Opsomming van die afgelope 5 jaar in Duitsland

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    boonste Franke
    Deelnemer

    Hallo vriende,
    Na 'n lang tyd wou ek die onderwerp weer oopmaak. In 2015 het ek hierdie forum begin om na Duitsland te kom en inligting oor Duitsland in te samel.
    Ek is in Julie 2015 getroud en het in Augustus na Duitsland gekom. Ek het nie 'n voorlopige voorbereiding oor Duitsland gehad nie, behalwe vir my versnelde A1 Duits.

    Sodra ek die eerste jaar van die sessie aangekom het, het ek uit Duitsland verhuis en vir een jaar saam met my vrou in 'n ander Europese land gaan woon.
    Toe keer ek terug na Duitsland en werk vir drie jaar in dieselfde onderneming. Ek het in hierdie tyd geen taalkursusse in Duitsland bygewoon nie. Ek het nie eens 'n integrasiekursus bygewoon nie. Hierdie draers in beide Duits en om in die laat ögrendim.türkiye in Duitsland te werk, nie eers voor die fabriek nie, werk ek drie skofte dag en nag besig. Ek het besluit om my naam te ontwikkel en myself te ontwikkel, aangesien ek een jaar gewerk het met 'n periodieke onderneming genaamd Leih firma, 3 jaar met periodieke werwels, 3 jaar met kontrak, en 1 jaar met onbepaalde vertrag, en die voorwaardes nie verbeter het met my eie wil nie. Ek het die hoogste punt en geld bereik wat ek in daardie firma kon kry, maar dit het my nie bevredig nie.
    Gedurende die drie jaar wat ek in die onderneming gewerk het, het ek ook as 'n privaatfirma opgetree, en ek het ook aanlyn-take gedoen, en daarvoor het ek drie keer op die handelshof afgekom vanweë ons gebrek aan Duitse wetsvoorskrifte. (omdat die teenstander wat 'n oop winkel in my aanlynwinkel gevind het, 'n saak teen my aanhangig gemaak het), het ek hierdie sake gewen en selfs vergoeding ontvang. :) Die jakkalse voor my het gedink hulle kan my stuur, ek het 5.000 euro aan die hofgedinge bestee, maar ek het 8000 euro teruggekry.
    Ek het nou my reis na Umschulung, 'n professionele opleiding, begin. Om op my beroep te konsentreer en probleme met die staat te vermy, bevries ek sy aktiwiteite in my onderneming.

    Daar was baie veranderinge in my privaat lewe: Goddank dat ek 'n pa in hierdie land geword het, maar ek het ook my pa verloor. Soveel het tot ons pers gekom. Daar is geen mense wat later na Duitsland gekom het en nie avonture in die pers gehad het nie. Hierdie land maak dit regtig menslik. As u gelukkig is weg van u familie en van u geliefdes, en u goed veg, sal u sukkel. Geen taal, geen huis, geen motor, geen werk, geen vriend, jy moet almal wen.

    Laat diegene wat na Duitsland kom weet dat u altyd alleen hier is. Ek hoop dat u werk goed gedoen word en dat u u beste vriend sal wees. U sal nie met Turke wat hier gebore en grootgeword het, kan omgaan nie. My enigste raad aan u is om aan te pas vir so 2-3 maande sodra u aankom, en as u nie goed en sleg sê nie, moet u ingaan en werk. Ek het nie na 'n kursus of iets gegaan nie, en toe ek begin, het ek 'n nul Duitser gehad en ek het met die ouens onderhandel. As u met Duitsers te doen het in die onderneming waarmee u werk, ontwikkel u Duits baie vinnig. Ek gaan my onderwyser in vir die b1-eksamen wat u van my geleer het, u gaan nooit Turkye toe nie. 3 jaar Duits in Duits kon onmoontlik gesê word dat hoewel nie Turkye of die kursus wat ek geneem het hier slegs gebaseer was om te studeer en te oefen nie.

    Die lewe van Velhasil kalam is oorweldigend en bring nuwe avonture na u toe. Hierdie plek leer mense baie goed wat hulle weet en wat hulle kos. Wees vol vertroue, wees niemand dankbaar nie. Om nie alleen te wees nie, moet u vriendskappe in Duitsland vermy met soorte wat soos parasiete leef. Kyk na jou brood, leer jou taal en die vrede van jou huis; die res is 'n groot leuen. Moenie bekommerd wees nie, u vriende sal u kom soek as u reg is.
    LEER DIE DUITSE SOOS U DIE BELANGRIKSTE MOET LEER !! Duits sal vir u deure oopmaak wat nie dringend is nie. Alhoewel dit baie moeilik is, oefen u oor en brein deur dit elke dag te herhaal, YouTube te gebruik en elke dag Duitse kanale te kyk. As u nie Duits praat nie, glo my, sal u bang wees om die telefone oop te maak wat na my toe gekom het. Miskien sal 'n groot geleentheid voor u kom, maar u sal dit nie verstaan ​​nie. Raak ontslae van geld of iets, konsentreer slegs 2-3 jaar op Duits. Die vinnigste manier om dit te doen is deur in 'n werkplek te werk en die Duitsers oor te steek.

    Ek wou net 'n bietjie deel. Juig aan almal van julle. Mag Allah almal met die goeie vergelyk.

    Dragorex
    Deelnemer

    Baie dankie dat u u ervaring kon deel. Ek hoop dat u gelukkiger dae met gesondheid en vrede het

    Ek gaan 2 weke later na Berlyn, met my vrou en kind. My grootste vrees is dat ek nie werk kan kry of my huur nie kan betaal nie.

    My Duitse vlak is nou A2. Ek het 'n voordeel en my Engels is goed. Ek het 'n C1-sertifikaat. Maar vir sommige werk Engels in Duitsland, maar nie vir ander nie. Ek wil begin werk sodra ek gaan. Dink u ek moet onmiddellik met 'n maatskappy skakel? Of moet ek self werk soek? Ek dink ook daaraan om een ​​van die koerieriers te wees wat fietse by die kosbestellingsfirma versprei. Maar dit is moeilik om selfs in daardie pos te werk, maar voer nou twee keer 'n onderhoud.

    hartelose
    Deelnemer

    Hallo dragorex, as u in die eerste plek by die onderaannemer begin, sal dit beter wees as u in Duits begin groei, u die fabrieksomgewing in Duitsland sal sien .. Ek beveel nie aan om in 'n skenker te werk wat nie daarin slaag om homself te verbeter nie.

    boonste Franke
    Deelnemer

    Baie dankie dat u u ervaring kon deel. Ek hoop dat u gelukkiger dae met gesondheid en vrede het

    Ek gaan 2 weke later na Berlyn, met my vrou en kind. My grootste vrees is dat ek nie werk kan kry of my huur nie kan betaal nie.

    My Duitse vlak is nou A2. Ek het 'n voordeel en my Engels is goed. Ek het 'n C1-sertifikaat. Maar vir sommige werk Engels in Duitsland, maar nie vir ander nie. Ek wil begin werk sodra ek gaan. Dink u ek moet onmiddellik met 'n maatskappy skakel? Of moet ek self werk soek? Ek dink ook daaraan om een ​​van die koerieriers te wees wat fietse by die kosbestellingsfirma versprei. Maar dit is moeilik om selfs in daardie pos te werk, maar voer nou twee keer 'n onderhoud.

    hallo,

    As gevolg van die struktuur van die stad Berlyn, het 'n internasionale stad baie werkgeleenthede wat kan werk sonder om Duits te praat. Laat ek u 'n voorbeeld gee. Selfs in die deelstaat Bayern waarin ek woon, is selfs die Duits nie op sommige plekke voldoende nie, hulle wil Duits sonder 'n aksent hê. Maar aangesien die aantal buitelanders en Turke in Berlyn groot is, sal 'n Duitse vlak wat u eie onderneming kan hanteer in die eerste plek voldoende wees. Natuurlik sal u Duitser op 'n goeie tydstip kom; die enigste ding om te doen is natuurlik om saam met die Duitsers te werk, om 'n vennoot te wees. As u na Berlyn kom en uithaal in Turkse koffie, in Turkse lokale en met 'n heeltemal Turkse vriendelike omgewing, sal u nooit leer dat u nie Duits hoef te leer nie, selfs nie stadiger of later nie. Hou dus die hitte styf, dit is my raad oor taal. Ek beveel nie 'n ander taalkursus aan as verpligte taalkursusse nie, want daar is te veel multikulturele mense daar. Afghanen. Russe. Nie een van hulle het 'n probleem om 'n taal te leer nie. Hulle kom omdat die staat dit verplig. In plaas daarvan om na 'n taalkursus te gaan, dink ek, sou dit voordeliger wees om 4-5 uur Duitslesse per week van 'n Duits-onderwyser te neem.

    Wat sake betref, begin 90% van hul ondernemers onder normale omstandighede in Leihfirma met Leihfirma. Direkte inskrywings was bykans nie bestaan ​​nie, veral toe honderde toepassings op die wonderlikste werke uit die Corona-tyd gekom het, was dit moeilik om in te gaan. Dit wil voorkom asof hierdie situasie vir 2-3 jaar sal voortduur. Laat ek 'n voorbeeld van myself gee. Ek het die eerste keer dat ek vertrek, 'n werksonderhoud gekry by elke onderneming waarvoor ek aansoek gedoen het, en ek kies uit die interieur. Toe my skool weens die korona gesluit was, het ek werk toe gegaan en gesê dat ek weer op dieselfde plekke aansoek gedoen het en dat hulle nie eers terug is nie. Ongeag my, het ek besluit om hierdie proses deur te bring deur 'n beroep te maak. In elk geval, waar ek ook al inkom, is daar geen waarborg dat ek oor 3 maande nie sal uitkom nie. Ondernemings neem dag vir dag honderde mense af. Dus het Duitsland tans 'n groot probleem met krisis en werkloosheid. Die voedsel-, vrugte- en groente-, mediese en logistieke sektore wat nie beïnvloed is nie. As u 'n bestuurslisensie het, kan u as sozop begin vir die onderaannemers van die ondernemings soos DHL, Amazon Logistik as die Packagezusteller. Te veel so in Berlyn. Hierdie werk help u om met mense te kommunikeer en die stad waarin u woon te leer ken. Sodra u sê Soforluk is nie vir my nie, sal hulle beslis terugkeer na 3-5 Leihfirmaya, u lebenslauf, dit is u CV. Ek kyk nie sleg na die onderneming nie, selfs in die ergste geval is daar altyd werk in hulle. U kan uself begin met 'n onderneming wat u met 10-11 euro kan begin en ongeveer 1 jaar in Leihfirma kan bly, en u kan normaalweg nie ingaan nie.

    Ek hoop alles verloop soos u wil. Soos harteloos gesê word, bly soveel as moontlik weg van Turkse ondernemings en werkgewers. suier gesien het een uit Turkye semi-versekerde of onversekerde gee jou calistirirlar.hakki nie. U kan nie Duits leer nie. Dit is beter om na Leihfirma te gaan as om met Turkse mense te werk. Ten minste kry jy wat jy praat.

    Dragorex
    Deelnemer

    Baie dankie vir u antwoorde.

    Ek dink nie daaraan om by Turkse donateurs of iets te werk nie. Maar as gevolg van die buigsaamheid van werksure, het ek gedink om as 'n koerier by 'n aanlyn-voedselbestelonderneming, Lieferando, te werk totdat ek ten minste besluit het.

    Is daar 'n Leih-onderneming in Duitsland wat u weet betroubaar is en mense nie te veel benut nie? 

    slymnn
    Deelnemer

    Hallo, ek het pas na Duitsland gekom en daar is nie na die taalvereiste gesoek nie, wat steeds nie gesoek word nie, en ek het reeds my werkvisum gekry. My vrou en kind is Duitse burgers en dit gee my 'n voordeel. My eerste doel hier is om 'n integrasiekursus by te woon, maar eerder as om te werk, is my eerste doel omdat dit baie moeilik sal wees om te werk sonder om die taal te ken, en u kan ook nie 'n omgewing skep nie, en ook nie uself kan verbeter nie. Dit is 'n land met geleenthede en ek het dit binne twee weke besef. Ek wil baie sukses hê om ons vriendinne uit Turkye soos ons hier te midde van die chaos te druk, maar ek het hierheen gekom om versoeke van Istanbul te kry om te werk solank u in u deursettingsvermoë kom. Ek sal eendag my artikel hier skryf, en wat ek bereik het, betref 🙂

    slymnn
    Deelnemer

    Natuurlik is my situasie 'n bietjie anders as u 'n geldige beroep hier het en as u voldoende kennis van Duits het, is dit meer sinvol om direk te werk en u brood te versorg. As u u sakelewe begin sonder om 'n taal soos ek te ken, stuur die Turke hier, soos hulle vriende gesê het, daar is baie voorbeelde hiervan. Die inligting wat Oberfranken gegee het en die indrukke wat hy oorgedra het, is baie waardevol vir mense soos ons wat pas in Duitsland gevestig is en 'n nuwe lewe begin het. Dankie vir die inligting wat u gedeel het

    slymnn
    Deelnemer

    Boonop bied die regering u maatskaplike ondersteuning as u reeds 'n kind het, en in die eerste plek gee u huishuur en ouertoelaag; as u reeds werk, kan u nie alleen geld kry nie. Ons het hierdie geleentheid hier en ek wou dit evalueer, ek dink ek sal die kursus sowel as die rybewys doen, en ek sal die aanpassingsproses in hierdie periode oorleef.

    hartelose
    Deelnemer

    Ek wil graag vir jou inligting hieroor gee: Ek is al sowat 9 jaar in Europa en 7 jaar in Duitsland. Gedurende hierdie tydperk het ek in fabrieke gewerk, pakkette versprei, ens., maar gedurende hierdie tydperk, toe ek werkloos was, het ek ook vir 450 euro in mini poste gewerk. Ongelukkig is ek al meer as 2 jaar siek, genoeg om af te tree Maar die salaris wat ek sal ontvang is baie laag, nie genoeg in Duitsland nie. As jy van plan is om eendag na Turkye terug te keer, werk na 10 of 20 jaar voltyds. Ek het gewonder of ek sal lewe tot ek 65 of 67 is, watter soort aftrede? Ten minste sal die geld wat jy sal ontvang wanneer jy met ongeskiktheid aftree, jou 'n bestaan ​​bied soos 'n roos in Turkye Dit is 'n siekte waar jy nie weet wat met 'n mens gaan gebeur nie. Hopelik kom die dae wanneer ons kan terugkeer Turkye toe en ontslae kan raak van die onkundige, leuenagtige, eiebelang mense in hierdie verdomde land.My laaste raad, ek weet nie of ek dit al geskryf het nie, bly weg van mense hier gebore en as jy die geleentheid het, bly weg van die wat uit Turkye gekom het Spandeer tyd saam met jou huweliksmaat en kinders, as jy dit het, sal jou sielkunde ten minste nie beskadig word nie. Nou, miskien sal daar mense wees wat hierdie artikel sal lees en met my saamstem, of daar sal diegene wees wat sal vra wat dit daarmee te doen het. Ondervinding het bewys dat die mense wat jou die meeste skade aandoen in Duitsland is buitelanders (Turke, Koerde en Arabiere).Bly weg van hulle.Mag God jou lei.

    slymnn
    Deelnemer

    Ek wil inligting hieroor gee, ek was ongeveer 9 jaar in Europa en ek is al 7 jaar in Duitsland. Gedurende hierdie tyd het ek in fabrieke gewerk, pakkette uitgedeel, ens. Maar gedurende hierdie tyd het ek vir 450 euro werkloos in mini-take gewerk. Ongelukkig was ek meer as 2 jaar siek, genoeg om af te tree. Maar my salaris is baie laag, nie genoeg in Duitsland nie. As u van plan is om eendag tien jaar of 10 jaar terug te keer, dan is die werk altyd vol. Ek het vroeër gesê watter aftrede om te lewe totdat ek 20 of 65 jaar oud was. U sal ten minste hou van gestremde persone wat in die toekoms probleme ondervind om die geld in Turkye te kry as u aftree. Wat hierdie stukkie menslike siekte nie bekend is nie? Ek hoop dat Turkiyeye volgende dae weer sal terugkom wat die onkundige leuenaar, manipulerende mense in hierdie verdoemende land sal ontslae raak. Ek weet nie die laaste raad wat ek al voorheen geskryf het nie, as u die geleentheid het om weg te gaan van die mense wat ook in die inkomende gebore is. Nou, miskien sal daar mense wees wat hierdie artikel lees en my regte gee, of daar sal mense wees wat sê wat dit moet doen. Buitelanders (Turkse Koerdiese Arabiere) is die mense wat u die meeste in Duitsland sal benadeel met ervaring. Bly weg van hulle.

    Hallo al, my doel is om 'n rukkie hier te werk en terug te keer na my vaderland, alhoewel ek al 8 jaar kon kom, het ek altyd my vrou teëgestaan, maar toe ek kind was, moes ek terugkom toe ek werkloosheid gekry het. Ja, wat u sê, is heeltemal reg. Ek is hier om 'n werk te soek sonder om iemand te vertrou en baie tyd saam met my gesin deur te bring.

    boonste Franke
    Deelnemer

    Baie dankie vir u antwoorde.

    Ek dink nie daaraan om by Turkse donateurs of iets te werk nie. Maar as gevolg van die buigsaamheid van werksure, het ek gedink om as 'n koerier by 'n aanlyn-voedselbestelonderneming, Lieferando, te werk totdat ek ten minste besluit het.

    Is daar 'n Leih-onderneming in Duitsland wat u weet betroubaar is en mense nie te veel benut nie?

    Natuurlik kan u Lieferando doen, maar hulle doen dit gewoonlik as 'n ekstra werk. Lieferando doen dit weer, maar u moet 'n hooftaak hê wat u vir 8 uur gaan doen. Daar is baie ekstra sakegeleenthede in Duitsland.
    Daar is pakhuise in Amazon, jy kan by Amazon logistieke diens registreer met jou eie motor, en jy kan pakkette koop en versprei vanaf Amazon. Hiervoor is dit genoeg om 'n klein onderneming te open.

    Wat die ontwikkeling van die onderneming betref, is die ondernemings almal dieselfde, maar sommige ondernemings werk op streeksgebied, en ander is Duitslandwyd. Randstad en Mannpower, die betroubaarste en toppresterende ondernemings in Duitsland, betaal albei baie goed in vergelyking met ander maatskappye. Maar daar is 'n paar kriteria waarna hierdie ondernemings soek, omdat hulle ons bemark aan die ondernemings wat ons sal aanstel, kan hulle maklik gekwalifiseerde of ervare personeel kry om deur die ondernemings aanvaar te word. In dieselfde maatskappy, terwyl ek met 'n gevestigde onderneming gewerk het, was my uurlikse loon 11 Euro, maar my kollega het 11,80 van Mannpower gekry, en hy het opgemerk toe hy 80 sent per maand slaan. U kan die Lebenslauf verlaat met Randstad, Mannpower en Hoffmanna. Hulle sal beslis binne 2 weke 'n paar aanbiedinge doen. Maar soos ek gesê het, dit is nie moontlik om te sê dat die Corona-tyd eintlik die regte tyd is vir 'n nuwe begin in Duitsland nie. Daar is altyd werk vir diegene wat wil werk, dit is natuurlik 'n ander saak. Ek dink my mening is dat Duitsland nie vir ten minste 2 jaar en maksimum vir vyf jaar weer normaal kan wees nie.

    boonste Franke
    Deelnemer

    Natuurlik is my situasie 'n bietjie anders as u 'n geldige beroep hier het en as u voldoende kennis van Duits het, is dit meer sinvol om direk te werk en u brood te versorg. As u u sakelewe begin sonder om 'n taal soos ek te ken, stuur die Turke hier, soos hulle vriende gesê het, daar is baie voorbeelde hiervan. Die inligting wat Oberfranken gegee het en die indrukke wat hy oorgedra het, is baie waardevol vir mense soos ons wat pas in Duitsland gevestig is en 'n nuwe lewe begin het. Dankie vir die inligting wat u gedeel het

    Ek het betyds baat gevind by hierdie forum. Ek kon lankal nie meer binnegaan toe ek gesê het dat werk krag is nie. Toe ek sien dat dit nog steeds aktief gebruik word, wil ek 'n lewensopdatering aanbring. Ek het baie gawe mense van hier ontmoet. Die doel van die forums is dat as almal hul ervaring, reg en verkeerd deel, mense die ervarings volgens hul eie lewens kan evalueer. Ons woon almal in die buiteland en ons gaan deur dieselfde paaie, as ons mekaar nie ondersteun nie, sal ons nie anders wees as die geleenthede wat hier woon en dink dat dit Turks is nie.

    slymnn
    Deelnemer

    Ek het betyds baat gevind by hierdie forum. Ek kon lankal nie meer binnegaan toe ek gesê het dat werk krag is nie. Toe ek sien dat dit nog steeds aktief gebruik word, wil ek 'n lewensopdatering aanbring. Ek het baie gawe mense van hier ontmoet. Die doel van die forums is dat as almal hul ervaring, reg en verkeerd deel, mense die ervarings volgens hul eie lewens kan evalueer. Ons woon almal in die buiteland en ons gaan deur dieselfde paaie, as ons mekaar nie ondersteun nie, sal ons nie anders wees as die geleenthede wat hier woon en dink dat dit Turks is nie.

    ja, jy het al baie gelyk, en Turkye moet hierdie forum kry om hul ervarings te deel deur mense wat na Duitsland geëmigreer het, in ons klein inligting oor sommige van die dinge wat goed is. Hier gebore en getoë om hierdie inligting te probeer deurkyk en wat u hoor, kom van u onderdrukking teen mense wat Turkye wil benut, is nie anders as om u eie weg te trek nie. Wat hulle gesê het, die lewe is mooi soos ons dit deel, vandag vertel u ons u spaargeld, ek hoop dat ons oormore aan ander vriende sal vertel. Nou is my enigste doel om hier suksesvol te wees en niemand nodig te hê nie

    istanbullu is
    Deelnemer

    hallo,

    As iemand wat al die opstartwerk gedoen het wat u sê of impliseer. Vir nuwelinge dink ek Lieferando sal beter wees. Lieferando ('n salarisversekerde werk sozialversichert) as u dit voltyds doen (40 uur), kan u 'n gemiddelde salaris verdien, maar dit was vir my stresvol en ek was baie moeg, hoewel ek dit per motor gedoen het. . As u 36 uur per dag werk, kan u maklik 450 per maand bereik.

    Om Amazon Flex te maak, moet u kleinunternehmen (klein onderneming) oopmaak. (Nuwelinge oor wetlike regulasies en rekenmeesters is 'n bietjie kopseer. U moet byvoorbeeld 450 euro bo u maandelikse netto inkomste van 200 euro betaal. Alle uitgawes verbonde aan die motor is ook uwe) en Amazon gee u nie veel keuse om te werk nie. Die afgelope week kon ek slegs 3 keer werk kry, hoogstens 3 binne drie uur. Dus kan Amazon flex meer as 'n ekstra werk beskou word.

    Na my mening lyk Lieferando na 'n nuwe pos vir nuwelinge.

    Die belangrikste is natuurlik om eers die rybewys te verander, om Duits op B1-vlak te leer. As u hierdie werke kook en u die eerste jaar en B1 kan inpas, dink ek dat u kan oopgaan, voortgaan met B2-C1, of u kan maklik aanvaar en voortgaan met die staatsondersteunde Ausbildung (wat hulle 'n beroep noem).

    Hopelik gee dit wat ek geskryf het 'n idee.

    Ek wens al sukses vir nuwelinge toe. Mag ons almal oop wees.

    Groete.

    boonste Franke
    Deelnemer

    hallo,

    As iemand wat al die opstartwerk gedoen het wat u sê of impliseer. Vir nuwelinge dink ek Lieferando sal beter wees. Lieferando ('n salarisversekerde werk sozialversichert) as u dit voltyds doen (40 uur), kan u 'n gemiddelde salaris verdien, maar dit was vir my stresvol en ek was baie moeg, hoewel ek dit per motor gedoen het. . As u 36 uur per dag werk, kan u maklik 450 per maand bereik.

    Om Amazon Flex te maak, moet u kleinunternehmen (klein onderneming) oopmaak. (Nuwelinge oor wetlike regulasies en rekenmeesters is 'n bietjie kopseer. U moet byvoorbeeld 450 euro bo u maandelikse netto inkomste van 200 euro betaal. Alle uitgawes verbonde aan die motor is ook uwe) en Amazon gee u nie veel keuse om te werk nie. Die afgelope week kon ek slegs 3 keer werk kry, hoogstens 3 binne drie uur. Dus kan Amazon flex meer as 'n ekstra werk beskou word.

    Na my mening lyk Lieferando na 'n nuwe pos vir nuwelinge.

    Die belangrikste is natuurlik om eers die rybewys te verander, om Duits op B1-vlak te leer. As u hierdie werke kook en u die eerste jaar en B1 kan inpas, dink ek dat u kan oopgaan, voortgaan met B2-C1, of u kan maklik aanvaar en voortgaan met die staatsondersteunde Ausbildung (wat hulle 'n beroep noem).

    Hopelik gee dit wat ek geskryf het 'n idee.

    Ek wens al sukses vir nuwelinge toe. Mag ons almal oop wees.

    Groete.

    hallo,
    Met Amazon Flex bedoel ek dat hy as voltydse bestuurder in groot ondernemings sou werk wat by Amazon Logistik werk, en nie as 'n werkgewer nie. Amazon Logistik neem werk aan Subunternehmer wat by hulle aansoek gedoen het, en hulle werk saam met hul span, wat baie gereeld voorkom. Maar as u dit met u eie motor uit die pak haal, word kleingewerbe versoek en moet motorversekering gewerblich wees.
    Aanvanklik is dit natuurlik moeilik om oop te maak.
    Lieferando hang natuurlik van die perspektief af. Ek kan die werk nie as 'n voltydse werk sien nie. Daar kan 'n knapperige bykomende inkomste langs die hoofonderneming wees. Aan die ander kant het ek twee dae per week koerante as ekstra werk versprei. Die bykomende werksgeleentheid is baie belangrik, die belangrikste ding is om 'n goeie werk te kry.
    Ek stem saam met u idees oor taal.

    boonste Franke
    Deelnemer

    Ja, vriende, ek wou 'n vinnige lewensopdatering doen. Ek het hierdie onderwerp oopgemaak toe ek Umschulung begin het. Op 1 Januarie 2022, dank die Here, het ek my Umschulung voltooi met 'n GPA van 2 en ek het begin as 'n Schichtführer in die maatskappy waar ek vir Umschulung gewerk het. Met ander woorde, ons kan skoftoesighouer in Turks sê. Natuurlik het ek deur baie moeilikheid gegaan in hierdie proses, ek het 2 jaar voor werk spandeer, dag en nag, na werk, om die kwessies te verstaan ​​en te leer wat selfs die Duitsers sukkel, dank God, ons het ons eksamen geslaag sonder enige ongeluk sonder om die Duitsers 'n kans te gee.

    Intussen het my Duitse vlak, wat aan die begin B1 of iets was, natuurlik op 'n punt na aan die moedertaal begin kom. Maar as dit by die bestuursposisie kom, besef ek dat dit onvoldoende is en ek probeer dit steeds verbeter. Aangesien ons 'n vinnige en heeltemal kommunikatiewe werk doen, is dit nodig om 100% Duits te beheer. Afgesien daarvan is die mailer, kommunikasie met die hoofmanne in ander Abteilungs ens heeltemal op Duits gebaseer. Aangesien ek aan die hoof van 'n departement van 18 mense werk, is Duits weer 'n moet om hul probleme op te los. Velhasil kalam is nie noodwendig in Duits nie en nie noodwendig in Duits nie.

    Wanneer ek tyd kry, sal ek jou vertel van die verloop van hierdie avontuur en hoe dit begin het.Veral vir diegene wat uit Turkye kom soos ons is die staatsgesteunde Umschulung 'n wonderlike geleentheid. Natuurlik moet jy aan die voorwaardes voldoen. As ek Umschulung moet definieer, is Ausbildungun presies dieselfde van die skool wat jy na die eksamen gegaan het wat jy afgelê het, maar dit neem 3/2 van Ausbildungun. Ek het byvoorbeeld 'n 2-jaar werk in 18 maande voltooi. En aan die einde van die werk kry jy dieselfde diploma as diegene wat aan Ausbildung gegradueer het. Trouens, jy word as 'n meer potensiële persoon behandel omdat jy dit verkort. Umschulung vir kort = Afgekort Ausbildung

    Nou het ons van hier af op die loopbaanleer getrap, kom ons sien, sterkte oor ons. Onder my planne is om 'n Meister of Techniker van dieselfde beroep te word. Ek wil eers bietjie ervaring opdoen en so voortgaan.
    Mag God dit gee aan elkeen wat volgens hulle harte werk, sukkel en stry. As jy vrae het, kan jy dit onder hierdie titel vra, almal sal baat vind.

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 18)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.