Laguntza B1 Telc ziurtagiria

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    CIPET
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Maiatzaren amaieran b1 telc azterketara joan nintzen. Gaur emaitzak lortu ditudanean, Hören / Lesen B1 etorri da, Schreiben B1 baina Sprechen A2.
    Hizketako azterketan andra poloniar bat zegoen eta ikastaroko irakasle bat. Aurreko azterketa egin dutenei auto-aurkezpen atalean zer nolako galderak zituzten galdetu nienean, 3 eta 5 galdera zituztela esan zidaten.
    B1 mailako galderak ziren, hala nola azterketaren ondorengo planak, denbora librea, etab. Ikastaroak egin zuen A2 azterketan 100etik 95eko puntuazioarekin jarraitu nuen. Ez nuen arazorik izan nire mailarekin eta nire lanarekin. Orduan izan nintzen 14 galdera edo gehiagoren aurrean. Ez dut uste b1 mailakoak direnik. Teil 2-n argazkian ikusi nuena b1-ren arabera adierazi nuen eta azterketara bakarrik sartu nintzenez, bigarren irakasleak lagundu ninduen. 3. planifikazioan, zatirik onena izan zen, baina b1erako beharrezko puntuazioa 75 eta hortik gorakoa zenean 74,0 eman zidan.
    Ikastaroa galdetu nion, galdetu nion galderak idatziz mantentzen ote diren edo ez.
    Honi buruz ezagutza edo esperientzia baduzu, zure laguntza zain nago.

    Eskerrik asko.

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Kexa egin dezakezu, proba egiten ari zena zuregana nahita zegoela uste baduzu. Kexa dagozkien unitateekin. Egoera zure ikastetxeari ere azaldu diozu eta azterketa berritzeko esan dute. Orain azterketa gaindituko duzu edo kexa amaitu arte itxaron.

    CIPET
    Parte-hartzailea

    Hi guztiak,
    Gure asmoa 4 asteren buruan lortu zen eta puntuazioetan akatsik ez zegoela jakinarazi zuten. Oraindik hurrengo azterketa egin nuen beroa ez uzteko eta emaitzak etorri ziren. Sail guztietako B1 hartuz gainditu nuen. Ezagutzen ez duten lagunei ohar bat gehitzen diet. Alemanian lehenengo aldiz sartu zinenetik 2 urtera B1 eta Politika azterketa gainditzen badituzu, ikastaroan ordaindu zenuen kuotaren erdia lor dezakezu.
    Beharrezko informazioa Bundesamt für Migration und Flüchtlinge webgunetik lor dezakezu.

    CIPET
    Parte-hartzailea

    Lagunok, transakzio prozesuaren jarraipena jakiteko interesa dutenentzat idazten dut. Bigarren azterketa iragarri ondoren, azterketa egin nuen instituzioa Bundesamt für Migration und Flüchtlinge sisteman sartu zen ondorioz.
    Ondoren, 1 aste batzuk beranduago, ikastaroko ordaindu dudan diruaren% 50 nire kontura itzuli da. Guztiontzat nahi dut.

    Ezggg
    Parte-hartzailea

    Kaixo, berriro joango naiz b1ra hitz egin aurretik, besteengandik alde egin dut. Zein dira zure gomendioak?

    lanpara87
    Parte-hartzailea

    Kaixo, berriro joango naiz b1ra hitz egin aurretik, besteengandik alde egin dut. Zein dira zure gomendioak?

    Noiz egingo duzu azterketa? Telc B1 azterketa ere egingo dut abuztuan eta zailena hitz egiteko zatia da. Dagoeneko pasatu diozu. Schreibenentzat Yiğit Günal-en bideoak Youtuben ikus ditzakezu. Esaldi batzuen esaldi batzuk partekatu dituzu eta esaldi horiekin zerbait idatzi dezakezu gutun edo posta elektroniko lagin guztietan.

5 erantzun erakusten - 1etik 5ra (5 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.