2019 visum-kelners en gebiede

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Arkadaşlar ben 30 eylülde izmirden Aile birleşimi başvurusu yaptım. Görüşmeden sonra verilen A4 kağıdının sağ üst kısmında barkod altında 6 haneli sayı var. Acaba takip numarası dediğiniz şey bu mu ? Ve herkes tecrübelerini rica etsem yazabilir mi ?  byby:)

    Maid
    Deelnemer

    hallo,
    Ek het op 17 September saam met my kind van Ankara aansoek gedoen. Ek het een ontbrekende dokument gehad. Hulle het die ontbrekende dokumentvorm gegee en my gevra om dit in te vul. Hulle het geen aansoeknommers verskaf nie. Daar is 'n opsporingsnommer op die papier wat die Ups-vrag gee, en ek kan dit vanaf die vragbladsy volg.
    Benim dosyam yabancılar subeye gecen hafta varmisti. Memur max. 4 hafta bekleyeceksiniz demis çünkü ordaki yogunluk ve sıraya göre dosyalari inceliyorlar. Her hafta tatilleri var Almanlarin bakalım inşallah Kasım ayinda onaylanir vizemiz.
    Ek wens almal geduld toe wat op 'n baie moeilike proses wag.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Bana ups kargo kağıdı vermediler neden acaba.  😮 Peki almanyanın neresine gidiyorsun ? Ben berlin e gidicem hayırlısıysa bi sıkıntı çıkartmazlarsa. Gerçekten zor bi süreç belirsizlik en sevmediğim şey. Umarım Allah gönlümüze göre verir. Bugün tam bi ay oldu zor sabrediyorum. 6 ay bekleyenler varmış gerçekten tebrik ediyorum onlardaki sabrı :)

    Hoe het u uitgevind dat die dokumente by die buitelandse tak gekom het? Wie het gesê dat jy 4 weke sal wag?

    Maid
    Deelnemer

    U het gesê dat ek 'n aansoek van Izmir gedoen het, waarskynlik sal hulle u met betaling teen u stuur, ek dink dit het 'n kontrak met binnelandse vrag.
    Hannovere bagli gidecegim yer nasipse olursa inşallah.
    My vrou het na die buitelandse tak gegaan en die beampte daar het ons vertel. Maks. Hy het 1 maand gesê. Dit is nie net ons nie, maar mense van alle nasies is van toepassing. U kan inligting by die buitelandse tak kry. U gade kan vra in watter stadium die aflewering van u lêer is. Berlyn is 'n groot plek, intens, God seën jou.
    cofe :)

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Ons kyk, niemand maak oop nie.  :- ben söyleyim de bugün gitsin o zaman. Amin inşallah. Evliliğimin ilk aylarını tek başıma geçiriyorum çok kötü birşey. ALLAH yardımcımız olsun

    Maid
    Deelnemer

    Laat u maat skakel en maak 'n afspraak. Die buitelandse tak waaraan ons verbonde was, was nie met 'n afspraak nie. Dit werk op 'n sekere dag en op 'n sekere tyd. Dit hang natuurlik van die staat en stad af.
    Ben bebegimle birlikte 1 yıldan fazla oldu eşimi görmeyeli. Bu süreçte 1 kez turistik vizeye basvurmustum 9. Maddeden red yedim. Bu seferde aile birlesimi vizesine basvurduk bakalım inşallah olumlu sonuçlanır. Çünkü artık bu durum aile birlesimi degil,
    daar sal 'n gesinsverspreidingsvisum wees. Dit is moeiliker om saam met die kind te wag. Ek hoop dat u visum ook vroeg goedgekeur sal word. God help ons en kry die helfte. :-

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    İnanamiyorum sizin durumunuz daha zormuş gerçekten çok üzüldüm. :-[ İnşAllah en kısa sürede kavuşuruz.. Herşeyi keşke bu kadar zorlaştırmasalardı. Gerçekten çok üzücü. Eşiniz Alman vatandaşı mi acaba?

    Maid
    Deelnemer

    My huweliksmaat is 'n Turkse burger, maar het 'n onbepaalde tyd. In hierdie proses het hy werk, huishoudelike goedere of iets opgestel. Ek hoop dit blyk positief te wees. Is die uwe 'n Duitse burger? Al is hy 'n Duitse burger, werk hierdie visumproses steeds.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Ja, Duitse burger. As dit te lank raak, sal ons prokureurs ens. Toe hoor ek dit raak makliker

    Maid
    Deelnemer

    Daar is 'n 90-dae regsproses vanaf die datum van u aansoek. Tydens hierdie proses moet hulle 'n positiewe of negatiewe draai maak. As u nie 'n antwoord in hierdie proses kry nie, dink ek dit is die sinvolste om 'n prokureur te betrek. Ons dink daaraan om dieselfde pad te volg. Daar is ook mense wie se visums eers binne 5 of 6 maande goedgekeur is, ek het dit hier gelees.
    U gade is 'n Duitse burger wat u nie kan weier nie. Dit sal vroeër of later goedgekeur word.

    Heg aan
    Deelnemer

    Hi vriende,

    Ek het krediet- en kredietkaartskuld aan die bank, die skuld is oorgedra na eksekusie, ek wonder of daar 'n probleem in die visum vir gesinshereniging sal wees?

    Ek het op 30 September 'n aansoek gedoen. Die buitelandse tak het gesê dat ons Woensdag die dokumente na die anker gestuur het. bly as hulle u inlig.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    İnşallah onaylanır 5 _ 6 ay bekleyeceğimi var sayarsak sanırım psikolojim bozulur :)

    Maid
    Deelnemer

    Nee, ek dink nie jy sal so lank wag nie. As u voorwaardes beskikbaar is, word die visum in die normale proses binne 1,5-2 maande goedgekeur.
    Bir de çok düşünmemeye çalışın, mişiniz yoksa kendinize ugraslar bulun. Ben bir ara düşünmekten psikolojim bozuldu. Şimdi saldım artık ne çıkarsa bahtıma diyorum cofe:)

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Net soos u reg is, sal my sielkunde versleg.  :)

    Maid
    Deelnemer

    Hi vriende,
    Pasaportum bugün kargo dagitimda gözüküyor. Kuryeyi bekliyorum, umarım vizemiz onaylanmış olarak gelmistir çok heyecanlıyım.  clap:) ya:)

    Maid
    Deelnemer

    Vizem red geldi maalesef. Moralim cok bozuk. Red sebebi maddi yetersizlik, sanırım esimin maaşını yetersiz bulmuşlar  :cryla: 
    Nou beplan ons om met 'n prokureur te onderteken en appèl aan te teken :(  nasipten öteye gecilmiyormus cidden cok Üzgünüm. Cocugumla birlikte buralarda kaldık. Bahane uretiyorlar eziyetten baska bir sey degil yaptıkları.  :cryla:

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 34)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.