Sessietekort weens Corona

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Mein leben
    Deelnemer

    Hallo vriende

    Ons kan niks doen sonder 'n onbepaalde sessie nie.

    Verlede maand het my vriend 'n Duitse kind, wat 'n onbepaalde verblyfpermit aangevra het, en hulle het 'n ses maande lange sessie vir corona gegee, dink ek. Nou is my vraag dat my man 'n Duitse burger is en dat ek vir 'n onbepaalde tyd aansoek gedoen het. Ek woon al drie jaar in Duitsland saam met my vrou, sal ek ook 6 maande kry? Wat moet ek doen as hulle 3 maande gee? U weet, volgens wet moet hulle my na 6 jaar onbepaald gee

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Ek wil met 'n voorbeeld uit myself verduidelik. Duitse wette is nie altyd presies van toepassing op buitelanders nie.
    Ek het oor 2,5 jaar 'n onbepaalde sessie gehad.
    Ek het 'n b1-taalsertifikaat gehad. Ek het geen hulp van die staat gekry nie. Daar was unbefristet vertrag. en ek het voortgegaan met die aktiewe b2-kursus, en ook die dokument gegee. my kind was toe nie daar nie.
    As u hierdie dokumente het, kry u die sorge, moenie bekommerd wees nie, niks kan dit voorkom nie. maar u kan dit dalk nie kry as u dit nie doen nie.

    boonste Franke
    Deelnemer

    Vir 'n onbepaalde tyd,

    Wat minstens 3 jaar saam met u Duitse burger in Duitsland woon,
    U het die B1-sertifikaat,

    en u moet 'n Vollzeit-werk hê ongeag die staat.
    As al hierdie voorwaardes op dieselfde tyd bymekaarkom, kan u vir 'n onbepaalde tyd aansoek doen. As daar selfs een ontbreek, hou hulle 'n tydelike sessie.

    Tweeling
    Deelnemer

    Hallo vriende

    Ons kan niks doen sonder 'n onbepaalde sessie nie.

    Verlede maand het my vriend 'n Duitse kind, wat 'n onbepaalde verblyfpermit aangevra het, en hulle het 'n ses maande lange sessie vir corona gegee, dink ek. Nou is my vraag dat my man 'n Duitse burger is en dat ek vir 'n onbepaalde tyd aansoek gedoen het. Ek woon al drie jaar in Duitsland saam met my vrou, sal ek ook 6 maande kry? Wat moet ek doen as hulle 3 maande gee? U weet, volgens wet moet hulle my na 6 jaar onbepaald gee

    Hallo, ek woon al drie jaar in Duitsland saam met my vrou, 'n Duitse burger soos u. Toe ek die eerste keer daar aankom, het hulle 'n sessie van drie jaar gehad en verlede maand was dit verby. My vrou het gesê dat al is die sperdatum 3-3 dae, dit nie 'n probleem sou wees om aansoek te doen nie. Natuurlik was hy 'n bietjie ontspanne, ons het soos hy gesê het 1-2 dae voor die einde van die tydperk aansoek gedoen en die proses het 1 weke geneem, en daarom het hulle 'n tydelike sessie van 2 maande Fiktionsbescheinigung gegee totdat my sessiekaart opdaag om nie 'n slagoffer te wees nie. Aangesien ek my 6 jaar voltooi het, het ek vir 'n onbeperkte sessie aansoek gedoen en hulle het gesê dat hulle dit sou gee. Hulle het net 'n paar ekstra dokumente gevra. Daarom het hulle my vrou se betaalstaat gevra omdat ek nie werk nie. Moenie bekommerd wees nie, ek dink ek probeer weer 'n buitelandse kantoor bereik.

    Nesibe van
    Deelnemer

    Moet u inspirasie kry vir die onbepaalde tyd?

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Moet u inspirasie kry vir die onbepaalde tyd?

    Nee, nie nodig nie.

    hartelose
    Deelnemer

    Ek dink dit is logieser om aansoek te doen vir burgerskap in plaas van onvoorwaardelik. Diegene wat dink dat burgerskap die tydsduur moet oorslaan en na 3 jaar om burgerskap moet aansoek doen. Dit is my aanbeveling.

    opstandig
    Deelnemer

    Dit is nie u tydelike sessie wat u sê Fiktionsbescheinigung .. hulle gee u 'n sessie .. dit is 'n voorlopige dokument wat u moet bestuur tot u verblyfpermit (iets soos bestuurslisensie) .. normaalweg gee hulle 3 maande .. maar hulle gee dit oor 6 maande omdat daar 'n pandemie is ... die doel is water ... Nou het u vir die onbepaalde sessie aansoek gedoen en dit gekry .. maar u sessie eindig oor twee weke .. so wat gaan u dan doen? Dit is 'n voorlopige dokument wat toon dat u 'n sessie het. Fiktionsbescheinigung .. As u aankom, is u ID glad nie geldig nie .. U brief sal in elk geval kom sodat u u ID kan kom haal ..

    Mein leben
    Deelnemer

    Dankie julle, hulle het my en my vrou gevra vir 'n drie maande lange lohn Abrechnung. Ek het dit gestuur. Dit is nog 'n maand, geen nuus nie 🙈

Wys 8 antwoorde - 1 tot 8 (totaal 8)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.