Skep uitvoerende skuld 'n visumprobleem?

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Heg aan
    Deelnemer

    Hi vriende,

    Ek het krediet- en kredietkaartskuld aan die bank, die skuld is oorgedra na eksekusie, ek wonder of daar 'n probleem in die visum vir gesinshereniging sal wees?

    Ek het op 30 September 'n aansoek gedoen. Die buitelandse tak het gesê dat ons Woensdag die dokumente na die anker gestuur het en ek is bang dat daar 'n probleem sal wees.

    Maid
    Deelnemer

    hallo,
    In gevalle van skuld en uitvoering aan die bank sal daar geen probleme wees tensy die bank 'n verbod op die vertrek in die buiteland instel nie. As u egter skuld het aan die staat, sal u probleme hê soos belastingskuld, ens. Daar sal 'n probleem wees wanneer u na die buiteland gaan. Afgesien hiervan, weet ek in Turkye. Moenie die staatskuld verbind nie. Ek het ook baie gesoek. Ek het 'n toeristevisum gekry terwyl ek skuld gehad het, en dit was nog nooit 'n probleem nie.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    As u nie 'n verbod uit die buiteland het nie, dink ek niks sal gebeur nie. Een van my vriende het 'n skuld van 10 duisend TL gehad. Verlede week het u gekom, kan u u visumskuld uit die buiteland betaal. Maar daar word ook betaal wanneer doeanebeamptes u eenkant toe trek, u kom nie na Turkye nie.

    Maid
    Deelnemer

    Die verbod is geleer van die polisie-eenhede in die buiteland.
    Ek weet natuurlik nie die volgende proses nie. Ek hoop dat daar geen probleme sal wees nie.

    Heg aan
    Deelnemer

    Ek het geen belastingskuld aan ons staat nie, soos ek gesê het: ek het skuld aan die bank, hulle het dit 2 weke gelede gegee.

    Maid
    Deelnemer

    Moenie bang wees as hulle geen bates het nie, hulle kan niks doen nie. Hulle bel net die regskantoor en pla jou.

Wys 5 antwoorde - 1 tot 5 (totaal 5)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.