Au Pair Alemania

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Timoti
    Parte-hartzailea

    Au Au Pair Germany programan eskatzea hautagairik al dago?

    Selin68
    Parte-hartzailea

    Au Au Pair Germany programan eskatzea hautagairik al dago?

    Bai, uste dut, baina ezin izan dut Turkian agente bat aurkitu. Ba al dago agenterik eskain diezaketen lagunik?

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Bai, uste dut, baina ezin izan dut Turkian agente bat aurkitu. Ba al dago agenterik eskain diezaketen lagunik?

    Kaixo, ez dakit hemendik estekatzea debekatuta dagoen Timothy Au Pair Google-n idatzi dezakezu. Au Pair Alemaniara bidaltzen dugu. Oraindik gure alemaniar familia turkiarrak nahi dituzten alemaniar familia batzuk daude. Uste baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan.

    Selin68
    Parte-hartzailea

    Kaixo, ez dakit hemendik estekatzea debekatuta dagoen Timothy Au Pair Google-n idatzi dezakezu. Au Pair Alemaniara bidaltzen dugu. Oraindik gure alemaniar familia turkiarrak nahi dituzten alemaniar familia batzuk daude. Uste baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan.

    teşekürler

    Timoti
    Parte-hartzailea

    teşekürler

    Ongi etorri Timoti Au Pair Germany ikustean

    Selin68
    Parte-hartzailea

    Non lor dezaket Au Pair Alemaniari buruzko informazio gehiago?

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Non lor dezaket Au Pair Alemaniari buruzko informazio gehiago?

    • 18-26 urte bitartekoen artean egotea
      Gutxienez batxilergoko tituludunak (lehentasunez unibertsitateko lizentziatua izatea)
      Gutxienez A1 maila alemanez jakitea eta hori dokumentatzea.
      (A1 maila maila baxuena da. Maila honetan daudenek B1 mailan jakin beharko lukete ingelesez A1 mailaz gain.)
      Osasun arazorik ez edukitzea
      Espediente penal garbia izatea
      Haurraren edo haurtxoen zainketan esperientzia izatea eta erreferentziekin dokumentatzea
      Programan gutxienez 6 hilabetetan sartzeko
      Bisa lortzeko titulua izatea
      Aurretik Au Pair ez izatea Alemanian
    • [/ List]
      Informazio zabalagoa Google-en Timoti Au Pair Alemania Gure gunean idatzi eta sar dezakezu.

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Non lor dezaket Au Pair Alemaniari buruzko informazio gehiago?

    Au Pairs-ek Alemaniako Familiek eskaintzen dutenaren berri ere eman nahi nuke.
    Logela pribatua (baldin eta 8 metro karratu baino txikiagoa ez bada)
    3 otordu
    Hilero min. 260 euro
    50 euro hilean aleman ikastaroa egiteko
    Alemaniar Ikastaroa oinez edo bizikletaz urrutira ez badago, garraio publikoaren kostuak familiak dira.
    Istripu eta osasun asegurua
    2 egun ordaindutako baimena hilean
    1 aste osoa egun erdiko atsedenaldia

    Xehetasun gehiago nahi izanez gero, jarri gurekin harremanetan Timoti Au Pair Alemania Bilatu eta Google-ra ere iritsi zaitezke.

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Non lor dezaket Au Pair Alemaniari buruzko informazio gehiago?

    Zenbat hilabete gutxienez egon zaitezke Alemanian au pair gisa?
    Oro har, familiek gutxienez 6 hilabete nahi dituzte. 12 hilabete nahiago da.
    3 hilabete nahi dituzten familiak oso gutxitan irten daitezke udako hilabeteetan.
    Google gurekin Timoti Au Pair Alemania Idatzi dezakezu.

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Non lor dezaket Au Pair Alemaniari buruzko informazio gehiago?

    Ba al dago Au Pair Germany Visa-n alemaniar elkarrizketa bat?
    Ez dago galdera honi erantzun osorik eta argirik. Bisa ofizialaren diskrezioaren araberakoa da. Goethe Institutuko A1 etxeko maila ziurtagiria baduzu (goi mailako ziurtagiriak beti dira abantailatsuagoak). Elkarrizketa turkieraz egiteko probabilitate handia dago. Alemaniako gaitasun-ziurtagiririk ez dutenei elkarrizketak egiten zaizkie zorrozki alemanez. Timoti Au Pair Alemania Bisa laguntzen dizugu. Gure webguneko harremanetarako informazioa edo gure webguneko eskaera orria bete dezakezu.

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Bai, uste dut, baina ezin izan dut Turkian agente bat aurkitu. Ba al dago agenterik eskain diezaketen lagunik?

    Municheko 3 seme-alabako (10, 8 eta 5 urte) familia batentzat, gutxienez A2020 alemaniarreko Au Pair bila gabiltza 12 hilabeteko epean, 1ko apirilean has daitekeena. Laneko ordua astean 30 ordukoa da. Astean 5 egunetan. Lanpostuaren deskribapena: Haurrak eskolara ekartzea eta amari etxeko lan arinekin laguntzea. Ez da etxeko lanik egin behar, astean garbitzaile bat etortzen baita. Ona litzateke lizentzia edukitzea, baina ez da beharrezkoa. Garraioa oso erraza da Munichen daudenez. Interesa duten hautagaiak Timoti Au Pair Alemania eskaera orria bete dezakete.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Esklabo-lan modernoa deituko nioke alemaneko kurtsoan, eta bide berean etorri zen, zin egiten dizut ez erre egin zure buruaren maitasunagatik. Adibidez, lantegi batean nengoen. 7 lagun ginen azpikontrata lanetan ari zen gizon batekin. Gurea. Pertsona bakoitzeko orduko soldata 34 eurokoa zen, baina igoeragatik 13 euro ordaintzen ziguten. Gutxiago irabazi nahi genuen arren, esan zuen, etab. Europarrek atzerritarrak maite dituzte merke enplegatzen dituztelako eta haietatik diru asko irabazten dutelako. Gaur egun, egoera berdina dago enpresaburuek siriarrak asko maite dituztelako, ez dutelako asegururik ematen eta merke enplegatzen dute eta Europara etorriko bazara, ezkonduz paperak eta bizileku baimena izatea da. Alegia, ez galdetu gero zer egin nuen, nire aholku txiki bat besterik ez...

    zeynepxnumx
    Parte-hartzailea

    Esklabo-lan modernoa deituko nioke alemaneko kurtsoan, eta halaxe etorri zen, zin egin zuen Europarengatik zuk. Adibidez, lantegi batean nengoen. 7 lagun ginen azpikontrata lanetan ari zen gizon batekin. Gurea. Pertsona bakoitzeko orduko soldata 34 eurokoa zen, baina igoeragatik 13 euro ordaintzen ziguten. Gutxiago irabazi nahi genuen arren, esan zuen, etab. Europarrek atzerritarrak maite dituzte merke enplegatzen dituztelako eta haietatik diru asko irabazten dutelako. Gaur egun, Turkian, enpresaburuek asko maite dituzte asegururik eta merke lan egiten dutelako eta Europara etorriko bazara, ezkonduz paperak eta bizileku baimena izatea da. Alegia, ez galdetu ondoren zer egin nuen, nire aholku txiki bat baizik...

    Ez nago ados zurekin. Hizkuntza hezkuntza lortzeko ezkontzeko baldintzarik ez dugula uste dut :))) Au Pair izan nahi dutenei ez zaie interesatzen hizkuntza ikastea edo Alemanian geratzea eta lan egitea. Beraz, ez da zuk diozun bezala Europarekiko maitasuna. Zoritxarrez, ez dugu hizkuntza eskolara joateko indar ekonomikorik. Zenbat alokatzen du logela batek Alemanian? Hizkuntza eskola barruan egin nuen ikerketa. Astean 200 euro balio du janaria eta garraioa gehitzen badiogu, 250 euro gainditzen ditu. Hau da, 1000 euro hilean. Beraz, familiarengandik lortzen dugun poltsikoko dirua gehitzen badiogu, au pair gisa lan egiten dugun irabaziak 1350 euro gainditzen ditu. Uste dut 30 ordu lanorduetarako arrazoizko kopuru bat dela. Turkian jasotako soldatak kontuan hartuta. 30 orduz ume bat zaintzen duenarentzat 8000 - 9000 TL irabaztea bezalakoa da. :)) Kontu bat egin nuen. 12 euro ostatu + bizi gastuak gehitzen dituzunean 12.000 hilabetez hizkuntza eskolara joateko, 12 eurora iristen da. 20.000 saiatu :))) Beraz, noski badago ordaindu dezaketena. Nahikoa ez denarentzat, au pair salbatzailea izan daitekeela uste dut. Uste dut onartuko dela aldi baterako aldi baterako egin beharreko lana delako. Ikasleentzako bisa lortzea ere oso zaila da. Beharrezkoa da hain kopuru altuak bete ditzakezula dokumentatzea. Ikasleei ezin zaie lan egin. Beraz, hizkuntza eskolako bisa aberatsentzat bakarrik :(((Au Pair bisa lortzea oso erraza dela entzun nuen. Ez da beharrezkoa aktibo ekonomikorik deklaratzea. Familiarekin praktikatzeko aukera asko dago. Eredu berdinak hizkuntza eskoletan.) :)) Gastatu 130.000 TL zure turkiera hobetzen. Noski hau da nire iritzia. Beno, Au pair baino beste aukerarik ez dut. 

    heartless
    Parte-hartzailea

    Gauza ederra ematen du, halal izan ala esklabutza ez bezalakoa izan, zure zuzeneko lekukoa ikusi nuen. Etxe garbiaren ondoren hizkuntza ikastera etorri naizela diote, haurrari begiratzera etab. :) Etorri diren gehienak hizkuntza hutsa izaten jarraitzen dute. Ikastera etortzen den 100etik 10 da. Dena den, ez dio axola, ez dago eztabaidatu beharrik, utzi neskameak haurtzaindegiak alemaniarrak merkean ekartzea arazorik gabe 😊

    zeynepxnumx
    Parte-hartzailea

    Gauza ederra ematen du, halal izan ala esklabutza ez bezalakoa izan, zure zuzeneko lekukoa ikusi nuen. Etxe garbiaren ondoren hizkuntza ikastera etorri naizela diote, haurrari begiratzera etab. :) Etorri diren gehienak hizkuntza hutsa izaten jarraitzen dute. Ikastera etortzen den 100etik 10 da. Dena den, ez dio axola, ez dago eztabaidatu beharrik, utzi neskameak haurtzaindegiak alemaniarrak merkean ekartzea arazorik gabe 😊

    Orduan, aipatu duzun% 10ean nago. :))) Ez gara nolanahi eztabaidatzen. Gure ideiak idazten ditugu. Foroa irakurtzen duten beste lagunek iritzi ezberdineko pertsonen iruzkinak irakurtzen dituzte. Etortzen diren gehienak gelditzen dira, noski, etortzen den jendearen araberakoa da. Turkian karrera ona izatea helburu badute, ez dira prest egongo legez kanpo bertan geratzeko eta leihatila azpiko lanetan lan egiteko. Euren hizkuntza ikasten badute eta ibilbide akademiko ona badute, itzuliko dira. Gero, noski, atzerrian lana aurki dezakete askoz aukera hobeak dituena eta lan baimenak legez lor ditzakete. Au Pairing ez da programa berria. 40-50 urtez egin da. Zuk diozun bezala, esklabotza bezalakoa balitz, nonbait geratuko litzateke. Inork ez zuen au pair izan nahi. Gainera, aztertuz gero, Turkia ez ezik, Danimarka ere bai, oso errenta eta maila ekonomiko altua baitu; Finlandia, Suedia eta Norvegia bezalako herrialdeetako neskek ere parte hartzen dute programa honetan. Beste era batera esanda, horren txarra balitz, diru-sarrera altuko herrialdeetako inork ez luke programa honetan parte hartuko. Baina puntu batean arrazoia izan dezakezu. Tratu txarrak dituzten familia batzuek au pairak gaizki tratatzen dituzte eta zerbitzari gisa erabiltzen dituzte. Kasu honetan, agentzia on batekin joan bazara, zure agentziak zure eskubideak babesten ditu eta zure familia aldatzen du. Baina Interneten aurkitu duzun familia batera joan bazara eta familiak ez badu inolako agentziarekin kontraturik sinatu, nahi bezala tratatu ahal zaituzte. Au Pair-en eskubide guztiak kontratuek bermatzen dituzte. Hori betetzen ez duten familiak programatik kanpo geratzen dira. Noski, esan bezala, familiak agentzia baten bidez kontratatzen badu, ikertzen dudanez, gaia ondo ulertzen dudala. Programa zuzenean gutxiesteko arazoak dituzten pertsonen politikaren aurka nago. Bere alde on eta txarrekin eztabaidatu behar da. Batzuk etzan daitezke, beste batzuk ez. Gainera, ez dago edonork au pair gisa lan egin dezakeela esaten duen araurik. Ezin da esan lan erraza denik. Uste dut ez dituzula alemanak asko gustatzen :)) Alemanek neskameak merke ordaindu behar dituztela idatzi duzu. Baina hemen berriro ez naiz zurekin elkartuko. Ez bakarrik alemaniarrak. britainiarra; Amerikarrak, frantsesa, holandarrak, txinatarrak (egun hauetan, jajaja, jakina) AU bikoteak kontratatzen ari dira. Mundu osoko programa bat da.

    Timoti
    Parte-hartzailea

    Au Pair Alemania programan parte hartzea pentsatzen ari diren hautagaiek Goethe Institutura jo dezakete egingo duten A1 mailako proba egiteko. Momentu honetan Istanbulerako azterketa eguna ematen ari dira maiatzean. Baliagarria izango da data honen arabera zure planak egitea. Programari buruzko informazio zehatzagoa lortzeko, jar zaitez gurekin harremanetan Timoti Au Pair Alemania izenarekin.

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (16 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.