Die egskeidingsproses

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Emre34
    Deelnemer

    Hallo vriende, ek sal bly wees as diegene wat ervaring het met die egskeidingsproses op my vrae antwoord.
    1-Ek is 'n Turkse burger met 'n eggenoot. In watter land vind 'n vinniger egskeidingsproses plaas?
    2-Watter land sal my finansieel minder vermoei?
    3-Laat ons sê ek gaan in Duitsland skei, in hierdie konteks dek rechtsschutz die egskeidingskoste?
    By voorbaat dank en gelukkige en rustige dae vir almal ..

    Brna
    Deelnemer

    hallo
    Eerstens is dit baie hartseer dat ek op so 'n onderwerp reageer, maar ongelukkig...
    Wanneer jy by 'n prokureur aansoek doen of die hof vir egskeiding in Duitsland versoek, begin die tydperk genaamd die skeidingsjaar (Trennunsjahr) en aan die einde van 1 jaar begin die saak aangehoor word. Indien u 'n saak by TR aanhangig maak, is daar 'n beswaartydperk waarin die ander party 'n dagvaarding sal ontvang en wag vir 'n reaksie.As u gade nie op daardie hofdag hof toe kom nie, sal 'n nuwe datum vir die saak gegee word. , ens. Na my mening, ten spyte van die wagtydperk van 1 jaar, is dit meer stresvry om in Duitsland te skei. Maar dit is natuurlik nie van toepassing op konsensuele egskeiding nie.

    As u nie werk nie, dek die staat die koste. Soek 'n prokureur wat alles volg

    Ek hoop dit sal goed wees met u

    Emre34
    Deelnemer

    Dankie vir die antwoord.Mense trou om gelukkig te wees, om die lewe te deel en om saam 'n toekoms te bou. Ongelukkig, alhoewel ek nie wil veralgemeen nie, begin bruidegoms/bruide soos ons wat van Turkye kom groot probleme ondervind kort nadat hulle by Duitsland. Natuurlik is een van die grootste redes hiervoor ongelukkig die gades wat in Duitsland gebore en getoë is...
    Daar sal met 'n kontrak skei, ons is reeds geskei, maar ons het dit nog nêrens gerapporteer nie.

    hartelose
    Deelnemer

    Groete, daar is al baie oor hierdie kwessie in hierdie forum gepraat.As jy die ou boodskappe deursoek, kry jy inligting.Daar was geen verandering in die wet ens.. as 'n positiewe ontwikkeling hoef jy nie 'n te huur prokureur in Duitsland na jou egskeiding.Dit moet verseël word met 'n apostille van die hoër hof, jy kan dit van die bevolkingsregister by die konsulaat laat verwyder met 'n Turkse vertaling... Want al word jy in Duitsland geskei, jy nog steeds blyk in Turkye getroud te wees... Ek is byvoorbeeld in 2017 in Duitsland geskei, ek het 'n sperdatum by die konsulaat aan die einde van hierdie maand, ek gaan dit uit die register laat verwyder aangesien ek nie kon nie vind die tyd tot nou... Net as inligting vir ander vriende. Ek skryf.. Die hofbeslissing met apostille seël is 15 euro.. vertaling is tussen 0-200 euro, die koste van sertifisering by die konsulaat is 250 euro, wees asseblief bewus daarvan dat u hierdie kostes sal teëkom. Vriendelike groete..

    Emre34
    Deelnemer

    Dankie hartelose, nuttige inligting.

    Ohne ideaal
    Deelnemer

    Ons vriend het presies die vrae gevra wat ek gaan vra.
    Ek is in dieselfde situasie. Tans het ek 'n sessie van 1 jaar onafhanklik van die eggenoot. Behalwe vir Auslanderbehörde, weet geen owerheid dat ons fetrennt is nie. Ons kry al 7 maande. Ons het nog nie iets soos 'n egskeidingsaansoek gedoen nie. Kan ek met hierdie onafhanklike sessie Turkye toe gaan, 'n volmag van my vrou kry, daar skei en sonder enige probleme weer Duitsland binnegaan? Daar is geen eskalasie dat ons s'n 'n kontraktuele egskeiding sal wees nie. Sover ek gehoor het, kan ons albei dadelik skei met een prokureur in Duitsland. Is dit waar?

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    wil jy nou in Turkye of in Duitsland skei, besluit eers, kom ons praat later met jou

    Ons vriend het presies die vrae gevra wat ek gaan vra.
    Ek is in dieselfde situasie. Tans het ek 'n sessie van 1 jaar onafhanklik van die eggenoot. Behalwe vir Auslanderbehörde, weet geen owerheid dat ons fetrennt is nie. Ons kry al 7 maande. Ons het nog nie iets soos 'n egskeidingsaansoek gedoen nie. Kan ek met hierdie onafhanklike sessie Turkye toe gaan, 'n volmag van my vrou kry, daar skei en sonder enige probleme weer Duitsland binnegaan? Daar is geen eskalasie dat ons s'n 'n kontraktuele egskeiding sal wees nie. Sover ek gehoor het, kan ons albei dadelik skei met een prokureur in Duitsland. Is dit waar?

    Ohne ideaal
    Deelnemer

    wil jy nou in Turkye of in Duitsland skei, besluit eers, kom ons praat later met jou

    in Duitsland.

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    As jy in Duitsland met duur tr geskei word, kan jy dit gedoen kry sonder om eers 9 10 duisend tl tr te los as jy met jou gade moet saamstem

Wys 8 antwoorde - 1 tot 8 (totaal 8)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.