Studeer aan die Universiteit in Duitsland

> Forums > Algemene afdeling oor Duitsland en ander Europese lande > Studeer aan die Universiteit in Duitsland

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    keremxnumx
    Deelnemer

    vriende.

    Ek skryf vir diegene wat in Duitsland wil woon. As u aan die universiteit in Duitsland studeer, kry u 'n verblyfpermit van een jaar sonder rede aan die einde van die universiteit. As u gedurende hierdie tydperk 'n werk vind en dit amptelik aanteken, kry u 'n werkspermit. Ek hoef natuurlik nie oor die hoof te sien dat u meerderwaardige Duits hiervoor nodig het nie. As u oukei sê, het ek my permitte in Duitsland, maar my vrou kon nie kom nie. Hoe gaan ek dit saamneem? Laat ek hom ook afsonder. U doen aansoek by die konsulaat of die Duitse interne aangeleenthede vir u gade. U gade gaan binne 'n sekere tydperk na die kursus. leer Duitse en Duitse kultuur (rede om Duitsland nie vreemd te wees nie)
    As die span wat die kursus aanbied, dit goedkeur, kan u gade toestemming kry. As u sê dat u reeds die taal praat en die amptenaar nie 'n betekenis vir u het nie, sal hy reeds 'n verblyfpermit kry. Daar is geen rede vir u gade om nie in Duitsland opgeneem te word nie, veral nie as hy werk kry nie.

    Spinasie
    Deelnemer

    As u aan die universiteit in Duitsland studeer, kry u 'n verblyfpermit van een jaar sonder rede aan die einde van die universiteit.

    Is jy seker hieroor...

    swart & grys_3
    Deelnemer

    Vriende, ek het 'n probleem, dit sal baie waardeer word as iemand wat inligting het en hul inligting deel. Ek studeer aan die ekonomie-afdeling van Turkye, 1 Turkye, TR jaar waarin ek al was. Hier wil ek universiteit toe gaan, maar ten minste kan u 'n goeie graad in German Show behaal. Wat kan ek doen, my diploma-ekwivalensie aanvaar edilirmi, meester Kan ek, of wat ek hier kan doen anders as wat ek Turkye gekoop het, kan evalueer hoe om te diplomasie? Gestel ek het hier met 'n universiteit hier voortgegaan. Wat kan ek dan doen, wat is die presiese Duitse ekwivalent van hierdie departement en wat doen 'n gegradueerde van hierdie departement in Duitsland? Dankie nou. Die webwerf is ook baie mooi, ek het dit toevallig gevind, ek het baie daarvan gehou.

    dennnis 1989
    Deelnemer

    Hallo, ek sal my vra, ek is nou in die laaste jaar van hoërskool. Ek dink daaraan om in Duitsland na die uni te gaan as ek my skool voltooi, en my dubbele burger hoef nie 'n visum by hom te kry nie. Hulle het my gesê dat almal dit duur 4 jaar, maar in die OSS-gids moet die studente wat in die buiteland wil studeer, die spervuur ​​slaag. Moet ek 'n jaarlikse versperring verdien, sal ek bly wees as u kan help, dankie al

    Ertugrul
    Deelnemer

    Ek salueer dat u my help met wat ek gelees het op die 2-jarige tweespoorweg as skoolvervoer-tegnikus in Duitsland wat ek gelees het of wat ek daar in my universiteitsdiploma in Turkye kan doen.

    3,14
    Deelnemer

    -> Klik op

Wys 5 antwoorde - 1 tot 5 (totaal 5)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.