KAN EK MY KINDERS NA DUITSLAND BRING

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    SEA2019 KEULEN
    Deelnemer

    Laat ek eers VRIENDE 1 JAAR WAT EK IS IN DUITSLAND DEUR FAMILIE saamvat, verenig my huwelik, my ILA GELDINIZ eerste meisie in my huwelik in Turkye. EK WERK HIER IN VOLLZEIT EK KRY NIE HULP VAN DIE STAAT WAT MOET EK DOEN OM MY KINDERS TE BRING NIE, WAT IS DIE VOORWAARDES?

    hartelose
    Deelnemer

    U gaan na die buitelandse kantoor, hulle kyk na die inkomstesituasie, ens. U sê dat as u huidige eggenoot en u twee se salaris voldoende is vir hul toekomstige kinders, die buitelandse woonstel dit kontroleer en bereken teenoor die wisselvalligheid volgens die staat. U kan dit wys, u kan dit sonder enige probleme saambring.

    SEA2019 KEULEN
    Deelnemer

    Baie sal ons salarisse genoeg hê, ek dink 'n totaal van 3100 euro inkomste, maar ek wou iets anders leer wat u wil voorberei as u wil voorberei, gaan by hom huis se bakiyolarm wonder of is in die buiteland van die buitelandse takke van hier moet u die konsolosluktanm van turkiyede toepas

    hartelose
    Deelnemer

    Van waar. Ek moet aansoek doen, my inligting. Nee, u salaris is genoeg. Hulle kyk na die grootte van die woonstel. As ek nie verkeerd onthou nie, moet dit 15 vierkante meter per persoon wees, ek is nie seker nie, dus sal 'n huis van 70 vierkante meter genoeg wees.

    miacollogne
    Deelnemer

    Rapporteer die situasie in Jugendam, hulle sal jou vertel wat nodig is

    omerumuten
    Deelnemer

    Grundsätzlich ist es unerheblich, ob der in Deutschland lebende Ehepartner die deutsche Staatsangehörigkeit besitzt oder selbst Ausländer mit Aufenthaltserlaubnis ist. Wenn derjenige hier lebende Ehepartner / Kind deutsch ist, ist der Zuzug im Ergebnis einfacher.

    Oor die algemeen is dit nie nodig om 'n gesinshereniging van die kind te kry nie, dit is nie nodig om 'n verblyfpermit te hê nie, en nie net die ouers van die kinders nie, maar ook die ouers kan voordeel trek uit die ouers, dus ek beveel aan dat u eers die gesinshereniging met die kind deursoek.

    kanun olarakta genelde su paragrafta  “§ 29 AufenthG – Familiennachzug zu Ausländern” yazili olanlara bagli kalmak zorunda kaldiklarindan yasal hak olarakta bu sekilde önün acik olur.Tabi ki bu yasal haklarinla birlikte onlarda türkiyede cocuklarin tüm velayet haklarina kadar belgelerini mutlaka isterler.

Wys 5 antwoorde - 1 tot 5 (totaal 5)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.