoewel u 'n fees is, beteken die ondertekening van 'n nuwe vertrag dat die maatskappy nie net oor die verandering van die naam gaan nie, maar ook om die verandering van hande. As u 'n vertrag onderteken het omdat die naam verander het, moet u skryf as u aan u vertra begin werk het, sodat 7 maande nie verlore gaan nie. Maar as daar nie so iets is nie, sterkte met u 7 maande.

    Die firma met wie ek gewerk het, was 'n filiaalmaatskappy van die gmbh-netwerk, en hulle het hierdie maatskappy altyd gesluit en ons aan die netwerk gekoppel. Ek het 'n paar advokate geraadpleeg, maar ek kon nie veel reaksie kry nie. uitgawe.
    As dit klink soos u gesê het, is die naam baie moeilik, waarskynlik sal hulle my stuur.
    Dankie vir jou antwoord.

    Ohne ideaal
    Deelnemer

    .

    Mehmetyilmaz
    Deelnemer

    U hoef nie dadelik bekommerd te wees nie. As u 'n nuttige persoon is en hulle in nood is, is dit buite die kwessie. Jy gaan doen jou werk, jy bly skree. Ek wens die beste toe.

    Nee, my onderwyser, my situasie is anders. Ek het eers verkeerd uitgespreek. Ek het nog nie voordeel getrek uit daardie wet nie. Ek het 'n sessie vir familiehereniging gehad, maar ek is voor die volle twee jaar daar weg en het gedink dat ek 'n sessie oor werk. As dit is soos u gesê het, werk ek nie 2 jaar aaneenlopend nie.
    Om 'n blou kaart te kry, dink ek hulle wil 52 duisend jaarlikse brut hê, myne is ongeveer 40 duisend, en ek het dus geen reg op 'n blou kaart nie.

    Ohne ideaal
    Deelnemer

    .

    Mehmetyilmaz
    Deelnemer

    Waarom het hulle nie unbefristeti gegee nie? Geïnspireerde burger? Het u nie die b1 of die integrasiekursus gedoen nie?
    In watter stad woon jy?

    Ohne ideaal
    Deelnemer

    .

    hartelose
    Deelnemer

    Groete gestuur turkiyeye geen status (ohne ideaal dat). Selfs as u afsonderlik huis toe gaan, kry u 'n visum onafhanklik van u maat, aangesien u 2 jaar by u maat woon. Moenie bekommerd wees oor u nie, na 5 jaar se werk, doen u aansoek en koop dit weer. U het vir 69 euro gesê. As u hulp vir 1 euro kry, is hulp hulp. Of jy nou 69 gestaan ​​het of nie, dit was nou in jou sak. Kom ons kom. Ek het u gesê wat u onder 'n ander onderwerp aan u huidige situasie moet doen, ek het die meeste van wat u deurgemaak het ervaar om daarvan ontslae te raak. Dankie tog ek is nou reg. My punt. Die lewe wat u leef, is nie die lewe nie. As u 10 euro kan onttrek, neem 1000 euro uit die tjek, trek ten minste u salaris en doen wat ek sê. Maar ek dink jou probleem is moedeloosheid; jy vertrou jouself nie. Ek kan nie sonder inspirasie staan ​​nie. Jy dink. Sit dit op u kop in BISMILLAH Soek 'n koshuis, ensovoorts. Die voortsetting is aan die kom. Die lewe is kort, dit is nie duidelik wat ons gaan wees nie

Wys 10 antwoorde - 1 tot 10 (totaal 10)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.