residència indefinida

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Senómen
    Participant

    Hola, pots respondre la meva adopció? Fa 9 anys que vaig venir a Alemanya. Vam estar 7 anys casats i vam començar a viure per separat, estem a punt de divorciar-me. Tinc dos fills. Tinc 5 anys amb la meva dona de turc. em van fer una sessió de 3 anys quan estava amb la meva dona, va acabar, van començar a allargar-la durant 3 mesos. Vaig trobar una feina que he estat treballant durant deu mesos de manera indefinida. No tinc ajuda ara mateix, a causa de un delicte, es van multar 10 mesos de presó. Vaig ser suspès en dos anys. Ara diuen que em deixo un any. Estic intentant agafar el vostre temps. Sé que si obteniu 2 dies de presó en els darrers tres anys , serà un problema. Vaig trigar 2 dies. Si el dono a un advocat.

    smail de
    Participant

    Potser no siguin un problema per a una sessió indefinida, però a partir d’ara no podeu aprovar la ciutadania, germà. En el vostre cas, algú va preguntar a l’advocat d’un canal de televisió l’altre dia, l’advocat va dir que no hi ha cap problema per a una sessió indefinida, però que ja no podeu convertir-vos en ciutadans.

    Senómen
    Participant

    Diuen que tenen problemes per agafar-lo indefinidament. Vostè ha treballat menys, hi ha moltes excuses.

    ATAAN2
    Participant

    Si cometeu un delicte que no requereixi l’expulsió de la vostra ciutadania, el podreu obtenir en una sessió indefinida.
    Segons la informació que proporcioneu, podeu rebre en sessió indefinida, en ciutadania.

    Senómen
    Participant

    Benvolguts amics, vaig perdre el carnet de conduir dues vegades en dos anys; en el primer, van rebre 2 promil 1.16 mesos del carnet de conduir, em van enviar al meu correu al cap de 9 mesos sense fer res. Vaig tornar a prometre 9 un any i mig. La meva llicència es va confiscar durant 1.49 any. 1 euros em van condemnar a 500 mesos de presó. Ara estic esperant una carta de l'oficina del permís de conduir, el mpu que sé és després de la 2, però jo no ho sé perquè és el segon, m'alegraré si responeu.

    ATAAN2
    Participant

    Vaig escriure la vostra resposta més amunt, no hi ha cap problema després que no hi hagi cap decisió extra-fronterera sobre vosaltres bé:)

    Senómen
    Participant

    Els vaig escriure tots més amunt, no tinc cap altre delicte, però ja fa 4 mesos que em paren, volen donar-vos una nota correcta d’aquest incident, no ho vaig acceptar, aniré a l’advocat.

    ATAAN2
    Participant

    bé:)

    ATAAN2
    Participant

    Aquest tema s'ha tancat per publicar.
    Els possibles motius poden ser un dels següents.

    1) El títol (línia d'assumpte) que heu proporcionat al missatge no conté cap informació ni pistes sobre el vostre missatge.
    Quan inicieu un tema nou al fòrum, assegureu-vos que el vostre fil inclogui un suggeriment sobre el vostre missatge.
    Si us plau, utilitzeu un resum de 4-5 paraules del vostre missatge com a títol de l'assumpte i assegureu-vos que el títol de l'assumpte sigui l'essència del missatge.

    2) El contingut d'alguns missatges sobre aquest tema no coincideix amb el contingut de l'assumpte.
    Tingueu en compte el títol de l’assumpte mentre escriviu un missatge sobre els temes i pareu atenció a quin missatge escriviu a quin tema.
    Si el missatge és independent del títol de l’assumpte, envieu-lo obrint un assumpte nou i escrivint un títol adequat.
    Aquests temes es tanquen de manera que l'assignatura no es distribueix més.

    3) És possible que el tema hagi assolit el seu propòsit o que estigui obsolet. Aquests temes es tanquen per tal de no distribuir el tema.

    Si ho desitgeu, podeu obrir un tema nou segons les regles.
    Espero que tingueu comprensió, gràcies pel vostre interès.

Es mostren 8 respostes de l'1 al 8 (8 en total)
  • ‘süresiz oturum’ konusu yeni yanıtlara kapalı.