Quin podria ser el motiu de denegació del visat?

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    melo1903melo
    Participant

    Tot i que el meu promís va enviar tots els documents que li van enviar a la sucursal d’estrangers per correu electrònic complet, va declarar que el fitxer es va completar i es va tornar a Izmir al cap de 15 dies i la decisió final va ser al consolat alemany a Esmirna, però segons el que va dir el meu promès, la situació era negativa si es donava com a rebuig negatiu. Puc donar informació al respecte.No es pot fer fam ara per regla Ara, pensem, quina és la raó? El meu promès viu amb els seus pares i, si el seu pare és un malalt de càncer, paga la seva lloguer, rep el pare i l’assistència social. Per cert, el meu promès no és un ciutadà alemany

    fuk_xnumx
    Participant

    quin ciutadà d’abril

    melo1903melo
    Participant

    Si ets erudit, voldria afirmar que vaig conèixer el meu promís a Macedònia quan estudiava a la universitat, originalment era un folk de la zona i vivia a Alemanya durant molts anys, hi ha una diferència de nou anys entre nosaltres, vam tenir una bona visita al consolat, el pare del meu nuvi era malalt amb càncer, així que volíem tenir un casament allà i vaig fer la sol·licitud el 9 de març. Vaig estar a Alemanya fins a 16 dies fins als 20 mesos que vaig estar dedicat a la meva estada, vaig ondada abans que de nou HamburgTr em dediqués el seu tipus de gall dindi al meu costat van trobar que, com, em sembla que sospito, ahir no va entendre el meu ayriyetten amb sMS de càrrega domèstica, amb el nominal esmentat l'enviament del meu camí cap a un fadrí, però no va arribar a més mans que estic morint de curiositat creure rebuig. Em pregunto si es negaven, per quina raó ..

    dur però dur
    Participant

    Slm,
    Quina és la teva inspiració, quant són els teus ingressos?

    Oberfrance
    Participant

    Hola,

    Si el seu cònjuge no té ingressos per proporcionar la seva pròpia nit, arribarà el rebuig. (Volen una mitjana d’uns 1400 ingressos nets.)
    Si la vostra dona es queda amb els seus pares, no té ingressos i, si la seva família proporciona la nit d'Arbeitsamt, el rebuig torna a tenir-se.

    A més, si el metre quadrat de la casa que s’ha de viure es considera insuficient, de nou, malauradament, arriba el rebuig.

    De fet, ciutadà alemany o turc, no importa on em quedaré a la part més important dels dos punts de Turquia i com proporcionar mitjans de vida?
    Podeu millorar aquestes condicions i tornar-ho a provar.

Es mostren 4 respostes de l'1 al 4 (4 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.