Au Pair Duitsland

WELKOM BIJ ALMANCAX FORUMS. ALLE INFORMATIE DIE U ZOEKT OVER DUITSLAND EN DE DUITSE TAAL VINDT U IN ONZE FORUMS.
    Timoti
    deelnemer

    Overwegen kandidaten om zich aan te melden voor het Au Pair Duitsland-programma?

    Selin68
    deelnemer

    Overwegen kandidaten om zich aan te melden voor het Au Pair Duitsland-programma?

    Ja, denk ik, maar ik kon een agent in Turkije niet vinden. Zijn er vrienden die me een agent kunnen aanbieden?

    Timoti
    deelnemer

    Ja, denk ik, maar ik kon een agent in Turkije niet vinden. Zijn er vrienden die me een agent kunnen aanbieden?

    Hallo, ik weet niet of het hier verboden is om te linken Timothy Au Pair U kunt het op Google schrijven. We sturen au pair naar Duitsland. Er zijn nogal wat goede Duitse gezinnen die Turkse au pairs in onze portefeuille willen. Als u denkt, kunt u contact met ons opnemen.

    Selin68
    deelnemer

    Hallo, ik weet niet of het hier verboden is om te linken Timothy Au Pair U kunt het op Google schrijven. We sturen au pair naar Duitsland. Er zijn nogal wat goede Duitse gezinnen die Turkse au pairs in onze portefeuille willen. Als u denkt, kunt u contact met ons opnemen.

    Teşekürler

    Timoti
    deelnemer

    Teşekürler

    U bent van harte welkom om Timoti Au Pair Duitsland te zien

    Selin68
    deelnemer

    Waar kan ik meer informatie krijgen over Au Pair Duitsland?

    Timoti
    deelnemer

    Waar kan ik meer informatie krijgen over Au Pair Duitsland?

    • In de leeftijdsgroep 18 – 26 jaar
      Ten minste afgestudeerden van de middelbare school (bij voorkeur universitair afgestudeerd)
      Minstens niveau A1 Duits kennen en documenteren.
      (A1-niveau is het laagste niveau. Degenen die op dit niveau zijn, moeten naast B1-niveau Engels op B1-niveau kennen.)
      Geen gezondheidsproblemen
      Een schoon strafblad hebben
      Ervaring hebben met kinder- en babyzorg en dit documenteren met referenties
      Minimaal 6 maanden in het programma worden opgenomen
      De kwalificaties hebben om een ​​visum te verkrijgen
      Niet eerder een au pair zijn in Duitsland
    • [/ List]
      Meer uitgebreide informatie op Google Timoti Au Pair Duitsland U kunt het schrijven en openen op onze site.

    Timoti
    deelnemer

    Waar kan ik meer informatie krijgen over Au Pair Duitsland?

    Ik wil Au Pairs ook op de hoogte stellen van die van Duitse gezinnen.
    Privékamer (op voorwaarde dat deze niet kleiner is dan 8 vierkante meter)
    3 maaltijden
    Maandelijks min. 260 euro
    50 euro per maand voor cursus Duits
    Als de cursus Duits niet op loop- of fietsafstand ligt, worden de kosten van het openbaar vervoer door de familie gedragen.
    Ongevallen- en ziektekostenverzekering
    2 dagen betaald verlof per maand
    1 volle week een halve vrije dag

    Neem voor meer informatie contact met ons op Timoti Au Pair Duitsland U kunt ook zoeken en Google bereiken.

    Timoti
    deelnemer

    Waar kan ik meer informatie krijgen over Au Pair Duitsland?

    Hoeveel maanden kunt u als au pair in Duitsland verblijven?
    Over het algemeen willen gezinnen minimaal 6 maanden. 12 maanden heeft de voorkeur.
    Gezinnen die 3 maanden willen, kunnen in de zomermaanden zelden uitgaan.
    Google op ons Timoti Au Pair Duitsland U kunt bereiken door te typen.

    Timoti
    deelnemer

    Waar kan ik meer informatie krijgen over Au Pair Duitsland?

    Is er een Duits interview over het Au Pair Germany Visa?
    Er is geen volledig en duidelijk antwoord op deze vraag. Het hangt af van de discretie van de visumfunctionaris. Als u een A1-certificaat op thuisniveau van het Goethe Instituut heeft (certificaten op een hoger niveau zijn altijd voordeliger). De kans is groot dat het interview in het Turks zal plaatsvinden. Degenen die niet over een Duits vaardigheidscertificaat beschikken, worden uitsluitend in het Duits geïnterviewd. Timoti Au Pair Duitsland We helpen je met visa. U kunt ons bereiken via onze contactgegevens op onze website of door het aanvraagformulier op onze website in te vullen.

    Timoti
    deelnemer

    Ja, denk ik, maar ik kon een agent in Turkije niet vinden. Zijn er vrienden die me een agent kunnen aanbieden?

    Voor een gezin van 3 kinderen (10, 8 en 5 jaar) in München zijn wij op zoek naar een Au Pairs met minimaal A2020 Duits voor een periode van 12 maanden, die kan starten in april 1. Arbeidsduur is 30 uur per week. 5 dagen per week. Functieomschrijving: De kinderen naar school brengen en de moeder helpen met lichte huishoudelijke taken. Huishoudelijk werk is niet nodig, aangezien er 1 schoonmaker per week komt. Het zou goed zijn als hij een rijbewijs had, maar niet per se. Vervoer is heel gemakkelijk omdat ze in München zijn. Geïnteresseerde kandidaten Timoti Au Pair Duitsland zij kunnen het aanvraagformulier invullen.

    harteloos
    deelnemer

    Ik zou het modern slavenwerk moeten noemen. Ik had een vriend die de Duitse cursus volgde en hij kwam op dezelfde manier, ik zweer dat hij het deed. Verbrand jezelf niet uit liefde voor Europa. Het doel is om geld aan je te verdienen. Ik werkte bijvoorbeeld in een fabriek. We waren met 7 personen en een man werkte als onderaannemer. De onze. Het uurloon per persoon was 34 euro, maar wij kregen voor de loonsverhoging 13 euro betaald. Ook al wilden we minder verdienen, zei hij, enz. Europeanen houden van buitenlanders omdat ze hen goedkoop in dienst nemen en veel geld aan hen verdienen. Er is momenteel dezelfde situatie in Turkije. Werkgevers houden heel veel van Syriërs omdat ze geen verzekeringen bieden en ze goedkoop in dienst nemen. Wees voorzichtig met zulke dingen en als je naar Europa gaat, kom dan door te trouwen, het beste wat je kunt doen is om papieren en registratie te hebben. Met andere woorden, vraag niet wat ik daarna heb gedaan, alleen een klein advies van mij...

    zeynepxnumx
    deelnemer

    Ik zou het modern slavenwerk moeten noemen. Ik had een vriend die de cursus Duits had gevolgd en hij kwam op dezelfde manier. Als God het wilde, deed hij het. Verbrand jezelf niet uit liefde voor Europa. Het doel is om geld aan je te verdienen. Ik werkte bijvoorbeeld in een fabriek. We waren met 7 personen en een man werkte als onderaannemer. De onze. Het uurloon per persoon was 34 euro, maar wij kregen voor de loonsverhoging 13 euro betaald. Ook al wilden we minder verdienen, zei hij, enz. Europeanen houden van buitenlanders omdat ze hen goedkoop in dienst nemen en veel geld aan hen verdienen. Er is momenteel dezelfde situatie in Turkije. Werkgevers houden heel veel van Syriërs omdat ze geen verzekeringen bieden en ze goedkoop in dienst nemen. Wees voorzichtig met zulke dingen en als je naar Europa gaat, kom dan door te trouwen, het beste wat je kunt doen is om papieren en registratie te hebben. Met andere woorden, vraag niet wat ik daarna heb gedaan, alleen een klein advies van mij...

    Ik ben het niet met je eens. Ik denk dat we niet kunnen trouwen om taalonderwijs te krijgen. :))) Degenen die au pair willen worden, zijn niet geïnteresseerd in het leren van de taal of het verblijven en werken in Duitsland. Het is dus geen liefde voor Europa, zoals u zegt. Helaas hebben we niet de financiële kracht om naar een taalschool te gaan. Hoeveel kost een kamer in Duitsland? Ik deed onderzoek binnen de taalschool. Het kost 200 euro per week, als we eten en vervoer erbij optellen komt het uit op 250 euro. Dat is 1000 euro per maand. Dus als we het zakgeld dat we van de familie krijgen erbij optellen, bedragen onze inkomsten door als au pair te werken ruim 1350 euro. Ik denk dat 30 uur een redelijk aantal werkuren is. Gezien de lonen die in Turkije worden ontvangen. Het is alsof je 30 - 8000 TL verdient voor iemand die 9000 uur voor een kind zorgt. :)) Ik heb een berekening gemaakt.De jaarlijkse kosten van huisvesting + levensonderhoud om 12 maanden naar de taalschool te gaan zijn 12.000 euro, als we de taalschool van 12 maanden hieraan toevoegen, komt het op 20.000 euro. 130.000 TL :))) Dus er zijn er natuurlijk die het zich kunnen veroorloven. Maar voor degenen die niet genoeg zijn, denk ik dat au pair een redder kan zijn. Ik vind het draaglijk aangezien het een tijdelijke baan is. Het is ook erg moeilijk om een ​​studentenvisum te krijgen. Het is noodzakelijk om te documenteren dat u zich zulke hoge cijfers kunt veroorloven. Studenten mogen niet werken. Dus een taalschoolvisum is alleen voor de rijken. :((( Ik heb gehoord dat het heel gemakkelijk is om een ​​au pair-visum te krijgen. Het is niet nodig om financiële activa op te geven. Er is veel gelegenheid om met het gezin te oefenen. Het is altijd hetzelfde op taalscholen. Het is altijd Turks in de klas. Ga je met ze om? :)) Verbeter je Turks en geef er 130.000 TL aan uit. Dat is natuurlijk mijn mening. Nou, ik heb geen andere keuze dan au pair te worden. 

    harteloos
    deelnemer

    Je laat het er mooi uitzien, halal, het is niet anders dan slavernij, ik zag je levende getuige. Ze zeggen, het huis schoonmaken, voor de kinderen zorgen, enz., Toen kwam ik om de taal te leren. :) De meeste van degenen die komen, blijven op de een of andere manier alleen taal. Het is 100 van de 10 die komen om te leren. Hoe dan ook, laat maar, er is geen reden tot discussie, laat de Duitsers goedkoop een dienstmeisje oppas brengen, het is oké 😊

    zeynepxnumx
    deelnemer

    Je laat het er mooi uitzien, halal, het is niet anders dan slavernij, ik zag je levende getuige. Ze zeggen, het huis schoonmaken, voor de kinderen zorgen, enz., Toen kwam ik om de taal te leren. :) De meeste van degenen die komen, blijven op de een of andere manier alleen taal. Het is 100 van de 10 die komen om te leren. Hoe dan ook, laat maar, er is geen reden tot discussie, laat de Duitsers goedkoop een dienstmeisje oppas brengen, het is oké 😊

    Dan vul ik die 10% in die je noemde. :))) We hebben sowieso geen ruzie. Wij schrijven alleen onze ideeën op. Andere vrienden die het forum lezen, lezen de opmerkingen van mensen met verschillende meningen. De meeste mensen die komen blijven natuurlijk, het hangt af van de mensen die komen. Als ze een goede carrière in Turkije nastreven, zullen ze niet bereid zijn daar illegaal te verblijven en onder de toonbank te werken. Als ze hun taal leren en een goede academische carrière hebben, komen ze terug. Dan kunnen ze natuurlijk een baan in het buitenland vinden met veel betere kansen en legaal een werkvergunning krijgen. Au Pairing is geen nieuw programma. Het wordt al 40 tot 50 jaar gedaan. Zoals je zegt: als het op slavernij leek, zou het ergens blijven steken. Niemand wilde au pair worden. En als je niet alleen Turkije bekijkt, maar ook Denemarken, dat een zeer hoog inkomens- en economisch niveau heeft; Ook meisjes uit landen als Finland, Zweden en Noorwegen doen mee aan dit programma. Met andere woorden: als het zo erg zou zijn, zou niemand uit zulke hoge-inkomenslanden aan dit programma deelnemen. Maar misschien heb je op één punt gelijk. Sommige gezinnen die mishandelen, behandelen au pairs slecht en gebruiken ze als bedienden. Als u in dit geval met een goed bureau heeft samengewerkt, beschermt uw bureau uw rechten en verandert uw gezin. Maar als u naar een gezin bent gegaan dat u op internet hebt gevonden en het gezin heeft bij geen enkele instantie een contract getekend, dan kunnen zij u behandelen zoals zij willen. Alle rechten van Au Pairs worden gegarandeerd door contracten. Gezinnen die zich hier niet aan houden, worden uitgesloten van het programma. Natuurlijk, zoals ik al zei, als de familie via een bureau een au pair inhuurt. Omdat ik al heel lang onderzoek doe, denk ik dat ik het onderwerp goed begrijp. Ik ben tegen het beleid van mensen die problemen hebben met het rechtstreeks kleineren van het programma. Het moet worden besproken met zijn voor- en nadelen. Sommigen gaan misschien liggen, anderen misschien niet. Er is ook geen regel die zegt dat iedereen als au pair kan werken. Je kunt niet zeggen dat het een gemakkelijke klus is. Ik neem aan dat je niet zo van Duitsers houdt :)) Je schreef dat Duitsers goedkoop dienstmeisjes moeten meenemen. Maar ook hier doe ik niet mee. Niet alleen Duitsers. Brits; Amerikanen, Fransen, Nederlanders en zelfs Chinezen (tegenwoordig niet natuurlijk hahahahah) nemen au pairs aan. Het is een wereldwijd programma.

    Timoti
    deelnemer

    Kandidaten die overwegen deel te nemen aan het Au Pair Germany-programma kunnen zich bij het Goethe Instituut aanmelden voor de A1-niveautest die ze zullen afleggen. Op dit moment geven ze op zijn vroegst in mei een examendag voor Istanbul. Het is handig om uw plannen op deze datum te maken. Voor meer gedetailleerde informatie over het programma kunt u contact met ons opnemen als Timoti Au Pair Duitsland.

Er worden 15 antwoorden weergegeven - 1 tot 15 (16 totaal)
  • Om op dit onderwerp te reageren moet u ingelogd zijn.