Die reg om onafhanklik van eggenoot te woon

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    die Valuec
    Deelnemer

    Ek het drie jaar en 3 maande onder dieselfde dak in Duitsland gewoon met 'n Turkse en Duitse burger. Gevegte, onverenigbaarheid, onduidelikheid as gevolg van drie dae voordat ek die huis verlaat het om na my vader se huis te luister, het ek na Turkye gekeer. Hulle het my laaste sessie vir drie jaar gehou. Ek het 'n sitting tot Mei 4. Ek het na die kursus gegaan en my b3-sertifikaat en oriënteringskursus gedoen. Ek het 2022 maande by my laaste werk gewerk en was nie 'n fees nie. Ek het dit kom kalkoen sonder om iets vir my kaartjie te sê, eerder Jes. Ons het nie hulp van die staat gekry nie. Kan ek onafhanklik wees van my vraag? My huidige sessie is tot Mei 1. Verduidelik asseblief vir my wat moet ek eers doen as ek die huis verlaat? Wat moet ek in die eerste fase, onafhanklik van die wind, deur die staat doen as ek die huis verlaat nadat ek getrou het? En sal my sessie verleng wees, onafhanklik van estetika?

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    Ek dink nie dit sal vir u 'n probleem wees om terug te gaan na u eerste werk en werk te kry nie.

    die Valuec
    Deelnemer

    Ek dink nie dit sal vir u 'n probleem wees om terug te gaan na u eerste werk en werk te kry nie.

    Ek dink nie daaraan om weer na daardie stad terug te keer nie. Om hierdie rede het ek geen manier om terug te gaan nie. Ek kan werk kry in 'n ander stad waarheen ek gaan. Ek dink die enigste ding om te doen is om te bly werk of?

    die Morslipdo
    Deelnemer

    Die feit dat die inspirasie 'n Turkse Duitse burger is, verander niks, u het die sessie reeds van u afgeneem, hulle sal dit nie van u terugkry nie, maar u moet werk sodat u ononderbroke kan voortgaan. 

    die Valuec
    Deelnemer

    Die feit dat die inspirasie 'n Turkse Duitse burger is, verander niks, u het die sessie reeds van u afgeneem, hulle sal dit nie van u terugkry nie, maar u moet werk sodat u ononderbroke kan voortgaan.

    Identiteit praat daar, nie ras nie. Ek praat volgens die gesegde dat 'n Duitse burger niks verander nie. Almal moet natuurlik werk om sy lewe te kan voortbestaan. My vraag is nie werk of iets anders nie. Of ek nou getroud is of nie, ek werk in elk geval. My vraag gaan oor die sessie onafhanklik van die estetika.

    hartelose
    Deelnemer

    U kry 'n onafhanklike sessie van u gade na die stad wat u wil hê. Gaan. U kan gaan sit en werk, al wat u hoef te doen is om dringend terug te gaan Duitsland toe. Die installasiesessie is lank. Tydsberekening maar. Moenie vertrou dat hy vir u 'n geskiedenisles sal gee oor buitelandse toegang en uitgang na die woonstel nie (inspirasie kan kla) Dit is langer as 6 maande as hulle van die sessie wegneem en terugkeer na Turkye. U moet, u kan niks doen nie, selfs nie met die prokureur nie, dit is immers die wet vir hom, so gou as moontlik na Duitsland terugkeer, dit is my persoonlike aanbeveling om daar te wees in hierdie aanvanklike proses.

    die Valuec
    Deelnemer

    U kry 'n onafhanklike sessie van u gade na die stad wat u wil hê. Gaan. U kan gaan sit en werk, al wat u hoef te doen is om dringend terug te gaan Duitsland toe. Die installasiesessie is lank. Tydsberekening maar. Laat hom vertrou op die datum van toetrede tot die buitelandse kring (inspirasie kan kla) Dit is langer as 6 maande as hulle van die sessie wegneem en terugkeer na Turkye. U moet, u kan niks doen nie, selfs nie met die prokureur nie, dit is immers die wet vir hom, so gou as moontlik na Duitsland terugkeer, dit is my persoonlike aanbeveling om daar te wees in hierdie aanvanklike proses.

    Hierdie opmerking het 'n bietjie water in my gestrooi. Ek het my kaartjie gekry en gaan volgende week terug. Dankie.

    die Valuec
    Deelnemer

    Ek het vandag geleer. My vrou is na Ausländeramta. Om te sê ek is weg Die offisier daar het gesê dat daar niks met u te doen het nie. Hy het gesê dat ons baie sulke lêers en dokumente het. Hy het altyd hierdie probleme gesê.

    Tramp34
    Deelnemer

    Ek het vandag geleer. My vrou is na Ausländeramta. Om te sê ek is weg Die offisier daar het gesê dat daar niks met u te doen het nie. Hy het gesê dat ons baie sulke lêers en dokumente het. Hy het altyd hierdie probleme gesê.

    O süre nekadarmis ogrenebildinmi kardeşim doldurma süresi benimde başında aynı sıkıntılar var allah yardımcın olsun

    die Zuzudur
    Deelnemer

    My vrou is weg, alles is voltooi, die kennisgewing is weg, hulle wag vir die dokumente om van Istanbul af te gaan. Het ek senuweeagtig geword? Het die mense niks so lomerig soos die Duitsers gedoen nie?

    arende deur
    Deelnemer

    My broer, hulle sê ons sal oor tien dae selfs 'n skoon papier (führungszeugnis) stuur, maar hulle sê .. die ouens sal eendag sterf ..

Wys 10 antwoorde - 1 tot 10 (totaal 10)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.