Aansoek doen om 'n visum vir gesinshereniging in Duitsland

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    die Mervewehrl
    Deelnemer

    Hallo vriende, ek is nuut onder julle. Ek het die forum baie deurgesoek, maar dit het miskien misgekyk. Om hierdie rede kon ek dit nie vind nie en het ek besluit om 'n nuwe onderwerp te open.

    Ons is 'n maand gelede in Denemarke met my vrou getroud. My vrou is letterlik Duits. Ek het 'n visum na Duitsland met 'n geldigheidsperiode van 27 Oktober en die laaste tien dae vanaf 90 dae.
    Ons het tydens hierdie proses baie gesoek omdat my vrou gesê het dat ek die moontlikheid het om aansoek te doen uit Duitsland. Ek het Duits op A2-vlak. Albei het na Duitsland en Turkye gegaan, maar ek het nog nie die sertifikaat ontvang nie. Die tydsbeperkings is groot, en ons het 'n gesondste advokaat aangestel en met die prokureur vergader.

    Die advokaat het vir ons gesê dat ek 'n visum kan aanvra by die Duitse distriksgoewerneurskappe. Hy het gesê dat ons eers na die munisipaliteit gaan en dat ons huwelik in Denemarke goedgekeur word, en dan was my werk as distriksgoewerneur gelukkig. Laat die Goethe-sertifikaat van Turkye op die datum waarop ons na al die lande kyk. Kan ek 'n visum kry voor einde November so ongelukkig onmoontlik en daar is geen onlangse geskiedenis nie. Omdat hierdie sertifikaat vereis is om 'n visum aan te vra.

    Die prokureur het egter gesê dat as ek sê dat ek die kursus wat ek bygewoon het nadat ek die dokumente by die distriksgoewerneurskantoor ingedien het, bewys dat ek later die eksamen gaan aflê en bewys dat ek 'n bietjie a1 kan praat, is ek egter op die beampte wat ek teëgekom het, en hy kan my 'n spesiale vraestel gee vir die reg om te bly (die reg om in Duitsland te bly en wag terwyl hy op die gesinsvisum wag).

    Lang storie kort, dieselfde vrae wat konsultante vir visumvisies op hierdie gebied my konsulaat besorg om 'n visum te kry vir slegs 'n gemagtigde instelling in Turkye, het aansoekers uit Duitsland vir my gesê dat sy nie kan nie. Maar die Duitse prokureur, die advokaat wat hierdie dinge hanteer het, het andersom gepraat.

    Ek was baie gestres. Net vir ingeval het ek 'n afspraak gemaak vir 'n eksamen in Freiburg op 25 Oktober. Ek moet terugkeer tot 27, maar as ek vooraf die visum aangevra het, het ons gedink dat dit 'n moontlikheid sou wees om te bewys dat ek hierdie eksamen uit Duitsland sou aflê met my kursusvraestelle en eksaminaat.

    Is daar iemand wat kennis of ervaring met hierdie situasie het, vriende. My kop is 'n corba, my tyd is beperk. My man dring daarop aan dat dit waar is, maar ek dink hy slaan die gedeelte oor waar ek 'n Turkse burger is. Hierdie dinge is moeilik vir ons, weet u. As iemand inligting oor die onderwerp het en wil deel, sal ek dit baie waardeer. Dankie by voorbaat 

    Nesibe van
    Deelnemer

    Laat ek u sê, soos u in u prokureur gesê het, u besigheid was gelukkig. :) jammer, maar daar is geen manier om noodwendig so in die eerste en van daar af neem jy die sertifikanizi noodwendig selfs jou visum te kry uit Turkye Turkye om te draai na familiehereniging. Turkye keer die erkende staat terug. My enigste lang bildigim vlugtelinge wat na Turkye terugkeer as die situasie gesê kan word. In ander omstandighede kan u ongelukkig alles wat aan Turkye en Turkye gedwing word, vries.

    volkanxnumx
    Deelnemer

    In die eerste plek hoop ek dat u reis so gou as moontlik en op die beste moontlike manier vir u, my vriend, sal eindig.
    Hy het gekom met 'n toeristevisum wat ek geken het. Voordat die visum verstryk het, het hy die a1-eksamen in Duitsland afgelê en gewen. Later is hy met sy vrou in die munisipaliteit getroud en het hy 'n verblyfpermit gekry.
    1- 'n Vrou wat haar werk ken en wat nie sal moed opgee in die lig van burokrasie nie en wat tot die einde haar regte sal soek
    2-om 'n goeie staatsamptenaar teë te kom wat inisiatief kan neem
    Vriende wat lank in Duitsland woon, sal beter verstaan ​​wat ek bedoel.

    hartelose
    Deelnemer

    Jou maat is ongeskonde. Een. As hy werk het, het hy 'n goeie inkomste VS jy het baie min kans, jy kan die sessie in Duitsland kry, dit hang van die offisierinisiatief af. Ek het gehoor dat die huweliksake in Denemarke, wat ek as die offisier sal beskou, nie baie maklik in besonderhede sal bespreek nie. Beampte in Duitsland, waarom jy nie trou nie, is alles beter as ons. Hulle weet dat ek nie u hart wil verduister nie, maar dat u realisties moet wees, as u huweliksmaat 'n vaste werk het, dan het u twee kans op 100 % stres jouself nie tevergeefs nie, moenie jouself geld aan die prokureur gee nie, gaan terug na die betroubaarste familiereünie, maak 'n gesinsreünie goedkoper, my beskeie raad

    die Mervewehrl
    Deelnemer

    Geagte vriende, baie dankie vir u belangstelling en voorstelle. Julle stem saam. Ek dink dit is die beste manier om 'n gesinsvisum aan te vra sonder om tyd te mors. Ek dink beslis nie dat hierdie verblyf moeilik is nie en dat hulle die inisiatief vir ons sal bied as daar 'n visumsoort soos 'n gesinsvisum is. My vrou het 'n goeie inkomste en werk, maar ek is nie so nie. Die dokumente wat ek kan toon, is beperk, ek dink dit sou 'n droom wees as ek nog nie eens 'n A1-sertifikaat het nie. In die oorblywende tien dae sal ons daarheen gaan en ons huwelik by die munisipaliteit registreer. Konsulêre roetes verskyn daarna aan ons :) Ek sal die verwikkelinge met u deel. Ek hoop dat ek die afgelope tien dae nog baie probleme het met die beheer van psaport :)

    hartelose
    Deelnemer

    Ek sal kom as ek reg verstaan. Geen visum vir gesinshereniging sou 'n probleem wees nie. Ek dink jy wou dit hê, dan is jy verkeerd. By gesinshereniging is die inspirerende inkomstesituasie in tr nie belangrik nie. As u huweliksmaat in 'n goeie toestand is, trou dan met Rathaus in Duitsland, keer terug na en, maar dit sal 'n tydjie duur. U sal sonder probleme terugkom, maak dit nie maklik in u oë nie, die belangrikste punt is dat die inkomste van u huweliksmaat voldoende moet wees om 'n bestaan ​​te maak as u na Duitsland kom. Ek weet nie in watter toestand u is nie. Huurgeld wissel tussen 1 en 1500 euro, afhangende van die staat. Ek dink dit sal genoeg wees as 'n salaris

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Geagte vriende, baie dankie vir u belangstelling en voorstelle. Julle stem saam. Ek dink dit is die beste manier om 'n gesinsvisum aan te vra sonder om tyd te mors. Ek dink beslis nie dat hierdie verblyf moeilik is nie en dat hulle die inisiatief vir ons sal bied as daar 'n visumsoort soos 'n gesinsvisum is. My vrou het 'n goeie inkomste en werk, maar ek is nie so nie. Die dokumente wat ek kan toon, is beperk, ek dink dit sou 'n droom wees as ek nog nie eens 'n A1-sertifikaat het nie. In die oorblywende tien dae sal ons daarheen gaan en ons huwelik by die munisipaliteit registreer. Konsulêre roetes verskyn daarna aan ons :) Ek sal die verwikkelinge met u deel. Ek hoop dat ek die afgelope tien dae nog baie probleme het met die beheer van psaport :)

    Vriende het reeds die nodige antwoord gegee, ek wil net 'n paar toevoegings byvoeg. Ek het drie jaar gelede dieselfde probleem gehad, en ons het Rathausta gevra nadat ons getrou het. Ons is in Duitsland getroud, maar hulle het nie 'n visum vir familiehereniging in Duitsland uitgereik nie. Hulle het gesê dat hulle teruggaan en aansoek doen om 'n visum vir gesinshereniging.
    Ek sou sê kry die A1-dokument sonder om tyd te mors. Hulle sal nie 'n dokument oor u inkomste vra nie, maar net die esten in Duitsland, wees gerus.

    Ek wens die beste toe.

    die Mervewehrl
    Deelnemer

    Ek sal kom as ek reg verstaan. Geen visum vir gesinshereniging sou 'n probleem wees nie. Ek dink jy wou dit hê, dan is jy verkeerd. By gesinshereniging is die inspirerende inkomstesituasie in tr nie belangrik nie. As u huweliksmaat in 'n goeie toestand is, trou dan met Rathaus in Duitsland, keer terug na en, maar dit sal 'n tydjie duur. U sal sonder probleme terugkom, maak dit nie maklik in u oë nie, die belangrikste punt is dat die inkomste van u huweliksmaat voldoende moet wees om 'n bestaan ​​te maak as u na Duitsland kom. Ek weet nie in watter toestand u is nie. Huurgeld wissel tussen 1 en 1500 euro, afhangende van die staat. Ek dink dit sal genoeg wees as 'n salaris

    Evet öyleymiş, eşimin durumu ve maaşı iyi. Ev olarak büyükailesinin evinde kalıyoruz. O evi göstereceğimiz icin kira açısından da maaş açısındanda sıkıntımız yok cok sükür. 20 kasım a aile birlesimi randevumu aldım arkadaslar. Hayırlısı olsun insallah

    die Mervewehrl
    Deelnemer

    Vriende het reeds die nodige antwoord gegee, ek wil net 'n paar toevoegings byvoeg. Ek het drie jaar gelede dieselfde probleem gehad, en ons het Rathausta gevra nadat ons getrou het. Ons is in Duitsland getroud, maar hulle het nie 'n visum vir familiehereniging in Duitsland uitgereik nie. Hulle het gesê dat hulle teruggaan en aansoek doen om 'n visum vir gesinshereniging.
    Ek sou sê kry die A1-dokument sonder om tyd te mors. Hulle sal nie 'n dokument oor u inkomste vra nie, maar net die esten in Duitsland, wees gerus.

    Ek wens die beste toe.

    Ons het vandag Rathaus gebel en hulle het gesê dat as u nie in Denemarke getroud is nie, ons u hier sou laat bly, maar u het in Denemarke getrou, nie in Duitsland nie. Ek het goed gelees wat u geskryf het. Ek sal spyt wees dat ek in my hart gebly het omdat ek nie in Duitsland getrou het nie. Maar sover ek verstaan, het hulle moeite om 'n dekking vir alles te vind en te stuur. Gelukkig het u my vertel dat hulle besluit het om so 'n verskoning te vind en my te stuur dat ons die teleurstelling voor ons vertrek verhinder het. Ek het 'n afspraak gemaak vir familiehereniging direk vanaf Istanbul. Sterkte, vriende, ek het u laat weet van die verwikkelinge.

    die Mervewehrl
    Deelnemer

    Ook vriende, ek het op 25 Oktober die eksamendatum vir Goethe in Freiburg gekry. Dink u hierdie eksamen is moeiliker in Duitsland? Is daar iets wat u my kan voorstel? Dit is duidelik dat ek 'n bietjie opgewondenheid in my geskiedenis-eksamen in Turkye wonder as ek sê

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Ook vriende, ek het op 25 Oktober die eksamendatum vir Goethe in Freiburg gekry. Dink u hierdie eksamen is moeiliker in Duitsland? Is daar iets wat u my kan voorstel? Dit is duidelik dat ek 'n bietjie opgewondenheid in my geskiedenis-eksamen in Turkye wonder as ek sê

    Laat my nou kommentaar lewer oor die voorval in die pers hieroor. Ek het die eksamen in Ankara afgelê. Aangesien die eksamendatums in Istanbul vol is, het ek 'n afspraak gemaak vanaf Ankara, ek het vir 1 dag gegaan en gekom. Een onderwyser was Turks. Al wat voor my was, was Turks. Dus het my opgewondenheid 'n bietjie bedaar en op die een of ander manier het ek gesê dat die mense voor my Turks is, en volgens hom was ek verlig.

    As u egter die eksamen in Duitsland aflê, sal al die professore Duits wees, maar as hulle in die een-tot-een-onderhoud teëkom, sal hulle Turks wees. Ek weet dus nie. As u seker is van u kennis, kan u die eksamen aflê omdat ek in sommige stresvolle oomblikke opgewonde was. Ek dink ek sou dit nie kon doen as ek later in Duitsland die eksamen sou betree nie, toe ek later hierheen gekom het, het ek gepraat oor die a2-eksamen.
    Dit hang van u en u kennis af. Maar as u my vra, of u seker is van die kennis, sal dit beter wees om 'n a1-sertifikaat in Duitsland te verwerf. Dit het geen invloed op die proses nie, want dit sal nie meer wees nie, want dit is dieselfde instansie wat die eksamen aflê. Maar as u hierheen kom, het u die eerste spanning vir ander eksamens verlig as u die eksamen in Duitsland aflê.

    Dit hang van jou af

Wys 10 antwoorde - 1 tot 10 (totaal 10)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.