Aquells que esperen i reben un visat de curs d’idioma a Alemanya 2020

BENVINGUTS AL FÒRUMS D'ALMANCAX. AL NOSTRES FÒRUMS PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ QUE BUSQUEU SOBRE ALEMANYA I LA LLENGUA ALEMANYA.
    GurkanTopal
    Participant

    Hola, estimats grans i estimats amics.
    Vaig sol·licitar a Esmirna el 27.02.2020. La meva aplicació ha anat bé. Era una aplicació de manera conversacional. Tanmateix, a causa de la pandèmia, no hi ha cap so de la meva sol·licitud durant 6 mesos. El consolat només em va trucar una vegada i em van dir que l'import del compte bloquejat havia augmentat de 1 € a 853 € i que em van demanar que actualitzés l'import al meu compte i que enviés el document per correu electrònic. Tot i que aquesta situació era frustrant, la vaig interpretar com a mínim en fase d'investigació. També esperava que si ho rebutjaven, no voldrien que actualitzés el meu compte bloquejat, però encara no hi ha cap resposta positiva o negativa. Hi ha algú esperant o sol·licitant un visat de curs d'idiomes com jo?

    Nesibe de
    Participant

    Hola, estimats grans i estimats amics.
    Vaig sol·licitar a Esmirna el 27.02.2020. La meva aplicació ha anat bé. Era una aplicació de manera conversacional. Tanmateix, a causa de la pandèmia, no hi ha cap so de la meva sol·licitud durant 6 mesos. El consolat només em va trucar una vegada i em van dir que l'import del compte bloquejat havia augmentat de 1 € a 853 € i que em van demanar que actualitzés l'import al meu compte i que enviés el document per correu electrònic. Tot i que aquesta situació era frustrant, la vaig interpretar com a mínim en fase d'investigació. També esperava que si ho rebutjaven, no voldrien que actualitzés el meu compte bloquejat, però encara no hi ha cap resposta positiva o negativa. Hi ha algú esperant o sol·licitant un visat de curs d'idiomes com jo?

    El teu procés va trigar molt. Seria beneficiós contactar amb la policia d'estrangeria de la vostra destinació. Després d'actualitzar el document del compte bloquejat i enviar-lo, probablement haureu d'afegir 1 mes més. El millor seria que s'apressessin amb la transacció i donen les excuses necessàries com "No sabia llogar una casa, perdré la casa pel llarg procés" etc. Podeu accelerar una mica les coses amb la policia d'estrangers del vostre destí presentant una situació com aquesta. El meu humil consell 😇

Es mostra 1 resposta (1 total)
  • Per respondre a aquest tema, heu d'iniciar sessió.