Gidabaimena eta proba

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Fenerista
    Parte-hartzailea

    Aupa lagunak, galdera bat eramango zuela daukat, radar hori duela hiru aste autopista, gutun bat etorri zitzaidan harrapatu nuen, beraz, joan 3 errepidea kubiko 100 dut, urtebete nire Turkian ez dago nire Gidabaimena ziren, Alemania dut etorriko aldatu, edo nire probeseit daukat dagoeneko delako nire lizentzia nintzen galdetzen Salbuetsita nagoela ikasi nahi dut, oso pozik nago gai honi buruzko informazioa emanez gero.

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    ez eduki probezeit-a, ez kezkatu lizentzia emango dizula baina hilabete 1

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Aupa lagunak, galdera bat eramango zuela daukat, radar hori duela hiru aste autopista, gutun bat etorri zitzaidan harrapatu nuen, beraz, joan 3 errepidea kubiko 100 dut, urtebete nire Turkian ez dago nire Gidabaimena ziren, Alemania dut etorriko aldatu, edo nire probeseit daukat dagoeneko delako nire lizentzia nintzen galdetzen Salbuetsita nagoela ikasi nahi dut, oso pozik nago gai honi buruzko informazioa emanez gero.

    Ez dago probezeitisik. Katalogoaren arabera, insideortsdaysan-ek 200 euroko zigorra du, 2 puntu eta hilabete bateko gidabaimena.
    außerorts dayan 160 euroko zigorra 2 puntu hilabete bateko gidabaimena.

2 erantzun erakusten - 1etik 2ra (2 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.