Nood-egskeidingshulp.

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Tramp34
    Deelnemer

    Hallo vriende, ek was vir so 2 jaar en 4 maande getroud met my vrou onder dieselfde dak, en sy het die huis verlaat en na haar familie toe gegaan, net toe ek besig was om my sessie te verleng, met malle snert gesê soos my vrou se eindelose leuens, probleme en huwelik in een dag was nie vir my nie, jy is 'n goeie man, jy is super mooi.Daar is nog net 'n paar dae oor vir die sessie om te verstryk en ek het 1 weke gelede aansoek gedoen.My vrou het geskryf dat ek wou nie die dokument kry nie, ek het dit geteken en oorhandig. Auslanderbehorde het nie vir my geantwoord nie. Ek het self soontoe gegaan en die onpersoonlike, rassistiese vriend daar het vir my nonsens dinge vertel soos 'kom terug, jou doel om hier te wees is geëindig ' en gesê: 'Ons sal nie die sessie verleng nie.' Ek het B25 gegradueer, my oriënteringskursus is verby, ek het vir ongeveer 2 jaar in dieselfde huis gebly en ek het my hele lewe aan hierdie persoon gegee wat my vrou sal wees. Wat kan ek nou doen, vriende, ek is 1 km weg van Stuttgart, Baden w. Is daar iemand wat n prokureur in Nberg ken?Ek kon nie vir 2.5 jaar sonder onderbreking in n enkele maatskappy werk nie, maar ek het 10 maande gewerk.Ek het tot vandag nog geen maatskaplike bystand van ander maatskappye ontvang nie.Sedert ek aangekom het, het ek betaal die lening van haar huis voor die huwelik, en nou werk ek by 'n fees vir ongeveer 25 maande.
    Ek werk in 'n groot maatskappy deur Zeitfirma, ek het u dringende ondersteuning nodig, ek het niemand nie. My vrou het my geruïneer, my enigste fout is dat ek werk sedert die dag wat ek Duitsland toe gekom het en vasgebind is aan my huis en familie.. Dit is 'n rukkie, moenie bekommerd wees nie.

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    Daar is 'n basiese hoefyster in München, hy is 'n kenner van hierdie kwessies, ek sal hom 'n konsultant noem, sommige sê dat dit genoeg is om vir 2 jaar getroud te bly, sommige sê 3 jaar is verpligtend, so daar is nie baie mense wat volg wat is in die wet geskryf, maar my raaiskoot is dat hulle jou slegste sessie vir 1 jaar sal verleng en jou nie stuur nie. 

    Tramp34
    Deelnemer

    Daar is 'n basiese hoefyster in München, hy is 'n kenner van hierdie kwessies, ek sal hom 'n konsultant noem, sommige sê dat dit genoeg is om vir 2 jaar getroud te bly, sommige sê 3 jaar is verpligtend, so daar is nie baie mense wat volg wat is in die wet geskryf, maar my raaiskoot is dat hulle jou slegste sessie vir 1 jaar sal verleng en jou nie stuur nie.

    Ek het hom gekontak, hy het uitgawes rondom 3 duisend euro, kom ons kyk of ons appelleer, ek sal jou laat weet wat sal gebeur.

    volkanxnumx
    Deelnemer

    Eerstens, word gou gesond. Ek bly in Reutlingen. As jy jou nommer privaat wil los, sal ek jou help so veel as wat ek kan.

    Tramp34
    Deelnemer

    Eerstens, word gou gesond. Ek bly in Reutlingen. As jy jou nommer privaat wil los, sal ek jou help so veel as wat ek kan.

    Ek het vir jou my nommer privaat gestuur, broer.

    hartelose
    Deelnemer

    Hallo, ons het hierdie onderwerp al baie keer voorheen bespreek. Ons het gedeel en kommentaar gelewer, laat ek weer probeer help. Om 'n visum onafhanklik van jou gade te kry, moet jy vir 2 jaar onder dieselfde dak bly, as jou gade 'n Turkse burger is, 3 jaar. As jou gade Duits is, tree hy/sy vir jou op soos 'n buitelander. Hulle doen dit gewoonlik aan almal. Hulle dink dat hulle nie die wet ken nie en sê vir hulle om terug te gaan Turkye toe ens. Hulle het egter nie so 'n reg. Hulle is VERPLIG om 'n sessie te gee. Esin Turk. Weereens, daar is geen probleem nie. Die egskeidingstydperk het byvoorbeeld presies twee jaar vir my geduur. Gedurende daardie tydperk sal hulle vir jou 'n verblyfpermit gee en solank jy aanhou werk, tensy jy hulp van die staat ontvang, jou visum sal in 'n werkervisum verander en jy sal steeds bly.Die belangrikste punt hier is dat jy Turks is. Selfs as jy 1000 euro verdien, werk en ontvang geen staatshulp nie. Om op die oomblik afsonderlik te woon sal jou verblyftydperk onbepaald verleng, jy sal vir 5 jaar moet werk en dit sal nie 'n probleem wees nie. My persoonlike versoek aan vriende wat sulke vrae sal vra is om hulp te vra, vra asseblief vir die burgerskap van die kind as dit 'n gesinshereniging oor 'n kind is, of die burgerskap van die kind as dit 'n kwessie van huwelik is. Spesifikasies. Dan kan ons jou in meer detail help. Groete..

    Tramp34
    Deelnemer

    Hallo, ons het hierdie onderwerp al baie keer voorheen bespreek. Ons het gedeel en kommentaar gelewer, laat ek weer probeer help. Om 'n visum onafhanklik van jou gade te kry, moet jy vir 2 jaar onder dieselfde dak bly, as jou gade 'n Turkse burger is, 3 jaar. As jou gade Duits is, tree hy/sy vir jou op soos 'n buitelander. Hulle doen dit gewoonlik aan almal. Hulle dink dat hulle nie die wet ken nie en sê vir hulle om terug te gaan Turkye toe ens. Hulle het egter nie so 'n reg. Hulle is VERPLIG om 'n sessie te gee. Esin Turk. Weereens, daar is geen probleem nie. Die egskeidingstydperk het byvoorbeeld presies twee jaar vir my geduur. Gedurende daardie tydperk sal hulle vir jou 'n verblyfpermit gee en solank jy aanhou werk, tensy jy hulp van die staat ontvang, jou visum sal in 'n werkervisum verander en jy sal steeds bly.Die belangrikste punt hier is dat jy Turks is. Selfs as jy 1000 euro verdien, werk en ontvang geen staatshulp nie. Om op die oomblik afsonderlik te woon sal jou verblyftydperk onbepaald verleng, jy sal vir 5 jaar moet werk en dit sal nie 'n probleem wees nie. My persoonlike versoek aan vriende wat sulke vrae sal vra is om hulp te vra, vra asseblief vir die burgerskap van die kind as dit 'n gesinshereniging oor 'n kind is, of die burgerskap van die kind as dit 'n kwessie van huwelik is. Spesifikasies. Dan kan ons jou in meer detail help. Groete..

    Eywallah kardeşim benim eşim alman vatandaşı 2 sene 5 ay yakın evli kaldım ve çalışıyorum devletten hiç-bir yardim almadım ama ne yazık ki ırkçı birine denk geldin mi öyle olmuyor tehditle başbaşa kalıyorsun. Neyse temel nala verdim o halledicek ama biraz tuzluya mal oluyor..

    hartelose
    Deelnemer

    As dit nie werk nie, moenie ontsteld raak nie, gaan net. Selfs al veroorsaak die buitelandse kantoor probleme, is dit nie 'n probleem nie. Jy sal 'n bietjie geld spandeer vir 'n prokureur, maar jy sal 'n visum kry onafhanklik van jou gade. Ontspan, niemand kan jou stuur nie. Tensy jy self soontoe gaan, hou aan werk Nadat jy vir 5 jaar gewerk het, sal jy jou geld onbepaald kry.Beste groete.

    muhendus
    Deelnemer

    As dit nie spesifiek is nie, wil ek iets vra? Is jou gade Duits of Turks in Duitsland gebore? En het jy nie geweet dat hy 'n rassis was voor hy getrou het nie?

    Ek verstaan ​​dat dit nie sy vrou is wat rassisties is nie, maar die beampte by die buitelanders se kantoor. 'n Rassis sal in elk geval nie met 'n buitelander trou nie.

    Tramp34
    Deelnemer

    As dit nie spesifiek is nie, wil ek iets vra? Is jou gade Duits of Turks in Duitsland gebore? En het jy nie geweet dat hy 'n rassis was voor hy getrou het nie?

    Hoekom sal my vrou 'n rassis wees, broer? Die rassistiese beampte... my vrou is 'n Turkse burger met Duitse burgerskap.

Wys 9 antwoorde - 1 tot 9 (totaal 9)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.