2020-viisumin tarjoilijat ja -alueet

TERVETULOA ALMANCAXIN FOORUMIIN. LÖYDÄT KAIKKI ETSIMÄT TIEDOT SAKSASTA JA SAKSAN KIELESTÄ FOORUMIStamme.
    Neito
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Halusin kirjoittaa tähän otsikkoon ystävien kanssa, jotka odottavat ja saavat vuoden 2020 viisumin.
    Hain lapseni kanssa syyskuun 17. päivänä. He pitivät vaimoni palkkaa riittämättömänä ja hylkäsivät minut ja lapseni. Vaimoni on Turkin kansalainen ja hänellä on toistaiseksi voimassa oleva oleskelulupa. Olemme valittaneet asianajajan kautta parantamalla ehtojamme ja odotamme. Toivottavasti se kääntyy positiiviseksi.
    Toivotan kärsivällisyyttä kaikille odottaville.

    ozzzyj
    osallistuja

    Hei ystävät,
    Halusin kirjoittaa tähän otsikkoon ystävien kanssa, jotka odottavat ja saavat vuoden 2020 viisumin.
    Hakin lapseni kanssa 17. syyskuuta. Koska vaimoni palkka oli riittämätön, he kieltäytyivät minusta ja lapsestani. Puolisoni on Turkin kansalainen, ja hänellä on määräämätön istunto. Olemme esittäneet vastaväitteen asianajajan välityksellä parantamalla olosuhteitamme ja odotamme. Insha'Allah se johtaa positiiviseen tulokseen.
    Toivotan kärsivällisyyttä kaikille odottaville.

    Kirjoitin juuri sinulle yksityisesti ☺️ Kirjoitanpa tännekin.Toivottavasti saat ensi viikolla hyviä uutisia kun olet parantanut olosuhteita, jään odottamaan 🙏🏻
    Odotan myös
    8. marraskuuta: viisumihaastattelu
    19. joulukuuta: asiakirjojen pyytäminen puolisoltani
    23. joulukuuta: vaimoni antoi asiakirjat
    Kun joululoma on jo tullut yhteen .. katsotaanpa, odotan vielä ...

    Neito
    osallistuja

    Hei Özge,
    Kiitos viestistäsi. Toivotan myös samaa. Toivon, että kaikki odottavat saavat viisumin ja perheen. Viisumi tulee myös Allahin lomalla. He sanoivat, että olisi myöhäistä tai ei vaikeaa.
    Minulle on katkera odotus, minulla ei ole enää innostusta, en voi toivoa Saksaa.

    nsyyn
    osallistuja

    Hei ystävät

    Tein hakemuksen Istanbulista 15.01.2020. Kokous sujui hyvin, mutta olin väärässä päivämäärien kanssa. Onko tämä ongelma? Unohdin hääpäivä, sanoin sen väärin :( Minulla on 10-vuotias vaimoni kanssa ja onko heillä ikään liittyviä ongelmia? Vaimoni on Saksan kansalainen.

    ozzzyj
    osallistuja

    Hei ystävät

    Tein hakemuksen Istanbulista 15.01.2020. Kokous sujui hyvin, mutta olin väärässä päivämäärien kanssa. Onko tämä ongelma? Unohdin hääpäivä, sanoin sen väärin :( Minulla on 10-vuotias vaimoni kanssa ja onko heillä ikään liittyviä ongelmia? Vaimoni on Saksan kansalainen.

    En tiedä sitä correct️ Kun sekoitit päivämäärät, korjasitko ne myöhemmin vai sanoivatko he sinusta jotain väärin? Jos he ovat epäilyttäviä, luulen, että he voivat tutkia niin pitkälle kuin luin täällä bu🏻‍♀️

    ozzzyj
    osallistuja

    Hei, viisumini on tänään poissa. ☺️ ☺️☺️
    8. marraskuuta hakupäivä
    Sain 16. tammikuuta viisumin
    Paina 🙏🏻 herkesin🏻🙏🏻 kaikille, jotka odottavat vaimoaan

    nsyyn
    osallistuja

    Hei, viisumini on tänään poissa. ☺️ ☺️☺️
    8. marraskuuta hakupäivä
    Sain 16. tammikuuta viisumin
    Paina 🙏🏻 herkesin🏻🙏🏻 kaikille, jotka odottavat vaimoaan

    Onnea meille, Jumala suo, halay :)

    ozzzyj
    osallistuja

    Olkoon se meille hyvä, insha'Allah halayy :)

    Paljon kiitoksia ☺️. Amin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Tapaavat kaikki vaimonsa mahdollisimman pian, herrani

    eomeeri
    osallistuja

    Hei,

    Vaimoni meni Saksaan työnhakuviisumilla ja löysi työpaikan, hän on työskennellyt 2,5 kuukautta. Minulla oli myös viisumihaastattelu 19, mieheni ei ole vielä soittanut ulkomaalaisten toimistoon.

    Vaimoni soitti asiaankuuluvaan ulkomaalaisten toimistoon 10. tammikuuta 2020, mutta he sanoivat, että asiakirja ei ollut vielä saapunut heille, ja he ilmoittavat. Uutisia ei ole vieläkään. Hakemani ajanjakso kuitenkin osui samaan aikaan joulun ja uudenvuoden vilskeen kanssa. Toivottavasti se ei enää pidä.

    leowo rahoitus
    osallistuja

    :käytäntö:

    leowo rahoitus
    osallistuja

    :käytäntö:

    phoenix34
    osallistuja

    Hei siellä. Minulla oli tapaaminen myös Istanbulin konsulaatissa 2. tammikuuta 2020. Kokous sujui hyvin, asiakirjani olivat täydelliset. Vaimoni on Saksan kansalainen. He sanoivat, että kun menet Stuttgartin ulkomaalaisvirastoon selvittämään tilanteen 21. tammikuuta, annat tiedot siitä, että tiedosto on vastaanotettu 6. tammikuuta, ja odota. Ei vielä käsitelty. Haluaisin kokeneiden ystävien auttavan minua. Kuinka kauan voin odottaa?

    leowo rahoitus
    osallistuja

    Ayyyy erittäin onnellinen 😁😊
    Vaimoni sai kirjeen ulkomaalaisvirastolta, jonka jälkeen viisumi hyväksytään yleensä 1-2 viikon sisällä... Tänään on 83. päivä. Odotan innolla hyviä uutisia 🙏

    stuttgartcocuk
    osallistuja

    Hei,
    Tein Ankarasta 20. tammikuuta hakemuksen lapsesta. Mieheni on myös Saksan kansalainen. Vaimoni asuu Stuttgartissa. Katsotaanpa mitä odotamme ..

    phoenix34
    osallistuja

    Kiitos leowoman. Ausländerbehördeen käyminen ja tilanteen selvittäminen yleensä toimii, niin pitkälle kuin tämän prosessin kokeneiden ja foorumeiden perusteella näen. Jos olet menossa alueelle, jossa asuu paljon maahanmuuttajia ja puolisosi on Turkin kansalainen, prosessi voi kestää kauemmin, kun taas jos puolisosi on Saksan kansalainen, prosessi voi olla hyvin lyhyt, koska asuin- ja palkkatietoja ei tutkita. Toivottavasti viisumimme saapuvat mahdollisimman pian.

    ozzzyj
    osallistuja

    Ayyyy erittäin onnellinen 😁😊
    Vaimoni sai kirjeen ulkomaalaisvirastolta, jonka jälkeen viisumi hyväksytään yleensä 1-2 viikon sisällä... Tänään on 83. päivä. Odotan innolla hyviä uutisia 🙏

    Ayy uskomattoman iloinen sinusta 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😄😄👍🏻 Mitä asiakirjoja he pyysivät vaimolta? Olen tarkastellut asiakirjojen toimittamisprosessia täällä, kyllä, se ei vie kauan asiakirjojen toimittamisen jälkeen, se ei kestä kauan 1-2 viikkoa, se oli yleensä oikea meille ...

Näytetään 15 vastausta - 1-15 (yhteensä 1,303)
  • Vastataksesi tähän aiheeseen Sinun on oltava kirjautuneena sisään.