Hvordan lære i Tyskland

> Forum > Nærings- og arbeidsliv i Tyskland > Hvordan lære i Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ozzzyj
    Deltager

    Hei, som en som for tiden venter på familiegjenforeningsvisum, ville jeg spørre om det er noen blant dere som har informasjon.Jeg har vært engelsklærer i staten i 7.5 år, men jeg skal sende inn oppsigelse når jeg kommer til Tyskland. Selv om jeg gjorde litt research, kunne jeg ikke finne fullstendig informasjon, jeg var litt forvirret, for å være ærlig...
    Hva skal jeg gjøre for å lære engelsk på en privat skole eller institusjon i Tyskland? Skjer det bare med diplomekvivalens? Eller er det en diplomekvivalens i denne grenen for mitt felt? Tusen takk, heier dere alle sammen :)

    fuk_xnumx
    Deltager

    Så vidt jeg forstår offiseren og offiseren vil komme til Tyskland for å la litt mer tenke på det, tror jeg,

    ozzzyj
    Deltager

    Så vidt jeg forstår offiseren og offiseren vil komme til Tyskland for å la litt mer tenke på det, tror jeg,

    Jeg må trekke meg fordi det er familiegjenforening

    yenicerixnumx
    Deltager

    Jeg må trekke meg fordi det er familiegjenforening

    De bruker en litt annen prosedyre for å undervise her. For dette anbefaler jeg at du først får informasjon om anerkennung før du kommer hit.
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    Dette er nettstedet. Du kan snakke på engelsk. Få telefoninformasjon og synkroniser vitnemålet ditt så snart som mulig. Da kan du jobbe hvor du vil.

Viser 3 svar - 1 til 3 (totalt 3)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.