2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019 senesi itibariyle vize konusunda fikir paylasimi yapacak arkadaslarimiz icin konuyu baslatiyorum insAllah' hersey herkes icin hayirli olmasi temennisiyle…

    Ozan2019
    Parte-hartzailea

    2019 senesi itibariyle vize konusunda fikir paylasimi yapacak arkadaslarimiz icin konuyu baslatiyorum insAllah'' hersey herkes icin hayirli olmasi temennisiyle…

    Kaixo, urtarrilaren 3rako familia elkartzeko eskaera egin nuen. 15 egunean zain nago 😊

    Volkan kapitaina
    Parte-hartzailea

    Kaixo, kontsulatutako hitzordua dut bihar, urtarrilak 21, IZMIRDENen, bihar umea familia elkarretaratzera ateratzen denean, nire bizipenak helaraziko dizkizut.

    Bisa zain
    Parte-hartzailea

    Merhaba ben de 1 Kasım da izmirden başvuru yaptım yaklaşık 80 gün oldu haber yok yarın y şubeye mail atsam mi işlem hangi sürecde öğrenebilir miyim yada arasam mi bilemedim yardimci olur musunuz … inş en kisa surede vizelerimiz çıkar

    Blue34
    Parte-hartzailea

    Merhaba ben de 1 Kasım da izmirden başvuru yaptım yaklaşık 80 gün oldu haber yok yarın y şubeye mail atsam mi işlem hangi sürecde öğrenebilir miyim yada arasam mi bilemedim yardimci olur musunuz … inş en kisa surede vizelerimiz çıkar

    Uste dut ezin duzula zure posta elektronikoa aldatu Bisein-en kontrako eragina izan dezakeela, bai dolmamiak dituzun legezko 90 egunetan logikoagoa dela 10 egun baino gehiago itxarotea Turkiako 90 pistola kontsulatuaren amaieran. beharrezko komunikazioa bilatzeko argiztapena_firm Price.

    Atzerritarren sukurtsala beti egiten ez denez zergatik ez den egin, mezu elektronikoek edo telefonoek denbora luzatu dezakete beraien gaineko presioa dela eta, nire lagun batek inprimatze jarraitua egin zuen eta 3 hilabetetan etortzeko bisak iraun zuen 8 hilabete.

    Bisa zain
    Parte-hartzailea

    Uste dut ezin duzula zure posta elektronikoa aldatu Bisein-en kontrako eragina izan dezakeela, bai dolmamiak dituzun legezko 90 egunetan logikoagoa dela 10 egun baino gehiago itxarotea Turkiako 90 pistola kontsulatuaren amaieran. beharrezko komunikazioa bilatzeko argiztapena_firm Price.

    Atzerritarren sukurtsala beti egiten ez denez zergatik ez den egin, mezu elektronikoek edo telefonoek denbora luzatu dezakete beraien gaineko presioa dela eta, nire lagun batek inprimatze jarraitua egin zuen eta 3 hilabetetan etortzeko bisak iraun zuen 8 hilabete.

    tsk ez dut mezurik idatzi ikus dezagun beste 10 eguneko pazientzia ona

    Bisa zain
    Parte-hartzailea

    Merhaba,ben gönderme dim ama eşim cuma gunu mail atmış bugün cvb gelmiş y. şube sabır demiş islem de demiş eksik evrak olursa arariz demiş …. ne anlamaliyiz bundan sizce

    Mesias
    Parte-hartzailea

    Kaixo. Esmirren eskaera egin nuen irailaren 12an. Gutuna gaur emazteari heldu zaio. Gutunaren ondoren, zenbat aste bisa jasotzen da, ba al daki inork? Ludwigsburg-etik egiten dugu eskaera.

    talha55
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak. Familiaren bateratze eskaera Ankaratik ere egin dut gaur (14ko otsailaren 2019a). Herritar turkiarra naiz eta nire emaztea alemaniarra da. B2 mailan alemanez hitz egiten dut. Alemaniako ikastaro txiki bateko B2 ziurtagiria nuen. Emakumeak elkarrizketan dokumentu hori ez zela baliozkoa esan zuenean, emakumearekin alemanez hitz egiten hasi nintzen eta sinetsita zegoen. A4 orri bakarra eman zuen eta 10 galdera oso sinple zeuden bertan. Essen Sie gerne zum Frühstück, Wie heißt Ihr Vater zen? gisa. Horretaz aparte, esan zuen, nola ezagutzen duzu zure emaztea. Txikitatik ezagutzen dugu Turkia bizilagunak eta esan zuen alemaniarrak. Hatz-markak hartu eta erantzuna 1-3 hilabete barru etorriko dela esan du. Gaur 1. eguna da :) Ala eman dezala denetarik onena.

    talha55
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak. Familiaren bateratze eskaera Ankaratik ere egin dut gaur (14ko otsailaren 2019a). Herritar turkiarra naiz eta nire emaztea alemaniarra da. B2 mailan alemanez hitz egiten dut. Alemaniako ikastaro txiki bateko B2 ziurtagiria nuen. Emakumeak elkarrizketan dokumentu hori ez zela baliozkoa esan zuenean, emakumearekin alemanez hitz egiten hasi nintzen eta sinetsita zegoen. A4 orri bakarra eman zuen eta 10 galdera oso sinple zeuden bertan. Essen Sie gerne zum Frühstück, Wie heißt Ihr Vater zen? gisa. Horretaz aparte, esan zuen, nola ezagutzen duzu zure emaztea. Txikitatik ezagutzen dugu Turkia bizilagunak eta esan zuen alemaniarrak. Hatz-markak hartu eta erantzuna 1-3 hilabete barru etorriko dela esan du. Gaur 1. eguna da :) Ala eman dezala denetarik onena.

    Badakit mutilak, ez dago ondo zerbait argi esatea. Azken finean, ez dakigu Ankarako kontsulatuak niri buruz zer erabaki zuen. Ez dakigu Ausländerbehördek ez duen dokumenturik esan edo eskatuko duen edo galdeketa egingo duen. Baina bileraren iraupen laburrak eta azterketa ezak beldurtzen hasi zitzaizkidan. Nire ezkontza guztiz erreala da, baina beldur naiz prozesua luzatuko ote duten galdeketa eta abarrekin kito. Dakizuenez, jendeak asko botatzen du faltan. Zer iritzi duzu gai honi buruz? Pozik nago esperientziadun lagunek berde jarriko balute.

    itsasora
    Parte-hartzailea

    Nire emazteak Ankaratik ere eskatu zuen 23ko urtarrilaren 2019an. Ez zuten askorik eskatu. Emaztea kezkatuta zegoen horregatik. Oraindik zain gaude. Asteazkena da, hilabete bat eskatu beharko litzateke. Jainkoak pazientzia eman dezala denei. Atzerritarren bulegotik ez nuen berririk jaso. Orain arte ez da dokumentu osagarririk eskatu. Nire emaztea soziologoarengana etorri zen a1 ikastaroan eta esan zuen ez zuela inoiz deitu behar hiru hilabetetan eta bisatu prozedurei buruz galdetu. bisa prozesua luzatu zen. Jendeak zer etapa ikasi nahi duen bilatu nahi du. Itxarotea baino ezin duzu ezer egin. agur guztioi

    talha55
    Parte-hartzailea

    Nire emazteak Ankaratik ere eskatu zuen 23ko urtarrilaren 2019an. Ez zuten askorik eskatu. Nire emaztea kezkatuta zegoen horregatik. Oraindik zain gaude. Asteazkena da, hilabete bat eskatu beharko litzateke. Jainkoak pazientzia eman dezala denei. Atzerritarren bulegotik ez dut berririk jaso. Orain arte ez da dokumentu osagarririk eskatu. Nire emaztea soziologoarengana etorri zen a1 ikastaroan eta esan zuen ez zuela inoiz deitu behar hiru hilabetetan eta bisatu prozedurei buruz galdetu. bisa prozesua luzatu zen. Jendeak zer fasetan bilatu nahi du eta ikasi nahi du. Itxarotea baino ezin duzu ezer egin. agur guztioi

    Bai, Jainkoak ematen digu pazientzia guztioi. Zoritxarrez, agian bisaren egoera eskatzeari buruz diozu. Badira asko ikasten dutenak eta arazorik ez dutenak ere. Informazioa askotan deituz eta posta elektronikoz jasotzea eta, bestetik, inolako informaziorik ez jasotzea. Ez dakit zer egingo dudan etapa berri baina beranduagoetan. Esan duzun arrazoiagatik ere beldur naizela uste dut.

    Bisa zain
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak. Familiaren bateratze eskaera Ankaratik ere egin dut gaur (14ko otsailaren 2019a). Herritar turkiarra naiz eta nire emaztea alemaniarra da. B2 mailan alemanez hitz egiten dut. Alemaniako ikastaro txiki bateko B2 ziurtagiria nuen. Emakumeak elkarrizketan dokumentu hori ez zela baliozkoa esan zuenean, emakumearekin alemanez hitz egiten hasi nintzen eta sinetsita zegoen. A4 orri bakarra eman zuen eta 10 galdera oso sinple zeuden bertan. Essen Sie gerne zum Frühstück, Wie heißt Ihr Vater zen? gisa. Horretaz aparte, esan zuen, nola ezagutzen duzu zure emaztea. Txikitatik ezagutzen dugu Turkia bizilagunak eta esan zuen alemaniarrak. Hatz-markak hartu eta erantzuna 1-3 hilabete barru etorriko dela esan du. Gaur 1. eguna da :) Ala eman dezala denetarik onena.

    amin hayırlı olsun …ben öğretmenim eşim Almanya'da okumuş uzman hekim 100 kusur gün oldu hala cevabı alamadık.ilk ve insan son evliliğimiz .yasitiz.oyle işte hala y şube cevap vermedi ki eksik evrak da istemediler eşimden … Konsolosluk a mail yazdım Almanya dan görüş istedik henüz görüş gelmedi bize yazmayın denildi… Düşünüyorum sabıka kaydı yok kına düğün resimleri gönderdim yaş aynı iş var ev var ,peki niye? Çok üzülüyorum artık sabır

    talha55
    Parte-hartzailea

    amin hayırlı olsun …ben öğretmenim eşim Almanya'da okumuş uzman hekim 100 kusur gün oldu hala cevabı alamadık.ilk ve insan son evliliğimiz .yasitiz.oyle işte hala y şube cevap vermedi ki eksik evrak da istemediler eşimden … Konsolosluk a mail yazdım Almanya dan görüş istedik henüz görüş gelmedi bize yazmayın denildi… Düşünüyorum sabıka kaydı yok kına düğün resimleri gönderdim yaş aynı iş var ev var ,peki niye? Çok üzülüyorum artık sabır

    Adinak berdinak direla diozu, soldata dago, etxebizitza dago eta mediku espezializatua ere bai. 3 hilabete egin nituen Observatorian Alemanian ospitalean eta sendagileei ematen zitzaien balioa ikusi nuen. Guztiaren argazkia dagoela ere esaten duzu. Pertsona hori ezkondu al daiteke honako egoera hauetan? Zergatik egingo luke horrelakorik? Ezinezkoa hitz batean. Begiratu dokumentuak, ez dut ulertzen zein den zure bisa 100 egun edo gutxi gorabehera mantentzea. Pazientzia nahi dut zuri, neuri eta guztiei.

    Uste dut hauek ez dutela ezertarako balio sentiarazteko. Dena dela, neure burua nahikoa duina sentitzen naiz emaztea bertan dagoenean eta ezin dudanarengana joan hemen nagoen bitartean erantzunaren zain. Gutxienez bere nortasun alemaniarrarekin etor daiteke eskua astinduz, baina nik hegazkin txartelaren PDFa bidali eta esan dezaket. :) erosotasuna ematen du apur bat, baina beharrezkoa da baimena, lekua eta abar ematea. Ikus dezagun noraino.

    Ez FeaR
    Parte-hartzailea

    Kaixo, 04/12 / 2018an aurkeztu nuen eskaera, 76 egun inguru igaro dira, oraindik zain nago, ezkongai joango naiz, beraz, denbora asko behar zen? Duela 2 aste nire emaztea atzerritarren sukurtsalera joan zen, zerbait behar al duzu? Dokumentuak iritsi al dira? galdetu zuen .. Funtzionarioak esan zuen nire dokumentuak Kolonian zeudela eta aztertu egin zituztela. Emaztea bera Munichen dago bidenabar. Gero, nire senarrari alemaniar herritarra zarenez lehentasuna emango duzula esan zion, baina denbora asko behar izan dezake, 5-6 hilabete behar izan ditzake edo berehala izan daiteke , intentsitatearen araberakoa da. Eta gero, ordenagailuari begiratuta, esan zuen: "Ez dut egoera negatiborik ikusten zure fitxategian, arazorik ez dagoela uste dut. Ez dakit zoriontsu izan behar dudan, egunero 3 hilabetez kezkatzen naiz. 90 egun baino gehiago pasa al daitezke? Gehiago bada, zerbait egin behar al dut?

    Bisa zain
    Parte-hartzailea

    Adinak berdinak direla diozu, soldata dago, etxebizitza dago, mediku espezializatua ere bai. 3 hilabetez Observatorian egin nuen Alemanian ospitalean eta sendagileei ematen zitzaien balioa ikusi nuen. Hori ere gainditu nuela diozu, denetariko argazkia dago. Pertsona hori ezkondu al daiteke honako egoera hauetan? Zergatik egingo luke horrelakorik? Ezinezkoa hitz batean. Begiratu dokumentuak, ez dut ulertzen zer den bisa 100 egun edo gutxi gorabehera itxarotea. Alaengandik pazientzia nahi dut zuri, ni eta guztioi.

    Uste dut hauek ez dutela ezertarako balio sentiarazteko. Dena dela, neure burua nahikoa duina sentitzen naiz emaztea bertan dagoenean eta ezin dudanarengana joan hemen nagoen bitartean erantzunaren zain. Gutxienez bere nortasun alemaniarrarekin etor daiteke eskua astinduz, baina nik hegazkin txartelaren PDFa bidali eta esan dezaket. :) erosotasuna ematen du apur bat, baina beharrezkoa da baimena, lekua eta abar ematea. Ikus dezagun noraino.

    zorte on gutaz

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.