Geldmaak speletjies en toepassings onderwerp

> Forums > Cafe Almancax > Geldmaak speletjies en toepassings onderwerp

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    saalesque
    Deelnemer

    Onderwerp: Geldmaakspeletjies en toepassings

    Vriende, die aantal geldmaakspeletjies en toepassings het deesdae baie toegeneem. Weet julle van enige speletjies wat werklik geld maak? Kan julle my raad gee?

    So, ek is op soek na 'n toepassing wat ek op my selfoon kan installeer en geld kan verdien. Maar dit moet regtig geld maak. Dit kan dollars of ander geldeenhede verdien, solank dit 'n speletjie of toepassing is wat selfs 'n bietjie geld verdien.

    Daar is toepassings wat geld maak deur advertensies te kyk, ek weet nie hoe nie, dit is 'n toepassing genaamd geld verdien deur advertensies te kyk.

    Daar is toepassings om geld te verdien deur stappe te neem, jy installeer dit op jou selfoon en dit tel die stappe wat jy neem. Volgens hom maak dit geld. Sommige buitelandse aansoeke verdien dollars.

    Ek het ook gehoor van doen-'n-taak-verdien-geld-toepassings.

    Daar is mense wat geld verdien uit geldmaakspeletjies, soos InboxDollars of SecondLife-agtige toepassings, diegene wat geld verdien deur Roblox te speel, diegene wat geld verdien deur Metin2 te speel, ens.

    Is daar enige speletjie of toepassing wat werklik betaal en regte geld maak wat jy sal aanbeveel? Dit kan vir Android-fone of iOS iPhone-fone wees.

    ayhan
    Deelnemer

    Hallo, daar is verskeie maniere om geld uit jou foon te maak. Almal kan egter nie elke werk doen nie. Die maniere wat ek ken om geld uit Android of iPhone te maak, is soos volg:

    Doen toepassingresensies: Baie toepassings betaal gebruikers om die toepassings te toets en terugvoer te gee. Jy kan op sulke platforms inteken en geld verdien met afgelaaide toepassings.

    Opnames voltooi: Jy kan geld verdien deur by opname-webwerwe aan te meld en sekere opnames in te vul. Sulke werwe beloon gebruikers om jou terugvoer te kry.

    Vryskut: Jy kan foto's neem, teks skryf, grafiese ontwerp doen of verskeie digitale take met jou foon verrig. Jy kan geld verdien deur hierdie vaardighede op vryskutplatforms aan te bied.

    Ontwikkeling van mobiele toepassings: As u programmeerkennis het, kan u geld verdien deur mobiele toepassings te ontwikkel. Jy kan jou eie idees implementeer of bydra tot ander mense se projekte.

    Skep video-inhoud: Jy kan video's met jou foon skiet en dit op YouTube of ander videoplatforms oplaai en geld verdien deur advertensie-inkomste of borgskappe.

    Geaffilieerde bemarking: Jy kan deelneem aan geaffilieerde programme van maatskappye wat produkte aanlyn verkoop en kommissie verdien deur jou eie spesiale skakels te deel.

    Verskaf aanlyn onderwys: Jy kan opvoedkundige video's oor verskeie onderwerpe met jou foon skiet en geld verdien deur hierdie video's op verskeie platforms te verkoop.

    Dit is natuurlik nie moontlik om al hierdie te doen nie. Jy moet fokus op die area waarin jy talent het.

    nurgul
    Deelnemer

    Ek het hierdie plek toevallig gevind terwyl ek navorsing oor hierdie onderwerp gedoen het, maar ek het wat ek tot dusver geleer het in 'n ander forum gedeel en ek wil dit ook hier deel.
    Dit is moontlik om bykomende inkomste te verdien danksy hierdie geldmaakaansoeke, maar dit sal jou natuurlik nie ryk maak nie. As jy 'n selfoon het, maak dit nie saak of dit Android of iOS is nie, 'n slimfoon en internetverbinding is voldoende.

    Maar hoeveel jy kan verdien deur geldmaakspeletjies is aan jou, dit kan een bagelgeld per maand of een bagelgeld per dag wees. Ek wil graag vir jou inligting gee oor sommige toepassings wat jou kan help om geld te maak deur aan te haal uit 'n plasing wat ek voorheen voorberei het.

    Daar is verskeie verskillende metodes en toepassings wat jou sal toelaat om geld vir Android-fone te verdien. Hierdie toepassings laat jou toe om inkomste op 'n verskeidenheid maniere te genereer, en baie van hulle is maklik beskikbaar. Hier is 'n paar toepassings vir Android-gebruikers wat hulle kan help om geld te verdien:

    Swagbucks: Swagbucks is 'n platform waar jy geld kan verdien deur opnames te neem, aanlyn inkopies te doen, speletjies te speel en video's te kyk. Die toepassing laat gebruikers toe om digitale punte genaamd Swagbucks te verdien vir die voltooiing van take. Hierdie punte kan dan omgeskakel word in geskenkbewyse of kontant in jou PayPal-rekening.

    Google Opinion Rewards: Google Opinion Rewards is 'n toepassing wat gebruikers toelaat om Google Play Winkel-krediet te verdien deur kort opnames te beantwoord. Opnames word dikwels gebruik om terugvoer oor plaaslike besighede of produkte te gee. Op grond van die antwoorde op die opnames word 'n sekere hoeveelheid krediet aan gebruikers gegee, wat gebruik kan word om toepassings of speletjies in die Google Play Winkel te koop.

    Foap: Foap is 'n platform wat gebruikers toelaat om hul foto's aanlyn te verkoop. Die toepassing laat gebruikers toe om foto's wat hulle geneem het op te laai en dit te lisensieer. As jou foto's verkoop word, betaal Foap jou 'n gedeelte van die inkomste sodat jy geld kan maak met jou fotografievaardighede.

    TaskBucks: TaskBucks is 'n toepassing waar gebruikers geld kan verdien deur verskeie take te voltooi. Take sluit aktiwiteite in soos om toepassings af te laai, opnames te beantwoord, video's te kyk en vriende na die toepassing te nooi. Gebruikers word geld betaal op grond van voltooide take en hierdie betaling kan na hul mobiele beursie of mobiele herlaaikrediete oorgeplaas word.

    CashPirate: CashPirate is 'n mobiele toepassing waar gebruikers geld kan verdien deur toepassings af te laai, opnames te beantwoord en ander aanlynaktiwiteite uit te voer. Gebruikers verdien punte deur kort take met die toepassing te voltooi en kan hierdie punte ruil vir belonings soos PayPal, mobiele herlaai of geskenkbewyse.

    Slidejoy: Slidejoy is 'n toepassing waarmee gebruikers geld kan verdien deur hul sluitskerms met advertensies te vervang. Gebruikers kan advertensies sien wanneer hulle hul fone sluit en ontsluit en kan betaling van Slidejoy ontvang vir hierdie advertensies. Betalings word gewoonlik deur PayPal gemaak, en hoe meer gereeld gebruikers die sluitskerm gebruik, hoe meer inkomste kan hulle verdien.

    AdMe: AdMe is nog 'n toepassing wat gebruikers toelaat om geld te verdien deur hul sluitskerms met advertensies te vervang. Gebruikers sien advertensies wanneer hulle hul fone sluit en ontsluit en 'n sekere bedrag betaling vir hierdie advertensies ontvang. AdMe betaal sy gebruikers via PayPal, en gebruikers kan enige tyd hul betalings onttrek.

    Ibotta: Ibotta is 'n toepassing waar gebruikers geld kan verdien deur voordeel te trek uit afslag en aanbiedings op kruideniersware-inkopies. Gebruikers kan kontant terugkry deur sekere produkte deur die toepassing te koop of deur hul inkopiekwitansies te skandeer. Opgehoopte terugbetalings kan in PayPal-rekeninge of geskenkbewyse gedeponeer word.

    Foap: Foap is 'n ander toepassing wat gebruikers toelaat om geld te verdien deur die foto's wat hulle neem op die platform te verkoop. Gebruikers kan die foto's wat hulle oplaai aan kopers lisensieer en 'n kommissie op elke verkoop verdien. Foap help gebruikers om kwaliteit inhoud te skep deur te verseker dat hulle hul foto's op 'n sekere standaard hou.

    Field Agent: Field Agent is 'n mobiele toepassing waar gebruikers geld kan verdien deur take naby hulle te voltooi. Pligte sluit in winkelinspeksie, produkfotografie, opname beantwoording en ander kleinhandelpligte. Gebruikers word betaal wanneer hulle take voltooi, gewoonlik deur PayPal.

    Hierdie toepassings laat Android-gebruikers toe om op verskeie maniere geld te verdien. Hulle bied 'n verskeidenheid inkomstegeleenthede, van opnames tot fotografie, van advertensiebesigtiging tot inkopieafslag. Gebruikers kan begin geld verdien deur geskikte toepassings te kies op grond van hul belangstellings en voorkeure. Dit is egter belangrik om elke toepassing se gebruiksvoorwaardes en betroubare toepassings noukeurig te lees.

Wys 2 antwoorde - 1 tot 2 (totaal 2)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.