Permís de conduir i permisos de conduir

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Feneristt
    Participant

    Hola amics, tinc una pregunta que vaig ser, vaig agafar el radar que fa tres setmanes a la carretera, em va arribar una carta, així que vaig anar amb la carretera cúbica 3 de 100, em preguntava que un any el meu gall d’indi hi havia el meu permís de conduir, vingut a Alemanya vaig canviar, o tinc la meva sonda perquè ja és la meva llicència Vull aprendre si estic exempt, estaria molt content de poder donar informació sobre aquest tema.

    fuk_xnumx
    Participant

    no tingueu cap prova, no us preocupeu que donareu una llicència però 1 mes

    yenicerixnumx
    Participant

    Hola amics, tinc una pregunta que vaig ser, vaig agafar el radar que fa tres setmanes a la carretera, em va arribar una carta, així que vaig anar amb la carretera cúbica 3 de 100, em preguntava que un any el meu gall d’indi hi havia el meu permís de conduir, vingut a Alemanya vaig canviar, o tinc la meva sonda perquè ja és la meva llicència Vull aprendre si estic exempt, estaria molt content de poder donar informació sobre aquest tema.

    No hi ha probezeitis. Segons el catàleg, insideortsdaysan té 200 euros de penalització, 2 punts i permís de conduir 1 mes.
    außerorts daysan 160 euros de penalització 2 punts permís de conduir 1 mes.

Es mostren 2 respostes de l'1 al 2 (2 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.