Benodigde documenten voor een visum voor gezinshereniging op basis van kinderen

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    fuk_xnumx
    deelnemer

    BELANGRIJK: Documenten moeten worden ingediend in de volgorde van post

    2. [] De aanvraag moet persoonlijk worden gedaan

    3. [] 10-paspoort geldig ten minste 12 maanden niet ouder dan jaren
          Om een ​​visum in het paspoort af te geven, moeten er minimaal 2 blanco pagina's op VISA-pagina's staan.

    4. [] Als er een kind is, moet het kindergedeelte van het aanvraagformulier volledig worden ingevuld.
          Kinderen moeten ook in Turkije zijn ze volledig gevuld blijven.

    5. [] 3 stuks Biometrische paspoortfoto
          Kenmerk van de foto;
      * Laatste 6 moet binnen een maand worden ingetrokken om het laatste uiterlijk weer te geven
      * 45 X 35 moet in mm-afmetingen zijn.
      * Randen moeten frameloos zijn
      * Het gezicht moet van voren worden weerspiegeld, je hoofd is open en alle ogen moeten zichtbaar zijn

    6. [] 2-eenheden Verblijfsvergunning visumaanvraagformulier
          2 Aanvraagformulieren verblijfsvergunning, volledig ingevuld, leesbaar in het Duits en ondertekend in het eigen handschrift van de aanvrager. U kunt het formulier gratis raadplegen bij de ingang van de visumafdeling of vanaf de pagina van het consulaat vóór uw aanvraag.

    7. [] Origineel, verblijfsdocumenten en twee fotokopieën van alle kinderen afzonderlijk
       

    8. [] Originele kopie van het collectieve bevolkingsrecord en de 2-fotokopie van de aanvrager
    Originele en volledige 2-fotokopie.
        (U kunt verkrijgen bij de directie bevolking)

    9. [] Visumverwerkingskosten, 60 Euro
        Euro en moet volledig worden gebracht

    10. [] Fotokopie van het document met de mate van nabijheid voor de EU-burger
          Voor echtgenoot: huwelijksakte, voor kinderen: geboorteregistratie

    11. [] Kopie van ID of paspoort van de EU-burger

    12. [] Oude paspoorten moeten worden ingediend indien beschikbaar

    waarschuwing:

    Kom naar het consulaat 15 minuten voor uw afspraaktijd.
    Voordat u zich aanmeldt bij het visumkantoor, moet u zich wenden tot de UPS-service in de rechtbank van de visumafdeling en alle informatie verkrijgen over de terugkeer van uw paspoort.
    Wanneer u naar de applicatie gaat, neemt u uw mobiele telefoon. Breng geen grote tassen, computers, goederen mee, er is geen plaats waar u ze kunt toevertrouwen.

    U moet alle algemene documenten die we u hebben genoemd, volledig meenemen, maar wanneer u naar de aanvraag gaat, kan de consulaire officier van de kassa om aanvullende documenten vragen vanwege speciale omstandigheden.
    Controleer bij ontvangst van het visum onmiddellijk de juistheid van de informatie op het visum, met name de geldigheidsdatum en de naam en achternaam van het visum. Als er fouten zijn, moet u onmiddellijk contact opnemen met de visumafdeling.
     
    Saygilarimizla,

    Duitse ambassade / consulaat algemene visuminformatie- en afspraakservice

    Cetin67
    deelnemer

    Bedankt Tsk

    msmsrs is
    deelnemer

    Wanneer het kind wordt toegepast via de vergoeding wordt gevraagd? Ik kan het me niet herinneren?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    ucter wordt gevraagd in de documenten die zijn geschreven op de sa sa Duitse burger

    fuk_xnumx
    deelnemer

    werkelijk

    fuk_xnumx
    deelnemer

    ?

    ik doorbuiging
    deelnemer

    Vrienden vragen sinds mei 2010 gezinsherenigingsvisa aan, we hebben 3 keer een aanvraag ingediend voor werknemer, werkgever en zelfs garantsteller. 1 Ze hebben 2010 maanden gewacht en onze 2011 jaar weggegeven.

    De waarheid is dat we in deze tijd een dochter hadden. Moge God je een lang leven geven. Nu zullen we de 4e aanvraag indienen via onze dochter, maar ik ben vreemd genoeg verward met de angst voor RED met betrekking tot de gevraagde documenten.

    Sommigen zeggen dat het paspoort en de identiteit van het kind noodzakelijk zijn, terwijl anderen zeggen dat de geboorteakte niet nodig is.

    Ik zou vrienden die 3 keer over het probleem weten willen vragen om afgewezen te worden en nu zal een probleem echt pinpirik zijn. Mensen die graag een samenvatting willen hebben, zullen werken.

    In deze samenvatting Als de documenten die absoluut worden gevraagd en waar ze kunnen worden afgenomen en afgegeven, ook aan u worden geschreven door de echtgenoot in Duitsland. Het zal heel goed zijn.

    Voorbeeld: Bevolkingsregistratie Voorbeeld: (op te halen bij de Bevolkingsadministratie).

    Dringend wachten op vrienden.

    Moge Allah jullie allen zegenen.

    ik doorbuiging
    deelnemer

    Vrienden, ik wacht al 1.5 maand op antwoord, kan iemand met kennis mijn bericht hierboven beantwoorden? Alsjeblieft... Wij willen deze week graag een afspraak maken.

    fuk_xnumx
    deelnemer

    Nadat het kind is geboren, moet de identiteit van de geboorteakte van het kind en de identiteit aan het consulaat worden getoond. Welke andere informatie wenst u?

    ik doorbuiging
    deelnemer

    In het bijzonder de volgende stoffen

    7. [] Origineel, verblijfsdocumenten en twee fotokopieën van alle kinderen afzonderlijk
        Origineel en 2 exemplaren van de vertaling van Sworn Translator naar Amanc.

    (Hoe kom ik aan deze verblijfsvergunning in Duitsland?)

    10. [] Fotokopie van het document met de mate van nabijheid voor de EU-burger
          Voor echtgenoot: huwelijksakte, voor kinderen: geboorteregistratie

    (Verwijst hij naar Formule A als een voorbeeld van geboorteregistratie?

    Een van de gevraagde documenten om over de geboorteakte van het kind te gaan, gaf een kopie van de documenten van de moeder en het kind door dat ze naar mij toe kwamen per fax of fotokopie of dat de originele post zou komen? Als de originelen komen, is mijn vrouw dan niet meer nodig?

    Nou, ik ben zo in de war...

    Of mijn vriend, als je weet en schrijft dat dit document van de muur wordt gehaald en in orde van de muur wordt verzonden, zou ik het leuk vinden als je het schrijft, ik kan nu al 1 week niet slapen zonder stress ..

    fuk_xnumx
    deelnemer

    je moet een kopie van de identiteitskaart maken met het kind van zijn vrouw en het geboortepapier sturen om het kind dat je wilt sturen de documenten te sturen die het kind nodig heeft, een fotokopie van de identiteitskaart met de inspiratie je hebt nog steeds een formul b of interest formul a cikar ikisinide

    dejavuxnumx
    deelnemer

    Vrienden, antwoord alstublieft met informatie, het is bijna tijd voor mijn afspraak bij het consulaat. Mijn zoon is 2 jaar oud en hij is geboren in Turkije. Nu hebben zowel mijn vrouw als zoon een dubbele nationaliteit.
    nu gingen ze eerst naar Duitsland en vestigden zich daar. Omdat mijn vrouw zwanger was, was reizen per vliegtuig in de daaropvolgende weken verboden, dus moesten ze eerder vertrekken.

    De vraag die in mijn hoofd bleef hangen is: Ik heb dringend informatie nodig

    Zou het feit dat onze zoon, voor wie ik via een kind een gezin ga aanvragen, in Turkije is geboren, een reden kunnen zijn voor afwijzing?
    Het kind hoeft dus niet per se in Duitsland geboren te zijn, toch?

    fuk_xnumx
    deelnemer

    het kind is al Duits staatsburger, het belangrijkste is dat het kind Duits staatsburger is, het maakt niet uit waar hij geboren is, het lijkt erop dat het kind nu in Duitsland woont en je zult het gezin via hem herenigen.

    dejavuxnumx
    deelnemer

    Bedankt, je groeit als een medicijn Horizon :))
    Naarmate de tijd verstrijkt, raken mensen gestrest. Godzijdank bestaat deze site zodat we de vraagtekens in onze gedachten kunnen wegnemen en helemaal geen stress kunnen hebben... Nogmaals bedankt.

    oito8
    deelnemer

    maak je geen zorgen, mijn vriend, als de kleine een Duits staatsburger is, krijg je hem als een kat

    Giland
    deelnemer

    Ik heb me aangemeld op 11.04.2014, laten we eens kijken wanneer het antwoord van cofe komt :)

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (74 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.