Diegene wat wag en 'n 2020-taalkursusvisum ontvang

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    GurkanTopal
    Deelnemer

    Hallo my liewe ouderlinge, my liewe vriende.
    Ek het op 27.02.2020 my aansoek in Izmir gedoen. My aansoek was goed. Daar was 'n toepassing in die bui vir gesprek. As gevolg van die pandemie is daar egter 6 maande lank geen geluid van my aansoek nie. Ek is net een keer deur die konsulaat gebel en die bedrag van die geblokkeerde rekening het van € 1 tot € 853 gestyg en ek is gevra om die bedrag in my rekening op te dateer en die dokument te stuur. Alhoewel hierdie situasie irriterend is, het ek ten minste opgemerk dat dit in die ondersoekfase was. Ek het ook gehoop dat hulle nie wil hê dat ek my geblokkeerde rekening moet opgradeer as hulle weier nie, maar daar is steeds geen positiewe of negatiewe terugvoer nie. Wag iemand of wil hy aansoek doen om 'n taalvisum soos ek?

    Nesibe van
    Deelnemer

    Hallo my liewe ouderlinge, my liewe vriende.
    Ek het op 27.02.2020 my aansoek in Izmir gedoen. My aansoek was goed. Daar was 'n toepassing in die bui vir gesprek. As gevolg van die pandemie is daar egter 6 maande lank geen geluid van my aansoek nie. Ek is net een keer deur die konsulaat gebel en die bedrag van die geblokkeerde rekening het van € 1 tot € 853 gestyg en ek is gevra om die bedrag in my rekening op te dateer en die dokument te stuur. Alhoewel hierdie situasie irriterend is, het ek ten minste opgemerk dat dit in die ondersoekfase was. Ek het ook gehoop dat hulle nie wil hê dat ek my geblokkeerde rekening moet opgradeer as hulle weier nie, maar daar is steeds geen positiewe of negatiewe terugvoer nie. Wag iemand of wil hy aansoek doen om 'n taalvisum soos ek?

    U proses het baie lank geduur. Dit is tot u voordeel om die buitelandse polisie van u bestemming te kontak. U het die geblokkeerde rekeningdokument opgedateer, u moet dit stuur, en u moet nog 1 maand byvoeg. Die beste ding is dat hulle die proses binnedring en die nodige verskoning verskaf. Ek het ook nie wetenskap gehuur nie, ek sal die huis verloor as gevolg van die lang proses, ens. Deur 'n situasie aan te bied, kan u die buitelanderspolisie op u bestemming 'n bietjie bespoedig. My beskeie raad 😇

Wys tans 1 antwoord (1 totaal)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.