2020 visumwachters en gebieden

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Meid
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Ik wilde onder deze titel schrijven met mijn vrienden die wachten en een visum voor 2020 ontvangen.
    Ik heb met mijn kind op 17 september een aanvraag ingediend. Ze vonden het salaris van mijn vrouw onvoldoende en wezen mij en mijn kind af. Mijn vrouw heeft de Turkse nationaliteit en heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. Wij hebben via een advocaat beroep aangetekend door onze voorwaarden te verbeteren en wachten af. Hopelijk pakt het positief uit.
    Ik wens iedereen die wacht geduld.

    ozzzyj
    deelnemer

    Hallo vrienden,
    Ik wilde onder deze titel schrijven met mijn vrienden die wachten en een visum voor 2020 ontvangen.
    Ik heb me op 17 september met mijn kind aangemeld. Omdat ze het salaris van mijn vrouw als onvoldoende beschouwden, weigerden ze mij en mijn kind. Mijn vrouw is Turks staatsburger en heeft een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd. We hebben via een advocaat bezwaar gemaakt door onze voorwaarden te verbeteren en we wachten af. Insha'Allah zal het positief zijn.
    Ik wens iedereen die wacht geduld.

    Ik heb je zojuist privé geschreven ☺️ Laat mij het hier ook schrijven. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt, aangezien je de omstandigheden hebt verbeterd, ik zal wachten 🙏🏻
    ik wacht ook af
    8 november: visuminterview
    19 december: documenten opvragen bij mijn vrouw
    23 december: mijn vrouw overhandigt de documenten
    Na de kerstvakantie kwam er tussen.. even kijken ik wacht nog steeds 🤷🏻‍♀️

    Meid
    deelnemer

    Hallo Ozge,
    Bedankt voor je bericht. Ik wens ook hetzelfde. Ik hoop dat iedereen die wacht zijn visum en zijn familie krijgt. Uw visum zal ook komen, als God het wil. Ze zeiden dat er geen stroom is, of het nu laat is of niet.
    Het is een trieste verwachting voor mij, ik heb geen enthousiasme meer, ik kan niet hopen op Duitsland.

    nsyyn
    deelnemer

    Hallo vrienden

    Ik heb op 15.01.2020 vanuit Istanbul gesolliciteerd. Het interview leek goed te gaan, maar ik had het mis over de data, is dat een probleem? Ik vergat de trouwdatum, ik zei het verkeerd :( Mijn vrouw en ik zijn 10 jaar oud en zullen ze ouderdomsproblemen veroorzaken? Mijn vrouw is Duits staatsburger.

    ozzzyj
    deelnemer

    Hallo vrienden

    Ik heb op 15.01.2020 vanuit Istanbul gesolliciteerd. Het interview leek goed te gaan, maar ik had het mis over de data, is dat een probleem? Ik vergat de trouwdatum, ik zei het verkeerd :( Mijn vrouw en ik zijn 10 jaar oud en zullen ze ouderdomsproblemen veroorzaken? Mijn vrouw is Duits staatsburger.

    Ik weet het niet 🤷🏻‍♀️Toen je de datums verprutste, corrigeerde je ze later of zeiden ze iets over dat je ongelijk had? Als ze achterdochtig zijn, denk ik dat ze een kruisverhoor kunnen doen, voor zover ik vanaf hier heb gelezen 🤷🏻‍♀️

    ozzzyj
    deelnemer

    Hallo, mijn visum is vandaag verlopen. ☺️☺️☺️
    8 november inleverdatum
    Ik heb mijn visum op 16 januari ontvangen
    Aan de pers van iedereen die op gierst wacht 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    nsyyn
    deelnemer

    Hallo, mijn visum is vandaag verlopen. ☺️☺️☺️
    8 november inleverdatum
    Ik heb mijn visum op 16 januari ontvangen
    Aan de pers van iedereen die op gierst wacht 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    Veel succes voor ons, als God het wil, halay :)

    ozzzyj
    deelnemer

    Moge het goed voor ons zijn, insha'Allah halayy :)

    Heel erg bedankt ☺️. Amen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Moge mijn Heer iedereen toestaan ​​hun echtgenoten zo snel mogelijk te ontmoeten

    omer
    deelnemer

    Hallo,

    Mijn vrouw ging naar Duitsland met een visum voor het zoeken naar werk en vond een baan, ze werkt nu 2,5 maand. Ik heb ook mijn visuminterview gedaan op 19/12/2019, het buitenlands kantoor heeft mijn vrouw nog niet gebeld.

    Mijn vrouw heeft op 10 januari 2020 gebeld met het betreffende vreemdelingenkantoor, maar ze zeiden dat ze het dossier nog niet hadden ontvangen en dat ze het mij zouden laten weten. Nog steeds geen nieuws. Hoewel, de periode waarin ik solliciteerde viel samen met zowel de kerst- als de nieuwjaarsdrukte. Ik hoop dat het niet langer duurt.

    :het beleid:

    :het beleid:

    phoenix34
    deelnemer

    Hallo daar. Ik had ook een afspraak bij het consulaat van Istanbul op 2 januari 2020. De bijeenkomst verliep goed, mijn documenten waren compleet. Mijn vrouw is een Duits staatsburger. Ze zeiden dat wanneer u op 21 januari naar het Vreemdelingenbureau in Stuttgart ging om de situatie te onderzoeken, u de informatie zult geven dat het dossier op 6 januari is ontvangen en wacht. Nog niet verwerkt. Ik zou graag willen dat de ervaren vrienden me helpen. Hoe lang kan ik wachten?

    Ayyyy ik ben zo blij 😁😊
    Mijn vrouw heeft een brief ontvangen van het Vreemdelingenbureau, waarna het visum doorgaans binnen 1-2 weken wordt goedgekeurd... Vandaag is het de 83e dag. Ik kijk uit naar het goede nieuws🙏

    stuttgartcocuk
    deelnemer

    Hallo,
    Ik heb op 20 januari vanuit Ankara gesolliciteerd vanwege het kind. Mijn vrouw is ook Duits staatsburger. Mijn vrouw woont in Stuttgart. Laten we kijken wat er gaat gebeuren..

    phoenix34
    deelnemer

    Bedankt leowoman. Naar Ausländerbehörde gaan en de situatie onderzoeken werkt meestal, voor zover ik kan zien van degenen die dit proces hebben meegemaakt en van de forums. Als u naar een gebied gaat waar veel immigranten wonen en uw echtgenoot een Turks staatsburger is, kan het proces langer duren, terwijl als uw echtgenoot een Duits staatsburger is, het proces zeer kort kan zijn omdat woonplaats- en salarisinformatie niet wordt onderzocht. Hopelijk komen onze visa zo snel mogelijk aan.

    ozzzyj
    deelnemer

    Ayyyy ik ben zo blij 😁😊
    Mijn vrouw heeft een brief ontvangen van het Vreemdelingenbureau, waarna het visum doorgaans binnen 1-2 weken wordt goedgekeurd... Vandaag is het de 83e dag. Ik kijk uit naar het goede nieuws🙏

    Ayy, ik ben ongelooflijk blij voor je 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😄😄👍🏻 Welke documenten hebben ze je echtgenoot gevraagd? Ik heb gekeken naar het proces van iedereen die de documenten heeft afgeleverd, ja, het duurt niet lang na de levering van de documenten.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (1,303 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.