Emne for pengeskabende spil og applikationer

> Fora > Cafe almancax > Emne for pengeskabende spil og applikationer

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    saalesk
    deltager

    Emne: Spil og applikationer til at tjene penge

    Venner, antallet af spil og applikationer, der tjener penge, er steget meget i dag. Kender du nogen spil, der rent faktisk tjener penge? Kan du give mig nogle råd?

    Så jeg leder efter en applikation, som jeg kan installere på min mobiltelefon og tjene penge. Men det skal virkelig tjene penge. Det kan tjene dollars eller andre valutaer, så længe det er et spil eller en applikation, der tjener selv lidt penge.

    Der er applikationer, der tjener penge ved at se annoncer, jeg ved ikke hvordan, det er en applikation, der hedder Tjen penge ved at se annoncer.

    Der er applikationer til at tjene penge ved at tage skridt, du installerer dem på din mobiltelefon, og det tæller de skridt, du tager. Ifølge ham tjener det penge. Nogle udenlandske applikationer tjener dollars.

    Jeg har også hørt om gør-en-opgave-tjen-penge-applikationer.

    Der er folk, der tjener penge på spil, der tjener penge, såsom InboxDollars eller SecondLife-lignende applikationer, dem, der tjener penge ved at spille Roblox, dem, der tjener penge ved at spille Metin2 osv.

    Er der et spil eller et program, der rent faktisk betaler og tjener rigtige penge, som du vil anbefale? Det kan være til Android-telefoner eller iOS iPhone-telefoner.

    Ayhan
    deltager

    Hej, der er forskellige måder at tjene penge på din telefon. Det er dog ikke alle, der kan udføre alle opgaver. De måder, jeg kender til at tjene penge på Android eller iPhone, er som følger:

    Sådan laver du appanmeldelser: Mange apps betaler brugere for at teste apps og give feedback. Du kan registrere dig på sådanne platforme og tjene penge ved at bruge downloadede applikationer.

    Gennemførelse af undersøgelser: Du kan tjene penge ved at tilmelde dig undersøgelseswebsteder og udfylde visse undersøgelser. Sådanne websteder belønner brugere for at få din feedback.

    Freelancing: Du kan tage billeder, skrive tekst, lave grafisk design eller udføre forskellige digitale opgaver med din telefon. Du kan tjene penge ved at tilbyde disse færdigheder på freelanceplatforme.

    Udvikling af mobile applikationer: Hvis du har viden om programmering, kan du tjene penge ved at udvikle mobile applikationer. Du kan implementere dine egne ideer eller bidrage til andres projekter.

    Oprettelse af videoindhold: Du kan optage videoer med din telefon og uploade dem til YouTube eller andre videoplatforme og tjene penge gennem annonceindtægter eller sponsorater.

    Affiliate Marketing: Du kan deltage i affilierede programmer for virksomheder, der sælger produkter online og tjene kommission ved at dele dine egne specielle links.

    Tilbyder online uddannelse: Du kan optage undervisningsvideoer om forskellige emner med din telefon og tjene penge ved at sælge disse videoer på forskellige platforme.

    Det er selvfølgelig ikke muligt at gøre alle disse. Du bør fokusere på det område, hvor du har talent.

    nurgul
    deltager

    Jeg fandt dette sted ved en tilfældighed, mens jeg forskede i dette emne, men jeg har delt, hvad jeg har lært indtil videre i et andet forum, og jeg vil også gerne dele det her.
    Det er muligt at tjene ekstra indkomst takket være disse pengeskabende applikationer, men det vil selvfølgelig ikke gøre dig rig. Har du en mobiltelefon er det lige meget om det er Android eller iOS, en smart mobiltelefon og internetforbindelse er nok.

    Men hvor meget du kan tjene ved at tjene penge er op til dig, det kan være én bagel-penge om måneden eller én bagel-penge om dagen. Jeg vil gerne give dig information om nogle applikationer, der kan hjælpe dig med at tjene penge ved at citere fra et indlæg, jeg har udarbejdet før.

    Der er flere forskellige metoder og applikationer, der giver dig mulighed for at tjene penge til Android-telefoner. Disse apps giver dig mulighed for at generere indkomst på en række forskellige måder, og mange af dem er let tilgængelige. Her er nogle apps til Android-brugere, der kan hjælpe dem med at tjene penge:

    Swagbucks: Swagbucks er en platform, hvor du kan tjene penge ved at tage undersøgelser, shoppe online, spille spil og se videoer. Appen giver brugerne mulighed for at optjene digitale point kaldet Swagbucks for at udføre opgaver. Disse point kan derefter konverteres til gavekort eller kontanter til din PayPal-konto.

    Google Opinion Rewards: Google Opinion Rewards er en applikation, der giver brugere mulighed for at optjene Google Play Store-kredit ved at besvare korte undersøgelser. Undersøgelser bruges ofte til at give feedback om lokale virksomheder eller produkter. Baseret på svarene på undersøgelserne får brugerne en vis kredit, som kan bruges til at købe applikationer eller spil i Google Play Butik.

    Foap: Foap er en platform, der giver brugerne mulighed for at sælge deres billeder online. Applikationen giver brugerne mulighed for at uploade billeder, de har taget, og licensere dem. Hvis dine billeder bliver solgt, betaler Foap dig en del af omsætningen, så du kan tjene penge med dine fotografiske færdigheder.

    TaskBucks: TaskBucks er et program, hvor brugere kan tjene penge ved at udføre forskellige opgaver. Opgaverne omfatter aktiviteter som at downloade apps, besvare undersøgelser, se videoer og invitere venner til appen. Brugere får udbetalt penge baseret på udførte opgaver, og denne betaling kan overføres til deres mobilpung eller mobilopladningskreditter.

    CashPirate: CashPirate er en mobilapplikation, hvor brugere kan tjene penge ved at downloade apps, besvare undersøgelser og udføre andre onlineaktiviteter. Brugere optjener point ved at udføre korte opgaver ved hjælp af appen og kan veksle disse point til belønninger såsom PayPal, mobilopladninger eller gavekort.

    Slidejoy: Slidejoy er en app, der giver brugerne mulighed for at tjene penge ved at erstatte deres låseskærme med annoncer. Brugere kan se annoncer, når de låser og låser deres telefoner op og kan modtage betaling fra Slidejoy for disse annoncer. Betalinger sker normalt via PayPal, og jo oftere brugere bruger låseskærmen, jo mere indtægt kan de tjene.

    AdMe: AdMe er en anden app, der giver brugerne mulighed for at tjene penge ved at erstatte deres låseskærme med annoncer. Brugere ser annoncer, når de låser og låser deres telefoner op og modtager en vis betaling for disse annoncer. AdMe betaler sine brugere via PayPal, og brugere kan til enhver tid trække deres betalinger tilbage.

    Ibotta: Ibotta er en applikation, hvor brugere kan tjene penge ved at drage fordel af rabatter og tilbud på dagligvareindkøb. Brugere kan få penge tilbage ved at købe bestemte produkter gennem appen eller ved at scanne deres indkøbskvitteringer. Akkumulerede refusioner kan indsættes på PayPal-konti eller gavekort.

    Foap: Foap er en anden applikation, der giver brugerne mulighed for at tjene penge ved at sælge de billeder, de tager på platformen. Brugere kan licensere de billeder, de uploader, til købere og tjene en kommission på hvert salg. Foap hjælper brugere med at skabe kvalitetsindhold ved at sikre, at de holder deres billeder til en vis standard.

    Field Agent: Field Agent er en mobilapplikation, hvor brugere kan tjene penge ved at udføre opgaver i nærheden af ​​dem. Opgaverne omfatter butiksinspektion, produktfotografering, besvarelse af undersøgelser og andre detailopgaver. Brugere bliver betalt, når de udfører opgaver, normalt via PayPal.

    Disse apps giver Android-brugere mulighed for at tjene penge på forskellige måder. De tilbyder en række indkomstmuligheder, fra undersøgelser til fotografering, fra annoncevisning til shoppingrabatter. Brugere kan begynde at tjene penge ved at vælge passende applikationer baseret på deres interesser og præferencer. Det er dog vigtigt omhyggeligt at læse hver apps brugsbetingelser og pålidelige apps.

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.