Resum dels darrers 5 anys a Alemanya

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    Oberfrance
    Participant

    Hola amics,
    Després de molt de temps, volia tornar a obrir un tema al fòrum. L'any 2015 vaig començar en aquest fòrum per recollir informació sobre com venir a Alemanya i Alemanya.
    Em vaig casar el juliol de 2015 i vaig venir a Alemanya a l'agost. A part del meu alemany accelerat A1, no tenia cap preparació preliminar sobre Alemanya. En els 5 anys intermedis, (de fet, 4 anys es van passar a Alemanya)

    Tan bon punt vaig arribar al meu primer any d'arribada, em vaig mudar d'Alemanya i vaig viure amb la meva dona a un altre país europeu durant 1 any.
    Després vaig tornar a Alemanya i vaig treballar durant 3 anys a la mateixa empresa. No vaig assistir a cap curs d'idiomes a Alemanya durant aquest temps. Ni tan sols vaig anar al curs d'integració. En aquesta empresa vaig aprendre alemany i com treballar a Alemanya, jo, que ni tan sols passava per davant de la fàbrica a Turquia, feia 3 torns dia i nit. Vaig treballar amb una empresa subcontractista anomenada Leih Company durant 1 any, amb un vertrag temporal, és a dir, un contracte, i amb un vertrag indefinit durant 1 any, i com que les condicions no van millorar, vaig decidir deixar la meva feina i millorar-me. . Havia assolit la posició i els diners més alts que podia en aquella empresa, però no em va satisfer.
    Durant els 3 anys que vaig treballar a l'empresa, vaig obrir una empresa individual i, a més, vaig fer feina en línia i fins i tot vaig passar 3 vegades davant el jutjat mercantil per la manca de lleis de paper i pala d'Alemanya. (perquè un competidor que va trobar una vulnerabilitat a la meva botiga en línia em va demandar) Aleshores vaig guanyar aquests casos i fins i tot vaig rebre una indemnització. :) Els xacals que tenia davant van pensar que em podrien treure. Vaig gastar 5.000 euros en el procés judicial, però em van recuperar 8000 euros.
    Ara he començat el meu viatge Umschulung, que és una formació professional. Vaig suspendre les activitats de la meva empresa per centrar-me en la meva professió i evitar problemes amb l'estat.

    També hi va haver molts canvis en la meva vida privada, gràcies a Déu, vaig ser pare en aquest país, però també vaig perdre el meu pare. Ens han passat moltes coses. No hi ha ningú que vingués més tard a Alemanya i no hagi viscut aventures. Aquest país realment fa feliç a la gent. Si tens sort i el teu cònjuge surt bé, estàs lluitant, lluny de la teva família i dels teus éssers estimats. No hi ha llengua, ni casa, ni cotxe, ni feina, ni amics, t'ho has de guanyar tots.

    Els que vindran a Alemanya han de saber que aquí sempre esteu sols. Espero que els vostres cònjuges surtin bé i us convertiu en els millors amics. No et portaràs bé amb els turcs que van néixer i es van criar aquí. El meu únic consell per a tu és que t'adaptis durant 2-3 mesos tan bon punt arribis i entres a una feina independentment de si és bona o dolenta. Encara que no vaig anar mai a cap curs, quan vaig començar no tenia alemany, i quan vaig marxar estava negociant amb els nois. Si tractes amb alemanys a l'empresa on treballes, el teu alemany millora molt ràpidament. Quan vaig fer l'examen B1 sense fer cap curs, el professor em va dir que vas aprendre alemany a Turquia, és impossible aprendre tant d'alemany en 3 anys, però jo no vaig fer un curs a Turquia ni aquí, només es basava en pràctica i estudi.

    En resum, la vida aquí és aclaparadora i t'ofereix constantment noves aventures. Aquest lloc ensenya molt bé a la gent quin és el valor dels seus coneguts i d'ells mateixos. Tenir confiança en si mateix, no dependre de ningú. Per evitar estar sol, evita fer amistat amb gent que viu com a paràsits a Alemanya. Centra't en el teu pa, aprendre la teva llengua i la tranquil·litat de casa teva, la resta és una gran mentida. Per descomptat, també tindreu amics, no us preocupeu, si sou sincers, els homes adequats vindran i us trobaran igualment.
    EL MÉS IMPORTANT, APRENDRE TAN ALLEMÀ COM POGUU!! L'alemany fins i tot obrirà portes que no us estan obertes. Encara que sigui molt difícil, acostumar l'oïda i el cervell a aquest idioma repetint-lo cada dia, utilitzant YouTube i mirant els canals alemanys cada dia. Si no sabeu alemany, creieu-me, fins i tot tindreu por de respondre les trucades que rebo. Potser et vindrà una gran oportunitat, però no ho entendràs. Oblida't dels diners, només centra't en alemany durant 2-3 anys. La manera més ràpida de fer-ho és treballar en un lloc de treball i barrejar-se amb alemanys.

    Només volia compartir una mica. La pau sigui amb tots vosaltres. Que Déu es trobi a tothom amb bona gent.

    Dragorex
    Participant

    Moltes gràcies per compartir la teva experiència. Espero que tingueu dies més feliços amb salut i pau.

    Si tinc sort, me'n vaig a Berlín d'aquí a 2 setmanes amb la meva dona i el meu fill. La meva por més gran és no poder trobar feina i no poder pagar el meu lloguer.

    El meu nivell d'alemany és ara A2. Tinc un avantatge: el meu anglès és bo. Tinc un certificat C1. Però per a algunes persones, l'anglès funciona a Alemanya, per a altres no. Vull trobar feina tan bon punt me'n vagi. Creus que hauria de contactar immediatament amb una bona empresa? O hauria de buscar feina jo mateix? En primer lloc, estic pensant en convertir-me en un dels missatgers que lliura bicicletes a una empresa de comandes d'aliments. Però fins i tot aconseguir aquesta feina s'ha tornat difícil, ara s'han d'entrevistar dues vegades.

    insensible
    Participant

    Hola Dragorex, seria millor que primer comencés a treballar en una empresa subcontractista, els teus coneixements d'alemany milloraran i veuràs l'entorn de la fàbrica a Alemanya. No recomano treballar en una botiga de doner que ofereix menjar en bicicleta, especialment a aquelles botigues doner ignorants que no han aconseguit millorar-se.

    Oberfrance
    Participant

    Moltes gràcies per compartir la teva experiència. Espero que tingueu dies més feliços amb salut i pau.

    Si tinc sort, me'n vaig a Berlín d'aquí a 2 setmanes amb la meva dona i el meu fill. La meva por més gran és no poder trobar feina i no poder pagar el meu lloguer.

    El meu nivell d'alemany és ara A2. Tinc un avantatge: el meu anglès és bo. Tinc un certificat C1. Però per a algunes persones, l'anglès funciona a Alemanya, per a altres no. Vull trobar feina tan bon punt me'n vagi. Creus que hauria de contactar immediatament amb una bona empresa? O hauria de buscar feina jo mateix? En primer lloc, estic pensant en convertir-me en un dels missatgers que lliura bicicletes a una empresa de comandes d'aliments. Però fins i tot aconseguir aquesta feina s'ha tornat difícil, ara s'han d'entrevistar dues vegades.

    Hola,

    Berlín és una ciutat internacional pel que fa a la seva estructura, i hi ha moltes feines que s'hi poden fer sense saber alemany. Poso un exemple, a l'estat del Bayern on visc, fins i tot l'alemany de nivell intermedi no n'hi ha prou en alguns llocs, volen alemany sense accent. Però com que hi ha molts estrangers i turcs a Berlín, un nivell d'alemany que puguis gestionar amb el teu propi negoci serà suficient al principi. Per descomptat, el teu alemany millorarà inevitablement amb el temps, i l'única condició per a això és treballar i comunicar-te amb alemanys. Si veniu a Berlín i passeu l'estona a cafeteries turques, locals turcs i amb un cercle d'amics completament turc, el vostre aprenentatge d'alemany es ralentitzarà i fins i tot potser penseu que no el necessiteu i que no l'aprendràs. en absolut. Així que estigueu-ho fort des del principi. Aquestes són les meves recomanacions sobre el llenguatge. No recomano altres cursos d'idiomes que no siguin obligatoris perquè hi ha tants refugiats allà, afganesos, russos, sirians, els cursos d'idiomes n'hi ha plens. Cap d'ells té cap interès en aprendre una llengua. Venen perquè l'estat els obliga. Crec que seria més beneficiós prendre classes d'alemany d'un professor d'alemany durant 4-5 hores setmanals en comptes d'anar a un curs d'idiomes.

    Pel que fa a l'ocupació, en condicions normals a Alemanya, el 90% de les empreses inicien els seus treballadors amb Leihfirma. Les entrades directes eren gairebé inexistents, especialment durant aquest període de Corona, quan hi havia centenars de sol·licituds fins i tot per a les feines més greus, es va fer molt difícil entrar. Aquesta situació sembla durar 2-3 anys. Permeteu-me que us posi un exemple: quan vaig deixar la meva feina per primera vegada, estava rebent una entrevista de feina de totes les empreses a les quals vaig presentar la sol·licitud, i vaig triar entre elles, hi havia tantes feines. Quan la meva escola va ser tancada a causa de la corona, vaig pensar que aniria a un bar i treballaria, però vaig tornar a sol·licitar-me als mateixos llocs, però ni tan sols em van tornar a trucar. No importa què, vaig decidir passar per aquest procés fent una feina. De totes maneres, sigui per on entri, no hi ha cap garantia que no pugui sortir al cap de 3 mesos. Les empreses estan perdent centenars de persones dia a dia. Així doncs, Alemanya s'enfronta actualment a una crisi important i un problema d'atur. Els sectors que no es van veure afectats van ser el sector alimentari, hortofrutícola, mèdic i logístic. Si tens carnet de conduir, pots començar a treballar com a conductor per a subcontractistes d'empreses com DHL i Amazon Logistics, és a dir, Subunternehmers. Hi ha molts conductors buscats a Berlín. Aquesta feina també t'ajuda a comunicar-te amb la gent i a conèixer la ciutat on vius. Si dius que ser conductor no és per a tu, tan bon punt arribis, deixa el teu lebenslauf, és a dir, el teu currículum, a 3-5 Leihfirma, i segur que et tornaran. No penso malament a les empreses, fins i tot en el pitjor dels casos, sempre els passa negocis. Podeu començar amb 10-11 euros, tenir paciència durant aproximadament 1 any en una empresa de Leih i contractar-vos en una empresa a la qual normalment no podríeu entrar.

    Espero que tot surti com tu vols. Com va dir Heartless, allunyeu-vos tant com sigui possible dels llocs de treball i dels empresaris turcs. Ells veuen algú que ve de Turquia com un ximple i el fan servir sense assegurança o amb semiassegurança, no et donen els teus drets. No pots aprendre alemany, etc. És millor anar a empreses de Leih que treballar per turcs. Almenys entens el que parles.

    Dragorex
    Participant

    Moltes gràcies per les vostres respostes.

    No tinc previst treballar als restaurants dòner turcs ni res d'això. Però a causa de la flexibilitat de l'horari de treball, estava pensant a treballar com a missatger en una empresa de comandes d'aliments en línia anomenada Lieferando, almenys fins que vam establir la nostra rutina.

    Per tant, coneixeu una empresa de Leih a Alemanya que sigui fiable i que no exploti massa la gent? 

    slymnn
    Participant

    Hola, acabo d'arribar a Alemanya i no hi ha cap requisit lingüístic, que encara no és obligatori, i a més, ja he rebut el meu visat de treball. La meva dona i el meu fill són ciutadans alemanys i això em dóna un avantatge. El meu primer objectiu aquí serà anar al curs d'integració, més que treballar, perquè serà molt difícil treballar sense saber l'idioma, no es pot crear un entorn ni millorar-se. És un país amb possibilitats i això ho vaig entendre en 2 setmanes. He vingut aquí d'Istanbul, del mig del caos.Si, com nosaltres, vénen amics de Turquia de Turquia, podem aconseguir molt treballant dur, sempre que tinguis la determinació i les ganes de treballar. Un dia escriuré aquí el meu article sobre el que he aconseguit. Salutacions cordials :)

    slymnn
    Participant

    Per descomptat, la meva situació és una mica diferent si teniu aquí una professió vàlida i si teniu prou coneixement d’alemany, té més sentit treballar directament i anar a buscar el vostre pa. Si comenceu la vostra vida empresarial sense conèixer un idioma com jo, els turcs aquí us enviaran, com van dir els seus amics, que hi ha molts exemples. La informació donada per Oberfranken i les impressions que va transmetre són molt valuoses per a persones com nosaltres que s’acaben d’establir a Alemanya i han començat una nova vida. Gràcies per la informació que heu compartit

    slymnn
    Participant

    A més, si ja tens un fill, l'Estat et dóna suport social, en primer lloc et paga el lloguer de la casa i l'ajut parental, però si treballes, ni tan sols pots aconseguir aquests diners. Tenim aquesta oportunitat aquí i volia aprofitar-la, faré tant un curs com el carnet de conduir i crec que en aquest temps superaré el procés d'adaptació.

    insensible
    Participant

    Şu konudada bilgi vermek istiyorum ben yaklaşık 9 senedir avrupadayim 7 senedir de almanyadayim. Bu sure zarfında fabrikalarda çalıştım paket dağıtımı yaptım vs ama bu sure zarfında işsiz kaldığımda mini job 450 euroluk işlerde de çalıştım ne yazikki 2 seneden fazladır hastayım emekli olabilecek kadar.. Ama alacağım maaş çok çok düşük almanyada yeterli olmayacak kadar. Eğer günün birinde turkiyeye dönme niyetiniz varsa 10 sene yada 20 sene sonra hep full çalışın. Bende 65 yada 67 yaşıma kadar yaşamam ne emekliliği diyip geçiyordum. En azından malulen emekli olduğunuzda alacağınız para türkiyede gül gibi gecindirir insanı.. İnsanın başına ne geleceği bilinmez hastalık bu. İnşallah turkiyeye dönüp bu lanet memleketteki cahil yalancı çıkarcı insanlardan da kurtulacağımiz günler gelecek.. Son tavsiyem daha önce yazdım mı bilmiyorum burada doğan insanlardan uzak dur imkanın varsa tr den gelenlerden de uzak dur.. Eşinle varsa çocuğunla zaman geçir en azından psikolojin bozulmaz. Şimdi belki bu yazıyı okuyup bana hak verenler olacak yada ne alakqsi var diyenler olacak.. Tecrübeyle sabit almanyada sana en zararı dokunacak insanlar yabancılar dır (Türk Kürt Arap) bunlardan uzak dur.. Allah yolunu açık etsin

    slymnn
    Participant

    M'agradaria donar-vos informació sobre això: fa uns 9 anys que estic a Europa i 7 anys a Alemanya. Durant aquest període vaig treballar a les fàbriques, vaig repartir paquets, etc., però durant aquest període, quan estava a l'atur, també vaig treballar en mini feines per 450 euros Malauradament porto més de 2 anys malalt, prou per jubilar-me. Però el sou que cobraré és molt baix, no prou a Alemanya. Si teniu intenció de tornar a Turquia un dia, treballeu a temps complet després de 10 o 20 anys. Em preguntava si viuria fins als 65 o 67, quin tipus de jubilació. Almenys els diners que rebràs quan et jubilis amb discapacitat et permetran viure com una rosa a Turquia.Aquesta és una malaltia on no saps què passarà amb una persona. Si Déu vol, arribaran els dies en què tornarem a Turquia i desfer-nos de la gent ignorant, mentidera, interessada en aquest maleït país, no sé si he escrit el meu darrer consell abans, allunyeu-vos de les persones nascudes. aquí i allunya't de la gent que va venir de Turquia si pots. Passa temps amb el teu cònjuge i els teus fills, si els tens, almenys la teva psicologia no es farà malbé. Ara, potser hi haurà gent que llegirà aquest article i estigui d'acord amb mi, o hi haurà qui preguntarà què té a veure amb ell.L'experiència ha demostrat que les persones que et faran més mal a Alemanya són estrangers (turcs, kurds i àrabs) allunyar-se d'ells Que Déu us guiï.

    Hola, el meu objectiu actual és treballar aquí una estona i tornar a la meva terra, tot i que fa 8 anys que he tingut l'oportunitat de venir al meu país, sempre em vaig oposar a la meva dona, però quan vaig tenir un fill i hi havia un problema d'atur, havia de venir. Sí, tens tota la raó, tinc l'objectiu de trobar feina aquí amb el meu propi esforç, sense dependre de ningú, i passar molt de temps amb la meva família, espero tenir èxit en això i tornar al meu país.

    Oberfrance
    Participant

    Moltes gràcies per les vostres respostes.

    No tinc previst treballar als restaurants dòner turcs ni res d'això. Però a causa de la flexibilitat de l'horari de treball, estava pensant a treballar com a missatger en una empresa de comandes d'aliments en línia anomenada Lieferando, almenys fins que vam establir la nostra rutina.

    Per tant, coneixeu una empresa de Leih a Alemanya que sigui fiable i que no exploti massa la gent?

    Lieferando, és clar que pots, però solen fer aquestes feines com a Nebenjob, és a dir, com a treball secundari. Lieferando, torna a fer-ho, però assegureu-vos que teniu una feina principal a la qual us desplaceu durant 8 hores. Hi ha moltes oportunitats laborals secundàries a Alemanya. Podeu lliurar paquets amb el vostre cotxe els dissabtes i guanyar entre 40 i 50 euros al dia, etc.
    Amazon té magatzems a Berlín, pots donar-te d'alta al servei de logística d'Amazon amb el teu propi cotxe i comprar i lliurar paquets a Amazon. Per a això, n'hi ha prou amb obrir una petita empresa individual.

    Quan es tracta de Leihfirma, en realitat totes les Leihfirma són iguals, però algunes d'elles treballen a nivell regional i algunes treballen a tot Alemanya. Randstad i Mannpower són les empreses més fiables i amb més treballadors a Alemanya, ambdues paguen molt bé en comparació amb altres empreses. Però aquestes empreses tenen uns criteris, ens comercialitzen a les empreses que ens contractaran i, com que tenen nom, poden acceptar fàcilment a les empreses personal qualificat o amb experiència. Quan treballava a la mateixa empresa, amb una empresa grossa, el meu sou per hora era d'11 euros, però el meu company cobrava 11,80 de Mannpower, que era una gran diferència quan se li sumaven 80 cèntims al sou mensual. Podeu deixar Lebenslauf a Randstad, Mannpower i Hoffman amb tranquil·litat. Definitivament faran algunes ofertes en 2 setmanes. Però com he dit, les coses són miserables en aquests moments durant el període de la Corona, de fet, no es pot dir que sigui el moment adequat per a un nou començament a Alemanya. Per descomptat, sempre hi ha feina per als que volen treballar, però això és una altra cosa. Al meu entendre, crec que Alemanya no pot tornar a la normalitat durant almenys 2 anys, com a màxim 5 anys.

    Oberfrance
    Participant

    Per descomptat, la meva situació és una mica diferent si teniu aquí una professió vàlida i si teniu prou coneixement d’alemany, té més sentit treballar directament i anar a buscar el vostre pa. Si comenceu la vostra vida empresarial sense conèixer un idioma com jo, els turcs aquí us enviaran, com van dir els seus amics, que hi ha molts exemples. La informació donada per Oberfranken i les impressions que va transmetre són molt valuoses per a persones com nosaltres que s’acaben d’establir a Alemanya i han començat una nova vida. Gràcies per la informació que heu compartit

    M’he beneficiat d’aquest fòrum a temps. No vaig poder entrar durant molt de temps quan vaig dir que treballava. Quan vaig veure que encara s’utilitza activament, vaig voler fer una actualització de la vida. He conegut gent molt agradable d’aquí. El propòsit dels fòrums és que si tothom comparteix la seva experiència, bé i incorrecte, la gent pot avaluar aquestes experiències segons la seva pròpia vida. Tots vivim a l'estranger i recorrem més o menys els mateixos camins. Si no ens donem suport mútuament, no serem diferents de les oportunitats que viuen aquí que creuen que són turcs.

    slymnn
    Participant

    M’he beneficiat d’aquest fòrum a temps. No vaig poder entrar durant molt de temps quan vaig dir que treballava. Quan vaig veure que encara s’utilitza activament, vaig voler fer una actualització de la vida. He conegut gent molt agradable d’aquí. El propòsit dels fòrums és que si tothom comparteix la seva experiència, bé i incorrecte, la gent pot avaluar aquestes experiències segons la seva pròpia vida. Tots vivim a l'estranger i recorrem més o menys els mateixos camins. Si no ens donem suport mútuament, no serem diferents de les oportunitats que viuen aquí que creuen que són turcs.

    Sí, ja tens molta raó i Turquia necessita que aquest fòrum comparteixi les seves experiències a través de la gent que va emigrar a Alemanya, a la nostra petita informació sobre algunes de les coses que és bo. Nascut i crescut aquí tractant de revisar aquesta informació i el que es pot escoltar prové de la vostra opressió contra la gent que intenta aprofitar Turquia. No és diferent que pugueu traçar la vostra ruta. El que van dir, la vida és bonica a mesura que la compartim, avui ens expliqueu els vostres estalvis, espero que ho expliquem demà passat a altres amics. Ara el meu únic objectiu és tenir èxit aquí i no necessitar ningú 🙏

    Istanbullu és
    Participant

    Hola,

    Com algú que ha fet totes aquestes feines d’inici que tu dius o que impliques. Crec que Lieferando serà millor per als nouvinguts. Lieferando (un treball social assegurat) si ho fas a temps complet (40 hores) pots guanyar un sou mitjà, però em va resultar estressant i estava molt cansat, tot i que ho feia amb cotxe. . Si treballeu 36 hores al dia, podeu arribar fàcilment a 450 al mes.

    Per fer Amazon Flex, heu d’obrir kleinunternehmen (petita empresa). (Els nouvinguts sobre les regulacions legals i els comptables són una mica de mal. Per exemple, heu de pagar 450 euros per sobre dels ingressos nets mensuals de 200 euros. Totes les despeses relacionades amb el cotxe també són vostres) i Amazon no us ofereix gaire opció per treballar. Només he pogut obtenir feina tres vegades la darrera setmana, un màxim de 3 en 3 hores. Així, doncs, la flexió d’Amazon es pot considerar més com una feina extra.

    Al meu parer, Lieferando sembla una nova feina per als nouvinguts.

    Per descomptat, el més important és canviar primer el permís de conduir per aprendre alemany a nivell B1. Si cuineu en aquests treballs i podeu adaptar-vos al primer any i a la B1, crec que podeu obrir-vos, continuar fins a B2-C1 o podeu acceptar i continuar amb Ausbildung assistit per l’estat (allò que anomenen professió).

    Tant de bo el que he escrit us doni alguna idea.

    Ja desitjo èxit als nouvinguts. Que siguem tots oberts.

    Salutacions.

    Oberfrance
    Participant

    Hola,

    Com algú que ha fet totes aquestes feines d’inici que tu dius o que impliques. Crec que Lieferando serà millor per als nouvinguts. Lieferando (un treball social assegurat) si ho fas a temps complet (40 hores) pots guanyar un sou mitjà, però em va resultar estressant i estava molt cansat, tot i que ho feia amb cotxe. . Si treballeu 36 hores al dia, podeu arribar fàcilment a 450 al mes.

    Per fer Amazon Flex, heu d’obrir kleinunternehmen (petita empresa). (Els nouvinguts sobre les regulacions legals i els comptables són una mica de mal. Per exemple, heu de pagar 450 euros per sobre dels ingressos nets mensuals de 200 euros. Totes les despeses relacionades amb el cotxe també són vostres) i Amazon no us ofereix gaire opció per treballar. Només he pogut obtenir feina tres vegades la darrera setmana, un màxim de 3 en 3 hores. Així, doncs, la flexió d’Amazon es pot considerar més com una feina extra.

    Al meu parer, Lieferando sembla una nova feina per als nouvinguts.

    Per descomptat, el més important és canviar primer el permís de conduir per aprendre alemany a nivell B1. Si cuineu en aquests treballs i podeu adaptar-vos al primer any i a la B1, crec que podeu obrir-vos, continuar fins a B2-C1 o podeu acceptar i continuar amb Ausbildung assistit per l’estat (allò que anomenen professió).

    Tant de bo el que he escrit us doni alguna idea.

    Ja desitjo èxit als nouvinguts. Que siguem tots oberts.

    Salutacions.

    Hola,
    Per Amazon Flex, volia dir que podria treballar com a conductor a temps complet en grans empreses que treballen per a Amazon Logistik, no com a ocupador. Amazon Logistik fa feina a Subunternehmer que els va sol·licitar i estan treballant amb els seus equips. Però si el traieu amb el vostre propi cotxe, com heu dit, kleingewerbe es demana i cal que es faci una assegurança de cotxe.
    Al principi, l'obertura ferma, per descomptat, és difícil.
    Lieferando, per descomptat, depèn de la perspectiva. No veig aquesta feina com una feina a temps complet. És possible que hi hagi uns ingressos addicionals cruixents al costat del negoci principal. D'altra banda, quan vaig començar per primera vegada, distribuïa diaris com a feina addicional 2 dies a la setmana. L’oportunitat de feina addicional és molt important, el principal és aconseguir una bona feina.
    Estic d’acord amb les vostres idees sobre llengua.

    Oberfrance
    Participant

    Sí, amics, volia fer una actualització ràpida de la vida. Vaig obrir aquest tema quan vaig començar Umschulung. A partir de l'1 de gener de 2022, gràcies a Déu, vaig completar la meva Umschulung amb un GPA de 2 i vaig començar com a Schichtführer a l'empresa on treballava per a Umschulung. En altres paraules, podem dir supervisor de torn en turc. Per descomptat, vaig passar per molts problemes en aquest procés, vaig passar 2 anys abans de la feina, dia i nit, després de la feina, per entendre i aprendre els problemes que fins i tot els alemanys tenen dificultats, gràcies a Déu, vam aprovar el nostre examen sense cap accident sense donar una oportunitat als alemanys.

    Mentrestant, és clar, el meu nivell d'alemany, que era B1 o alguna cosa al principi, va començar a arribar a un punt proper a la llengua materna. Però pel que fa al càrrec directiu, m'adono que és insuficient i encara estic intentant millorar-lo. Com que estem fent una feina ràpida i completament comunicativa, és necessari tenir un domini 100% de l'alemany. A part d'això, el correu, la comunicació amb els caps d'altres Abteilungs, etc. es basa completament en l'alemany. Com que treballo al capdavant d'un departament de 18 persones, de nou l'alemany és imprescindible per resoldre els seus problemes. Velhasil kalam no està necessàriament en alemany i no necessàriament en alemany.

    Quan trobi temps, us explicaré el curs d'aquesta aventura i com va començar, especialment per als que vénen de Turquia com nosaltres, l'Umschulung patrocinat per l'estat és una gran oportunitat. Per descomptat, has de complir les condicions. Si he de definir Umschulung, Ausbildungun és exactament el mateix de l'escola que vau anar a l'examen que vau fer, però es necessita 3/2 de Ausbildungun. Per exemple, vaig completar una feina de 2 anys en 18 mesos. I al final de la feina, obteniu el mateix diploma que els que es van graduar a l'Ausbildung. De fet, et tracten com una persona més potencial perquè l'escurces. Umschulung per breu = Ausbildung abreujat

    Ara hem trepitjat l'escala de la carrera des d'aquí, a veure, molta sort amb nosaltres. Entre els meus plans hi ha convertir-me en Meister o Tècnic de la mateixa professió. Al principi, vull guanyar una mica d'experiència i continuar així.
    Que Déu ho doni a tothom que treballa, lluita i lluita segons el seu cor. Si teniu preguntes, podeu fer-les sota aquest títol, tothom se'n beneficiarà.

Es mostren 15 respostes de l'1 al 15 (18 en total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.