2020 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    stuepike
    Deltager

    Hei venner,
    Jeg ønsket å skrive under denne overskriften med venner som venter og får 2020-visum.
    Jeg søkte med barnet mitt 17. september. De anså at min kones lønn var utilstrekkelig og avviste meg og barnet mitt. Min kone er tyrkisk statsborger og har en tidsubestemt oppholdstillatelse. Vi har anket gjennom advokat ved å forbedre forholdene våre og vi venter. Forhåpentligvis vil det slå positivt ut.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter.

    ozzzyj
    Deltager

    Hei venner,
    Jeg ønsket å skrive under denne overskriften med venner som venter og får 2020-visum.
    Jeg søkte med barnet mitt 17. september. Da jeg så konas lønn utilstrekkelig, nektet de meg og barnet mitt. Mannen min er tyrkisk statsborger og har en ubestemt sesjon. Vi har gjort en innvending gjennom en advokat ved å forbedre forholdene våre, og vi venter. Insha'Allah vil det resultere i et positivt resultat.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter.

    Jeg skrev nettopp til deg privat ☺️ La meg skrive det her også. Håper du får gode nyheter neste uke ettersom du har forbedret forholdene, jeg venter 🙏🏻
    Jeg venter også
    8. november: visumintervju
    19. desember: ber om dokumenter fra ektefellen min
    23. desember: min kone overleverte dokumentene
    Etter at juleferien allerede har kommet sammen .. la oss se, jeg venter på meg fortsatt🤷🏻‍♀️

    stuepike
    Deltager

    Hei Özge,
    Takk for meldingen din. Jeg ønsker også det samme. Jeg håper alle som venter får visum og familie. Visumet ditt kommer også med Allahs permisjon. De sa at det ville være sent eller ikke vanskelig.
    Det er en bitter forventning for meg, jeg har ikke lenger entusiasmen, jeg kan ikke håpe på Tyskland.

    nsyyn
    Deltager

    Hallo venner

    Jeg sendte en søknad fra Istanbul 15.01.2020. Det virket som om møtet gikk bra, men datoene var også feil. Er dette et problem? Jeg glemte bryllupsdatoen, jeg sa det feil :( Jeg har 10 år mellom oss og min kone, og har de aldersrelaterte problemer? Min kone er tysk statsborger.

    ozzzyj
    Deltager

    Hallo venner

    Jeg sendte en søknad fra Istanbul 15.01.2020. Det virket som om møtet gikk bra, men datoene var også feil. Er dette et problem? Jeg glemte bryllupsdatoen, jeg sa det feil :( Jeg har 10 år mellom oss og min kone, og har de aldersrelaterte problemer? Min kone er tysk statsborger.

    Jeg vet ikke det 🤷🏻‍♀️ Da du blandet datoer, korrigerte du dem senere, eller sa de noe om deg galt? Jeg tror de kan kryssforhøre om de er mistenkelige, som jeg leste herfra bu🏻‍♀️

    ozzzyj
    Deltager

    Hei, visumet mitt er ute i dag. ☺️ ☺️☺️
    8. november søknadsdato
    16. januar da jeg mottok visumet mitt
    Trykk på 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 for alle som venter på kona

    nsyyn
    Deltager

    Hei, visumet mitt er ute i dag. ☺️ ☺️☺️
    8. november søknadsdato
    16. januar da jeg mottok visumet mitt
    Trykk på 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 for alle som venter på kona

    Lykke til til oss, om Gud vil, halay :)

    ozzzyj
    Deltager

    Lykke til med hirsen, insallah halayy :)

    Tusen takk ☺️. Amin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Må alle møte konene sine så snart som mulig, min Herre

    eomer
    Deltager

    Hei,

    Min kone dro til Tyskland med jobbsøkvisum og fant en jobb, hun har jobbet i 2,5 måneder. Jeg hadde også visumintervjuet mitt 19/12/2019, mannen min har ikke ringt utlendingskontoret ennå.

    Min kone ringte det aktuelle utlendingskontoret 10. januar 2020, men de sa at filen ikke hadde nådd dem ennå, og de ville rapportere. Det er fremdeles ingen nyheter. Selv om perioden jeg søkte om, falt sammen med både jul og nyttår. Jeg håper det ikke blir lenger.

    :Politikk:

    :Politikk:

    phoenix34
    Deltager

    Hei der. Jeg hadde også en avtale på Istanbul konsulat 2. januar 2020. Møtet gikk bra, dokumentene mine var fullstendige. Min kone er tysk statsborger. De sa at når du dro til Stuttgart Foreigners Office for å finne ut om situasjonen 21. januar, vil du gi informasjonen om at filen er mottatt 6. januar og vente. Foreløpig ikke behandlet. Jeg vil at de erfarne vennene skal hjelpe meg. Hvor lenge kan jeg vente?

    Ayyyy veldig glad 😁😊
    Min kone fikk brev fra Utenrikskontoret Etter dette brevet blir visumet vanligvis godkjent innen 1-2 uker... I dag er det den 83. dagen. Jeg gleder meg til de gode nyhetene🙏

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Hei,
    Jeg sendte en søknad fra Ankara 20. januar om et barn. Mannen min er også tysk statsborger. Min kone bor i Stuttgart. La oss se hva vi forventer ..

    phoenix34
    Deltager

    Takk leowoman. Å gå til Ausländerbehörde og undersøke situasjonen fungerer som regel, så vidt jeg kan se fra de som har opplevd denne prosessen og fra forumene. Hvis du skal til et område der innvandrere bor tett og din ektefelle er tyrkisk statsborger, kan prosessen ta lengre tid, mens hvis din ektefelle er tysk statsborger, kan prosessen være svært kort da bosteds- og lønnsopplysninger ikke blir undersøkt. Forhåpentligvis kommer visumene våre så snart som mulig.

    ozzzyj
    Deltager

    Ayyyy veldig glad 😁😊
    Min kone fikk brev fra Utenrikskontoret Etter dette brevet blir visumet vanligvis godkjent innen 1-2 uker... I dag er det den 83. dagen. Jeg gleder meg til de gode nyhetene🙏

    Ayy utrolig glad for deg 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😄😄👍🏻 Hvilke dokumenter spurte de fra kona hans? Jeg så på prosessen med å levere dokumentene her, ja det tar ikke lang tid etter dokumentleveransen, det tar ikke lang 1-2 uker, det var vanligvis riktig for oss .. Jeg venter på nyheten ☺️

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 1,303)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.