Camareiros e áreas 2020

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Empregada
    Participante

    Hola amigos,
    Quería escribir baixo este título con amigos que están esperando e recibindo visados ​​para 2020.
    Soliciteime co meu fillo o 17 de setembro. Consideraron que o salario da miña muller era insuficiente e rexeitáronme a min e ao meu fillo. A miña muller é cidadá turca e ten un permiso de residencia indefinido. Recorremos a través dun avogado mellorando as nosas condicións e estamos á espera. Esperemos que resulte positivamente.
    Deséxolles paciencia a todos os que están esperando.

    ozzzyj
    Participante

    Hola amigos,
    Quería escribir baixo este título con amigos que están esperando e recibindo visados ​​para 2020.
    Soliciteime co meu fillo o 17 de setembro. Consideraron que o salario da miña muller era insuficiente e rexeitáronme a min e ao meu fillo. A miña muller é cidadá turca e ten un permiso de residencia indefinido. Recorremos a través dun avogado mellorando as nosas condicións e estamos á espera. InshaAllah resultará positivamente.
    Deséxolles paciencia a todos os que están esperando.

    Acabo de escribirche por privado ☺️ Déixame escribir tamén aquí, espero que a semana que vén recibas boas novas xa que melloraches as condicións, estarei agardando 🙏🏻
    Eu tamén estou esperando
    8 de novembro: entrevista de visado
    19 de decembro: Solicitando documentos á miña muller
    23 de decembro: a miña muller presenta os documentos
    Despois das vacacións de Nadal, de todos os xeitos... a ver, aínda estou esperando🤷🏻‍♀️

    Empregada
    Participante

    Ola Ozge,
    Grazas pola túa mensaxe. Eu tamén teño o mesmo desexo. Espero que todos os que esperan se reúnan cos seus visados ​​e familias. O teu visado tamén chegará, se Deus quere. Dixeron que pode ser tarde ou tarde.
    É unha espera agridoce para min, xa non teño ilusión, non podo esperar Alemaña, refrecáronme.

    nsyyn
    Participante

    Ola amigos

    Soliciteime desde Istambul o 15.01.2020. Pareceu que a reunión saíu ben, pero equivoqueime nas datas. É un problema? Esquecín a data da voda, díxeno mal :( A miña muller e máis eu estamos con 10 anos de diferenza e causarán algún problema relacionado coa idade? A miña muller é cidadá alemá.

    ozzzyj
    Participante

    Ola amigos

    Soliciteime desde Istambul o 15.01.2020. Pareceu que a reunión saíu ben, pero equivoqueime nas datas. É un problema? Esquecín a data da voda, díxeno mal :( A miña muller e máis eu estamos con 10 anos de diferenza e causarán algún problema relacionado coa idade? A miña muller é cidadá alemá.

    Non sei 🤷🏻‍♀️Cando mesturaches as datas, corrixiches despois ou dixéronche algo que estabas equivocado? Creo que poden interrogar se son sospeitosos, polo que lin aquí 🤷🏻‍♀️

    ozzzyj
    Participante

    Ola, a miña visa foi emitida hoxe. ☺️☺️☺️
    Data de solicitude 8 de novembro
    Recibín o meu visado o 16 de xaneiro
    Para todos os que están esperando a bendición 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    nsyyn
    Participante

    Ola, a miña visa foi emitida hoxe. ☺️☺️☺️
    Data de solicitude 8 de novembro
    Recibín o meu visado o 16 de xaneiro
    Para todos os que están esperando a bendición 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    Boa sorte para nós, se Deus quere, halay :)

    ozzzyj
    Participante

    Que sexa bo para nós, insha'Allah halayy :)

    Moitas grazas ☺️. Amén 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Que Deus lles conceda a todos coñecer aos seus cónxuxes canto antes.

    eómero
    Participante

    Ola,

    A miña muller foi a Alemaña cunha visa de busca de emprego e atopou un traballo, leva 2,5 meses traballando. Tiven a miña entrevista de visado o 19/12/2019, pero a oficina de estranxeiros aínda non chamou á miña muller.

    A miña muller chamou á oficina de estranxeiría correspondente o 10 de xaneiro de 2020, pero dixéronlle que aínda non recibiran o expediente e que me informarían. Aínda sen novidades. Aínda que o período no que me postulei coincidiu co caos tanto de Nadal como de fin de ano. Espero que non tarde máis.

    financiamento leowo
    Participante

    : política:

    financiamento leowo
    Participante

    : política:

    phoenix34
    Participante

    Ola. Tamén tiven unha cita no consulado de Istambul o 2 de xaneiro de 2020. A reunión saíu ben, os meus documentos estaban completos. A miña muller é cidadá alemá. Dixeron que cando fose á oficina de estranxeiros de Stuttgart para coñecer a situación o 21 de xaneiro, dará a información de que se recibiu o ficheiro o 6 de xaneiro e esperará. Aínda non se procesou. Gustaríame que me axudaran os amigos experimentados. Canto tempo podo agardar?

    financiamento leowo
    Participante

    Ayyyy estou moi feliz 😁😊
    A miña muller recibiu unha carta da Oficina de Estranxeiría.Despois desta carta, o visado adoita aprobarse en 1-2 semanas... Hoxe é o día 83. Estou ansioso polas boas novas 🙏

    stuttgartcocuk
    Participante

    Ola,
    Soliciteime desde Ankara o 20 de xaneiro a través do meu fillo. A miña muller tamén é cidadá alemá. A miña muller vive en Stuttgart. Agardemos a ver que pasa..

    phoenix34
    Participante

    Grazas leowoman. Ir a Ausländerbehörde e investigar a situación adoita funcionar, polo que vexo polos que viviron este proceso e polos foros. Se vas a unha zona onde os inmigrantes viven densamente e o teu cónxuxe é cidadán turco, o proceso pode levar máis tempo, mentres que se o teu cónxuxe é cidadán alemán, o proceso pode ser moi curto xa que non se investiga a información sobre a residencia e o salario. Esperemos que os nosos visados ​​cheguen canto antes.

    ozzzyj
    Participante

    Ayyyy estou moi feliz 😁😊
    A miña muller recibiu unha carta da Oficina de Estranxeiría.Despois desta carta, o visado adoita aprobarse en 1-2 semanas... Hoxe é o día 83. Estou ansioso polas boas novas 🙏

    Vaia, estou moi feliz por ti 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😄😄👍🏻 Que documentos lle pediron á túa muller? Mirei o proceso de todos os que presentaron os documentos. Despois da entrega dos documentos, si, non leva moito tempo, normalmente 1-2 semanas. Iso tamén é certo para nós. Estou á espera das vosas noticias ☺️

Mostrando 15 respostas - 1 a 15 (1,303 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.