tysk kurs

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    cetince
    Deltager

    Hei venner. Jeg har kommet til Tyskland i omtrent 6 måneder, men jeg begynner nettopp kurset mitt. Jeg begynner etter 2 dager. Jeg gikk til avtalen, de gjorde en test, men det var ikke noe svar ennå. Læreren på tysket mitt Kurset kjenner ikke tysk mesterskap på tyrkisk. Menneskene i kurset er generelt folk som kan tysk, så jeg tror at problemene vil gå som en start fra null. Kurset mitt er 5 dager i uken og fra 8.30 til 12.45. Jeg vil være glad hvis du gir meg informasjon om disse problemene.

    esraaras
    Deltager

    Jeg gikk på to forskjellige skoler i Tyskland. I det første kurset gikk jeg, lærerne var tyrkiske, men det var forbudt å snakke tyrkisk, og du kunne ikke stille spørsmål og få svar på steder hvor du ble sittende fast. De visste og hadde ikke problemer med å forståelse. Da byttet jeg skolen, lærerne ble rekruttert, men de fortalte veldig bra, jeg lærte mer enn den første. Jeg tror ikke det vil være vanskelig. Ikke still ham mange spørsmål, jeg tror bare bruk din ektefelle som ordbok, så spør betydningen av ordene :))

    reporter
    Deltager

    Hei venner;

    Almanyaya geleli 9 hafta,Kursa baslayali ise 6 hafta oldu,kursa baslamadan once seviye belirleme testi yaptilar ve 65 sorudan 40 tanesini dogru yaptim,ve beni “intensivkurs”a (430 saatlik) baslattilar,ilk basta sevinmisitim,nede olsa 630 saat yapmak yerine 430 saat yapicaktim,hem maddi,hemde zaman olarak 200 saat karim oldugunu dusundum,fakat kurs baslayinca sinifta pratik olarak konusmayi beceremeyen bir kac kisiden biri olgumu anladim:)ama gramatik olarak fazla bir fark yoktu,hatta cogundan daha iyim diyebilirim,,ve sunu anladimki onlarla aramdaki fark kelime bilgisi ve almanyada yasanilan süre farki..örnegin siniftakilerden en yenisi almanyada 5 yillik,hatta 11 yildir almanyada yasayan bile var ,oysa benim sadece 1 ayim gecmis almanyada ve kursa baslamistim..kursta mecburen digerleriyle konusmak zorunda kaliyorum tarzancada olsa..bu arada kurs ögretmeni de alman..bazen düsündüklerimi anlatamadigim,kelimelerin agzimda dügümlenip sinifin icerisinde,hocanin karsisinda pancar gibi oldugum anlarda oluyor ama..:)örnegin gecen gün herkes birbirine”was hast du gestern abends gemacht?”die sordu benim cevabim suydu “gestern abends habe ich fernsehen gegessen.”oldu..sonra herkesin güldügünü görünce,siz o zaman beni düsünün…dedigim gibi komik durumlarada düsüyorum ama SALLAA olsun..sonucta bu bana gaz veriyo,ögrenmem icin cok nedenim var:)  neyse yavas yavas praratik olarak ilerledigimi düsünüyorum..
    Size gelince sanirim siz 0 dan baslicaksiniz,düsünmeye gerek yok siniftakilerde sizin seviyenizdedir,sizden fazlaliklari bir kac kelime yada dedigim gibi yasanilan suredir..sonucta adi üzerinde “Dil Kursu”,bilmedigimiz icin ögrenmeye gidiyoruz,bilseydik ne isimiz vardi,degil mi?…:))

    Respekter

    følelser langt
    Deltager

    arkadaslar size tavsiyem almanyaya geldiginizde kursa sifirdan baslayin… evet gramatik olark birseyler biliyorsunuz ama inanin bana aslinda birsey bilmiyorsunuz sadece bildiginizi zannediyorsunuz!  konusmaya gelince ise bakip kaliyorsunuz! evet ilk basta sizi teste tabi tutuyorlar, nekadarda iyi gecmiste olsa sifirdan baslayin. ve hocaniz alman olsun! evet size zor gelebilir ama bi alman karsisinda nasil konusulacagini ögrenirsiniz ylan yanlis ve dolayisiyla diger almanlarla konusurken yabancilik cekmezsiniz!

Viser 3 svar - 1 til 3 (totalt 3)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.