2020 bisa zerbitzariak eta guneak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Izenburu honen azpian idatzi nahi nuen 2020ko bisa zain eta jasotzen ari diren lagunekin.
    Nire seme-alabarekin eskaera egin nuen irailaren 17an. Nire emaztearen soldata nahikoa ez zela uste zuten eta ni eta nire seme-alaba baztertu egin zituzten. Nire emaztea turkiar herritarra da eta bizileku baimen mugagabea du. Abokatu baten bitartez helegitea jarri dugu gure baldintzak hobetuz eta zain gaude. Zorionez positiboki aterako dela.
    Itxaroten duten guztiei pazientzia nahi diet.

    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Izenburu honen azpian idatzi nahi nuen 2020ko bisa zain eta jasotzen ari diren lagunekin.
    Irailaren 17an egin nuen eskaera nire haurrarekin. Emaztearen soldata nahikoa dela ikusita, niri eta nire seme-alabari uko egin zieten. Nire ezkontidea turkiarra da eta saio mugagabea du. Abokatu baten bidez aurka egin dugu gure baldintzak hobetuz eta zain gaude. Insha'Allah emaitza positiboa lortuko du.
    Itxaroten duten guztiei pazientzia nahi diet.

    Pribatuan idatzi dizut ☺️ Utzidazu hemen ere idazten. Datorren astean berri onak jasotzea espero dut baldintzak hobetu dituzun heinean, zain egongo naiz 🙏🏻
    Ni ere zain nago
    Azaroak 8: bisa elkarrizketa
    Abenduak 19: nire ezkontideari agiriak eskatzea
    Abenduak 23: nire emazteak agiriak entregatu zituen
    Gabonetako oporrak dagoeneko elkartu ondoren .. ikus dezagun, oraindik nire zain nago🤷🏻‍♀️

    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Kaixo Özge,
    Eskerrik asko zure mezuagatik. Nik ere gauza bera nahi dut. Itxaroten dut zain dauden guztiek bisatua eta familia izatea. Zure bisa ere etorriko da, Alaren baimenarekin. Berandu edo ez zela zaila izango esan zuten.
    Niretzat itxaropen latza da, jada ez dut ilusiorik, ezin dut Alemanian espero.

    nsyyn
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak

    Eskaera Istanbuletik egin nuen 15.01.2020ean. Bilera ondo joan zen, baina oker nengoen datekin. Arazoa al da hau? Ezkontzaren data ahaztu nuen, gaizki esan nuen :( 10 urte ditut nire eta nire emaztearen artean, eta adinarekin lotutako arazoak sortzen al dituzte? Nire emaztea Alemaniako herritarra da.

    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak

    Eskaera Istanbuletik egin nuen 15.01.2020ean. Bilera ondo joan zen, baina oker nengoen datekin. Arazoa al da hau? Ezkontzaren data ahaztu nuen, gaizki esan nuen :( 10 urte ditut nire eta nire emaztearen artean, eta adinarekin lotutako arazoak sortzen al dituzte? Nire emaztea Alemaniako herritarra da.

    Ez dakit 🤷🏻‍♀️Datak nahastu zenituenean, gero zuzendu zenituen edo gaizki esan zuten zerbait? Susmagarriak badira, hemen irakurri nuen neurrian zehar gurutzatu daitezkeela uste dut bu🏻‍♀️

    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Kaixo, nire bisa gaur atera da. ☺️ ☺️☺️
    Azaroaren 8ko eskaera data
    Urtarrilaren 16ko bisa jaso nuen
    Sakatu 🙏🏻 herkesin🏻🙏🏻 emaztearen zain dauden guztientzat

    nsyyn
    Parte-hartzailea

    Kaixo, nire bisa gaur atera da. ☺️ ☺️☺️
    Azaroaren 8ko eskaera data
    Urtarrilaren 16ko bisa jaso nuen
    Sakatu 🙏🏻 herkesin🏻🙏🏻 emaztearen zain dauden guztientzat

    Zorte on, Jainkoak nahi badu, halay :)

    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Ona izan dadila guretzat, insha'Allah halayy :)

    Mila esker ☺️. Amin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Bakoitzak bere emazteak lehenbailehen topa ditzan, ene Jauna

    OME da
    Parte-hartzailea

    Kaixo,

    Emaztea Alemaniara joan zen lana bilatzeko bisarekin eta lana aurkitu zuen eta 2,5 hilabete daramatza lanean. Bisa elkarrizketa ere izan nuen 19/12 / 2019an, nire senarrak oraindik ez du atzerritarren bulegora deitu.

    Nire emazteak 10ko urtarrilaren 2020ean deitu zion atzerritarren bulegora, baina esan zuten fitxategia oraindik ez zitzaiela iritsi eta horren berri emango zutela. Oraindik ez dago berririk. Hala ere, eskatu nuen aldia bat etorri zen Gabonekin eta Urte Berriko zalapartarekin. Ez dut gehiago luzatuko espero dut.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    : politika:

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    : politika:

    phoenix34
    Parte-hartzailea

    Kaixo. 2ko urtarrilaren 2020an Istanbuleko kontsulatuan ere izan nuen hitzordua. Bilera ondo joan zen, nire dokumentuak osatuta zeuden. Nire emaztea Alemaniako herritarra da. Esan zuten urtarrilaren 21ean Stuttgarteko Atzerritarren Bulegora joan zinenean espedientea urtarrilaren 6an jaso zen informazioa emango duzula eta itxaron. Oraindik ez da prozesatu. Esperientzia duten lagunek laguntzea nahi nuke. Noiz arte itxaron dezaket?

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Ayyyy oso pozik 😁😊
    Nire emazteak Atzerritar Bulegotik gutun bat jaso zuen.Eskutitz honen ondoren, bisa 1-2 aste barru onartu ohi da... Gaur 83. eguna da. Berri onaren zain nago 🙏

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Kaixo,
    Urtarrilaren 20an egin nuen eskaera Ankaratik, ume bati buruz. Nire senarra Alemaniako herritarra ere bada. Nire emaztea Stuttgarten bizi da. Ea zer espero dugun ..

    phoenix34
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko leowoman. Ausländerbehördera joateak eta egoera ikertzeak funtzionatzen du normalean, prozesu hau bizi izan dutenen eta foroetatik ikusten dudanez. Etorkinak trinko bizi diren eremu batera joaten bazara eta zure ezkontidea turkiar herritarra bada, prozesua luzeagoa izan daiteke, zure ezkontidea alemaniar herritarra bada, berriz, prozesua oso laburra izan daiteke bizilekua eta soldata informazioa ikertzen ez baita. Zorionez, gure bisak ahalik eta azkarren iritsiko dira.

    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Ayyyy oso pozik 😁😊
    Nire emazteak Atzerritar Bulegotik gutun bat jaso zuen.Eskutitz honen ondoren, bisa 1-2 aste barru onartu ohi da... Gaur 83. eguna da. Berri onaren zain nago 🙏

    Ayy izugarri pozten da zuretzat. Zer dokumentu eskatu dizkiote emazteari? Dokumentuak entregatzeko prozesua aztertu nuen hemen, bai, ez da dokumentua entregatu eta denbora asko igarotzen, ez da 1-2 aste luze behar, normalean guretzat egokia zen.

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (1,303 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.