Au Pair Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Timoti
    deltager

    Er der nogen kandidater, der overvejer at ansøge til Au Pair Germany-programmet?

    Selin68
    deltager

    Er der nogen kandidater, der overvejer at ansøge til Au Pair Germany-programmet?

    Ja, jeg tror, ​​men jeg kunne ikke finde en agent i Tyrkiet. Er der nogen venner, der kan tilbyde mig en agent?

    Timoti
    deltager

    Ja, jeg tror, ​​men jeg kunne ikke finde en agent i Tyrkiet. Er der nogen venner, der kan tilbyde mig en agent?

    Hej, jeg ved ikke, om det er forbudt at linke herfra Timothy Au Pair Du kan skrive det på google. Vi sender Au Pair til Tyskland. Der er en hel del gode tyske familier, der ønsker tyrkiske au pairer i vores portefølje. Hvis du tror, ​​kan du kontakte os.

    Selin68
    deltager

    Hej, jeg ved ikke, om det er forbudt at linke herfra Timothy Au Pair Du kan skrive det på google. Vi sender Au Pair til Tyskland. Der er en hel del gode tyske familier, der ønsker tyrkiske au pairer i vores portefølje. Hvis du tror, ​​kan du kontakte os.

    teşekürler

    Timoti
    deltager

    teşekürler

    Du er velkommen til at se Timoti Au Pair Tyskland

    Selin68
    deltager

    Hvor kan jeg få mere information om Au Pair Tyskland?

    Timoti
    deltager

    Hvor kan jeg få mere information om Au Pair Tyskland?

    • At være i aldersgruppen 18 – 26 år
      Mindst kandidater i gymnasiet (foretrækkes at være universitetsuddannet)
      At kende mindst A1-niveau tysk og dokumentere dette.
      (A1-niveau er det laveste niveau. De, der er på dette niveau, bør kende engelsk på B1-niveau ud over de tyske A1-niveauer.)
      Har ikke nogen sundhedsmæssige problemer
      At have en ren kriminel fortegnelse
      Har erfaring med børnepasning eller babypleje og dokumenterer dette med referencer
      Mindst 6 måneder, der skal inkluderes i programmet
      At have kvalifikationer til at få et visum
      Ikke været Au Pair i Tyskland før
    • [/ List]
      Mere omfattende information på Google Timoti Au Pair Tyskland Du kan skrive og få adgang til det på vores side.

    Timoti
    deltager

    Hvor kan jeg få mere information om Au Pair Tyskland?

    Jeg vil også gerne informere Au Pairs om, hvad der leveres af tyske familier.
    Privat værelse (forudsat at det ikke er mindre end 8 kvadratmeter)
    3 måltider
    Månedlig min. 260 euro
    50 euro pr. Måned til tyskkursus
    Hvis det tyske kursus ikke er inden for gå- eller cykelafstand, dækkes omkostningerne til offentlig transport af familien.
    Ulykkes- og sundhedsforsikring
    2 dages betalt orlov pr. Måned
    1 hel uge en halv dag fri

    For mere information, kontakt os Timoti Au Pair Tyskland Du kan også søge og nå Google.

    Timoti
    deltager

    Hvor kan jeg få mere information om Au Pair Tyskland?

    Hvor mange måneders minimum kan du blive i Tyskland som au pair?
    Generelt ønsker familier mindst 6 måneder. 12 måneder foretrækkes.
    Familier, der ønsker 3 måneder, kan sjældent gå ud i sommermånederne.
    Google hos os Timoti Au Pair Tyskland Du kan nå ved at skrive.

    Timoti
    deltager

    Hvor kan jeg få mere information om Au Pair Tyskland?

    Er der et tysk interview på Au Pair Germany Visa?
    Der er ikke noget fuldstændigt og klart svar på dette spørgsmål. Det afhænger af visummedarbejderens skøn. Hvis du har et A1 hjemmeniveau certifikat fra Goethe Instituttet (højere niveau certifikater er altid mere fordelagtige). Der er stor sandsynlighed for, at interviewet bliver på tyrkisk. De, der ikke har et tyskkundskabsbevis, bliver interviewet strengt på tysk. Timoti Au Pair Tyskland Vi hjælper dig med visum. Du kan nå os fra vores kontaktoplysninger på vores hjemmeside eller ved at udfylde ansøgningsskemaet på vores websted.

    Timoti
    deltager

    Ja, jeg tror, ​​men jeg kunne ikke finde en agent i Tyrkiet. Er der nogen venner, der kan tilbyde mig en agent?

    For en familie på 3 børn (10, 8 og 5 år) i München er vi på udkig efter et Au Pairs med mindst A2020 German i en periode på 12 måneder, som kan starte i april 1. Arbejdstiden er 30 timer om ugen. 5 dage om ugen. Jobbeskrivelse: At bringe børnene i skole og hjælpe moren med lette husarbejde. Husarbejde er ikke påkrævet, da 1 rengøringsmiddel kommer om en uge. Det ville være godt, hvis han havde en licens, men det er ikke nødvendigt. Transport er meget let, da de er i München. Interesserede kandidater Timoti Au Pair Tyskland de kan udfylde ansøgningsskemaet.

    hjerteløs
    deltager

    Jeg burde kalde det moderne slavearbejde Jeg havde en ven på tyskkurset, og han kom samme vej, jeg sværger, han gjorde det. Brænd dig ikke for kærligheden til Europa. Målet er at tjene penge på dig. For eksempel arbejdede jeg på en fabrik. Vi var 7 personer med en mand, der arbejdede som underleverandør. Vores. Timelønnen pr. person var 34 euro, men vi fik 13 euro for forhøjelsen. Selvom vi gerne ville tjene mindre, sagde han osv. Europæere elsker udlændinge, fordi de ansætter dem billigt og tjener mange penge på dem. Der er den samme situation i Tyrkiet lige nu. Arbejdsgivere elsker syrere meget, fordi de ikke sørger for forsikring, og de ansætter dem billigt. Vær forsigtig med sådanne ting, og hvis du skal til Europa, så kom forbi at blive gift, det bedste. er at have papirer og registrering. Med andre ord, spørg ikke hvad jeg lavede bagefter, bare et lille råd fra mig...

    zeynepxnumx
    deltager

    Jeg burde kalde det moderne slavearbejde. Jeg havde en ven på tyskkurset, og han kom samme vej, hvis Gud vil, han gjorde det. Brænd dig ikke for kærligheden til Europa. Målet er at tjene penge på dig. For eksempel arbejdede jeg på en fabrik. Vi var 7 personer med en mand, der arbejdede som underleverandør. Vores. Timelønnen pr. person var 34 euro, men vi fik 13 euro for forhøjelsen. Selvom vi gerne ville tjene mindre, sagde han osv. Europæere elsker udlændinge, fordi de ansætter dem billigt og tjener mange penge på dem. Der er den samme situation i Tyrkiet lige nu. Arbejdsgivere elsker syrere meget, fordi de ikke sørger for forsikring, og de ansætter dem billigt. Vær forsigtig med sådanne ting, og hvis du skal til Europa, så kom forbi at blive gift, det bedste. er at have papirer og registrering. Med andre ord, spørg ikke hvad jeg lavede bagefter, bare et lille råd fra mig...

    Jeg er ikke enig med dig. Jeg antager, at vi ikke har den betingelse, at vi bliver gift for at få sprogundervisning :))) De, der ønsker at blive Au Pair, er ikke interesserede i at lære sproget eller at blive og arbejde i Tyskland. Så det er ikke en kærlighed til Europa, som du siger. Desværre har vi ikke den økonomiske styrke til at gå på sprogskole. Hvor meget koster et værelse at leje i Tyskland? Jeg forskede inden for sprogskolen. Det koster 200 Euro om ugen. Hvis vi tilføjer mad og transport, overstiger det 250 Euro. Det er 1000 euro om måneden. Så hvis vi tilføjer de lommepenge, vi får fra familien, overstiger vores indtjening ved at arbejde som au pair 1350 euro. Jeg synes, 30 timer er et rimeligt tal for arbejdstid. I betragtning af lønnen modtaget i Tyrkiet. Det er som at tjene 30 - 8000 TL for en, der passer et barn i 9000 timer. :)) Jeg lavede en konto. Når du tilføjer 12 euro indkvartering + opholdsudgifter for at gå på sprogskole i 12.000 måneder, når det 12 euro. PRØV 20.000 :)Så) selvfølgelig er der dem, der har råd til det. Men for dem der ikke er nok, tror jeg au pair kan være en frelser. Jeg tror, ​​det vil blive tolereret, fordi det er et job, der skal udføres i en midlertidig periode. Det er også meget vanskeligt at få et studentervisum. Det er nødvendigt at dokumentere, at du kan opfylde så høje tal. Studerende har ikke lov til at arbejde. Så sprogskolevisum kun for de rige :(((Jeg hørte, at det er meget let at få et Au Pair-visum. Det er ikke nødvendigt at erklære nogen økonomiske aktiver. Der er en masse muligheder for at øve med familien. De samme mønstre i sprogskoler. :)) Brug 130.000 TL på at forbedre din tyrkiske. Det er selvfølgelig min mening. Jeg har intet andet valg end Au pair. 

    hjerteløs
    deltager

    Du får det til at se ud som en smuk ting, det være sig halal, det adskiller sig ikke fra slaveri, jeg så dit levende vidne. De siger, at jeg kom for at lære sproget efter rent hus, se på barnet osv. :) De fleste af dem, der kommer på en eller anden måde, forbliver bare sprog. Det er 100 ud af 10, der kommer til at lære. Anyway, ligeglad, der er ingen grund til at argumentere, lad pigen babysitter bringe tyskerne til billige, ikke noget problem 😊

    zeynepxnumx
    deltager

    Du får det til at se ud som en smuk ting, det være sig halal, det adskiller sig ikke fra slaveri, jeg så dit levende vidne. De siger, at jeg kom for at lære sproget efter rent hus, se på barnet osv. :) De fleste af dem, der kommer på en eller anden måde, forbliver bare sprog. Det er 100 ud af 10, der kommer til at lære. Anyway, ligeglad, der er ingen grund til at argumentere, lad pigen babysitter bringe tyskerne til billige, ikke noget problem 😊

    Så er jeg i de 10%, du nævnte. :))) Vi skændes alligevel ikke. Vi skriver bare vores ideer. Andre venner, der læser forummet, læser kommentarer fra folk med forskellige meninger. De fleste af dem, der kommer, bliver selvfølgelig, det afhænger af de mennesker, der kommer. Hvis de sigter efter en god karriere i Tyrkiet, vil de ikke være villige til at blive der illegalt og arbejde i håndkøbsjob. Hvis de lærer deres sprog og har en god akademisk karriere, vender de tilbage. Så kan de selvfølgelig finde et job i udlandet med langt bedre muligheder og få arbejdstilladelser på lovlig vis. Au Pairing er ikke et nyt program. Det har man gjort i 40 - 50 år. Som du siger, hvis det var som slaveri, ville det sidde fast et sted. Ingen ville være au pair. Også, hvis man undersøger, ikke kun Tyrkiet, men også Danmark, som har et meget højt indkomst- og økonomisk niveau; Piger fra lande som Finland, Sverige og Norge deltager også i dette program. Med andre ord, hvis det var så slemt, ville ingen fra sådanne højindkomstlande deltage i dette program. Men du har måske ret i et punkt. Nogle voldelige familier behandler au pairer dårligt og bruger dem som tjenere. I dette tilfælde, hvis du gik med et godt bureau, beskytter dit bureau dine rettigheder og ændrer din familie. Men hvis du gik til en familie, du fandt på internettet, og familien ikke underskrev en kontrakt med et bureau, kan de behandle dig, som de vil. Alle Au Pairs rettigheder er garanteret af kontrakter. Familier, der ikke overholder dette, er udelukket fra programmet. Selvfølgelig, som sagt, hvis familien hyrer en au pair gennem et bureau.Da jeg har researchet længe, ​​synes jeg, at jeg har godt styr på emnet. Jeg er imod politikken for folk, der har problemer med at nedgøre programmet direkte. Det bør diskuteres med dets fordele og ulemper. Nogle kan ligge ned, nogle måske ikke. Der er heller ingen regel, der siger, at alle kan arbejde som au pair. Det kan ikke siges, at det er et nemt arbejde. Du bryder dig vel ikke så meget om tyskere :)) Du skrev at tyskerne skulle medbringe tjenestepiger for billigt. Men her vil jeg ikke slutte mig til dig igen. Ikke kun tyskere. britisk ; Amerikanere, franskmænd, hollændere, selv kinesere (ikke i disse dage, selvfølgelig hahahahah) ansætter au pairs. Det er et verdensomspændende program.

    Timoti
    deltager

    Kandidater, der har til hensigt at deltage i Au Pair Germany-programmet, kan ansøge til Goethe-instituttet om den A1-test, de vil tage. De giver i øjeblikket en eksamensdag tidligst i maj måned for Istanbul. Det vil være nyttigt at lave dine planer i henhold til denne dato. For mere detaljerede oplysninger om programmet kan du kontakte os som Timoti Au Pair Tyskland.

Viser 15 svar - 1 til 15 (16 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.