2019 Tyskland Visa Expecters

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Blue34
    Deltager

    Jeg starter dette emnet for vennene våre som vil dele sine ideer om visumspørsmål fra og med 2019, jeg håper alt vil være fordelaktig for alle...

    ozanxnumx
    Deltager

    Jeg starter dette emnet for vennene våre som vil dele sine ideer om visumspørsmål fra og med 2019. Jeg håper alt vil være nyttig for alle...

    Hei, jeg søkte om familiegjenforening 3. januar. Jeg er på vent 15. dag 😊


    Hei, jeg har en konsulatavtale i IZMIRDEN i morgen, 21. januar, når barnet kommer ut som familiegjenforening i morgen, vil jeg formidle mine erfaringer til deg.

    Venter på Visa
    Deltager

    Hei, jeg søkte fra Izmir 1. november, det har gått ca 80 dager, det er ingen nyheter i morgen, jeg vet ikke om jeg skal sende en e-post til filialen eller ringe prosessen, eller ringe, kan du hjelpe meg... Jeg håper visumet vårt blir utstedt så snart som mulig.

    Blue34
    Deltager

    Hei, jeg søkte fra Izmir 1. november, det har gått ca 80 dager, det er ingen nyheter i morgen, jeg vet ikke om jeg skal sende en e-post til filialen eller ringe prosessen, eller ringe, kan du hjelpe meg... Jeg håper visumet vårt blir utstedt så snart som mulig.

    Jeg tror du ikke kan endre e-posten din på Bisei kan ha en negativ effekt på det motsatte, både den 90-dagers lovbestemte tiden du dolmamis er mer logisk å vente mer enn 10 dager for sent på slutten av ditt 90 våpenkonsulat i Tyrkia for å søke etter ønsket kommunikasjonsbelysning_bekreft pris ..

    Ettersom utlendingsgrenen ikke alltid blir gjort hvorfor det ikke er gjort, kan e-post eller telefoner forlenge tiden da det betyr press på dem, en av vennene mine har skrevet ut på samme måte og visumet om 3 måneder varte i 8 måneder.

    Venter på Visa
    Deltager

    Jeg tror du ikke kan endre e-posten din på Bisei kan ha en negativ effekt på det motsatte, både den 90-dagers lovbestemte tiden du dolmamis er mer logisk å vente mer enn 10 dager for sent på slutten av ditt 90 våpenkonsulat i Tyrkia for å søke etter ønsket kommunikasjonsbelysning_bekreft pris ..

    Ettersom utlendingsgrenen ikke alltid blir gjort hvorfor det ikke er gjort, kan e-post eller telefoner forlenge tiden da det betyr press på dem, en av vennene mine har skrevet ut på samme måte og visumet om 3 måneder varte i 8 måneder.

    tsk jeg skrev ikke mail, la oss se god tålmodighet til 10 dager til

    Venter på Visa
    Deltager

    Hei, jeg sendte den ikke, men min kone sendte en e-post på fredag ​​og svaret kom i dag. Filialen sa tålmodighet, prosessen sa også, hvis det mangler dokumenter, ringer vi... Hva mener du vi bør forstå av dette?

    Messias
    Deltager

    Hei der. Jeg søkte fra Izmir 12. september. Brevet kom til kona mi i dag. Hvor mange uker kommer det etter brevet, vet noen det? Vi søker fra Ludwigsburg.

    talhaxnumx
    Deltager

    Hei venner. Jeg søkte også om familiegjenforening fra Ankara i dag (14. februar 2019). Jeg er tyrkisk statsborger og min kone er tysk statsborger. Jeg kan tysk på B2-nivå. Jeg hadde et B2-sertifikat fra et lite kurs i Tyskland. Da kvinnen sa at dette dokumentet ikke er gyldig i intervjuet, begynte jeg å snakke med kvinnen på tysk, og hun var overbevist. Han ga bare ett A4 ark, og det var 10 veldig enkle spørsmål om det. Var essen Sie gerne zum Frühstück, Wie heißt Ihr Vater? som. Annet enn det, sa han, hvordan kjenner du kona di. Vi har kjent barndomens naboer Tyrkia og sa tyskeren. Han tok fingeravtrykkene og sa at svaret kommer innen 1-3 måneder. I dag er det dag 1 :) Måtte Allah gi det beste av alt.

    talhaxnumx
    Deltager

    Hei venner. Jeg søkte også om familiegjenforening fra Ankara i dag (14. februar 2019). Jeg er tyrkisk statsborger og min kone er tysk statsborger. Jeg kan tysk på B2-nivå. Jeg hadde et B2-sertifikat fra et lite kurs i Tyskland. Da kvinnen sa at dette dokumentet ikke er gyldig i intervjuet, begynte jeg å snakke med kvinnen på tysk, og hun var overbevist. Han ga bare ett A4 ark, og det var 10 veldig enkle spørsmål om det. Var essen Sie gerne zum Frühstück, Wie heißt Ihr Vater? som. Annet enn det, sa han, hvordan kjenner du kona di. Vi har kjent barndomens naboer Tyrkia og sa tyskeren. Han tok fingeravtrykkene og sa at svaret kommer innen 1-3 måneder. I dag er det dag 1 :) Måtte Allah gi det beste av alt.

    Jeg kjenner gutter, det er ikke riktig å si noe klart Tross alt vet vi ikke hva Ankara-konsulatet bestemte om meg. Vi vet ikke om Ausländerbehörde verken vil si eller be om et dokument eller be om kryssforhør. Men den korte varigheten av møtet og den manglende kontrollen begynte å skremme meg. Ekteskapet mitt er helt ekte, men jeg er redd for at de vil forlenge prosessen med kryssforhør etc. ingenting annet. Som du vet, savner folk mye. Hva synes du om dette emnet? Jeg ville vært glad hvis erfarne venner gjør det grønt.

    til havet
    Deltager

    Mannen min søkte også fra Ankara 23. januar 2019. De spurte ikke så mye. Min kone var bekymret for dette Vi venter fortsatt. Dette er onsdag, en måned skal gjelde. Måtte Gud gi tålmodighet til alle. Jeg mottok ingen nyheter fra utlendingskontoret. Det er ikke bedt om ytterligere dokumenter før nå. Min kone kom til en sosiolog under a1-kurset og sa at hun aldri skulle ringe om tre måneder og spørre henne om visumprosedyrer. visumprosessen ble forlenget. På hvilket stadium folk vil søke etter informasjon og vil vite. Du kan ikke gjøre annet enn å vente. hilsen alle sammen

    talhaxnumx
    Deltager

    Mannen min søkte også fra Ankara 23. januar 2019. De spurte ikke mye. Min kone var bekymret på grunn av dette. Vi venter fortsatt. Dette er onsdag, en måned skal gjelde. Måtte Gud gi tålmodighet til alle. Jeg har ikke mottatt noen nyheter fra utlendingskontoret. Det er ikke bedt om ytterligere dokumenter før nå. Min kone kom til en sosiolog under a1-kurset og sa at hun aldri skulle ringe om tre måneder og spørre henne om visumprosedyrer. visumprosessen ble forlenget. Folk vil se etter hvilket stadium de vil lære. Du kan ikke gjøre annet enn å vente. hilsen alle sammen

    Ja, Gud gir oss alle tålmodighet. Dessverre kan du si om å be om visumstatus. Det er også de som lærer mye og aldri har noen problemer. Motta informasjon ved å ringe og sende flere ganger, og på den annen side, som ikke kan motta informasjon på noen måte. Jeg vet ikke hva jeg vil gjøre i en nyere, men senere fase. Jeg antar at jeg er redd for å gjøre det selv av den grunnen du sa.

    Venter på Visa
    Deltager

    Hei venner. Jeg søkte også om familiegjenforening fra Ankara i dag (14. februar 2019). Jeg er tyrkisk statsborger og min kone er tysk statsborger. Jeg kan tysk på B2-nivå. Jeg hadde et B2-sertifikat fra et lite kurs i Tyskland. Da kvinnen sa at dette dokumentet ikke er gyldig i intervjuet, begynte jeg å snakke med kvinnen på tysk, og hun var overbevist. Han ga bare ett A4 ark, og det var 10 veldig enkle spørsmål om det. Var essen Sie gerne zum Frühstück, Wie heißt Ihr Vater? som. Annet enn det, sa han, hvordan kjenner du kona di. Vi har kjent barndomens naboer Tyrkia og sa tyskeren. Han tok fingeravtrykkene og sa at svaret kommer innen 1-3 måneder. I dag er det dag 1 :) Måtte Allah gi det beste av alt.

    Amen, lykke til... Jeg er lærer, min kone er spesialist som studerte i Tyskland. Det har gått 100 dager og vi har fortsatt ikke fått svar. Det er vårt første og siste ekteskap. Vi er gamle. Det er det , avdelingskontoret har fortsatt ikke svart, og de ba ikke om manglende dokumenter fra min kone... Jeg skrev en e-post til konsulatet for en mening fra Tyskland. Vi ba om en mening, men vi ble fortalt at det ikke var å skrive til oss... Jeg tror, ​​det er ingen kriminalitet, jeg sendte henna bryllupsbilder, på samme alder, jeg har en jobb, jeg har et hus, så hvorfor? Jeg er så lei meg nå, vær tålmodig

    talhaxnumx
    Deltager

    Amen, lykke til... Jeg er lærer, min kone er spesialist som studerte i Tyskland. Det har gått 100 dager og vi har fortsatt ikke fått svar. Det er vårt første og siste ekteskap. Vi er gamle. Det er det , avdelingskontoret har fortsatt ikke svart, og de ba ikke om manglende dokumenter fra min kone... Jeg skrev en e-post til konsulatet for en mening fra Tyskland. Vi ba om en mening, men vi ble fortalt at det ikke var å skrive til oss... Jeg tror, ​​det er ingen kriminalitet, jeg sendte henna bryllupsbilder, på samme alder, jeg har en jobb, jeg har et hus, så hvorfor? Jeg er så lei meg nå, vær tålmodig

    Du sier at aldrene er de samme, det er lønn, det er bolig, og også en spesialistlege. Jeg gjorde Observership i 3 måneder på sykehuset i Tyskland og så legenes verdi. Du sier også at det er et fotografi av alt. Kan en slik person gifte seg under følgende omstendigheter? Hvorfor ville han gjøre noe slikt? Umulig med et ord. Se på dokumentene, jeg forstår ikke hvordan det er å vente på visum i 100 dager eller så. Jeg ønsker tålmodighet fra Gud til deg, meg selv og alle.

    Jeg antar at disse er for å få oss til å føle oss mer verdiløse. Uansett føler jeg meg tilstrekkelig verdig når min kone er der og ikke kan gå til henne mens jeg er her og venter på svar. I det minste kan han komme med sin tyske ID ved å vinke med hånden, men jeg kan sende PDF-en av flybilletten og si kom igjen. :) det gir trøst litt, men det er nødvendig å gi tillatelse, plass osv. La oss se hvor langt.

    NoFear
    Deltager

    Hei, jeg søkte på 04/12/2018, det har gått omtrent 76 dager, jeg venter fortsatt, jeg skal gå som forlovede, så det tok lang tid? For 2 uker siden gikk kona til utlendingsgrenen, trenger du noe? Har dokumentene kommet? spurte hun .. Offiseren sa at dokumentene mine var i Köln, de ble undersøkt. Min kone selv er forresten i München .. Da sa hun til mannen min at du vil bli prioritert fordi du er tysk statsborger, men det kan ta lang tid, det kan ta 5-6 måneder eller det kan være umiddelbart , det avhenger av intensiteten. Og da han så på datamaskinen, sa han, jeg ser ingen negativ situasjon i filen din. Jeg vet ikke om jeg skulle være lykkelig, jeg bekymrer meg hver dag i 3 måneder. Kan det overstige 90 dager? Hvis det overstiger det, skal jeg gjøre noe?

    Venter på Visa
    Deltager

    Du sier at alderen er den samme, det er lønn, det er bolig, og du er også spesialistlege. Jeg gjorde observatorium i Tyskland i tre måneder på sykehuset, og jeg så verdien verdien ble gitt til legene. Du sier at du har bestått det, og det er et bilde av alt. Kan ekteskapet til en slik person være i samsvar med følgende forhold? Hvorfor ville du gjøre noe slikt? Med et ord umulig. Se på dokumentene hans, jeg forstår ikke hva det er vitsen med å holde visumet sitt i 3 dager. Jeg ønsker Guds tålmodighet til deg, meg selv og alle andre.

    Jeg antar at disse er for å få oss til å føle oss mer verdiløse. Uansett føler jeg meg tilstrekkelig verdig når min kone er der og ikke kan gå til henne mens jeg er her og venter på svar. I det minste kan han komme med sin tyske ID ved å vinke med hånden, men jeg kan sende PDF-en av flybilletten og si kom igjen. :) det gir trøst litt, men det er nødvendig å gi tillatelse, plass osv. La oss se hvor langt.

    lykke til om oss

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 537)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.