Emnet for å tjene penger på spill og applikasjoner

> Forum > Cafe almancax > Emnet for å tjene penger på spill og applikasjoner

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    saalesk
    Deltager

    Emne: Spill og applikasjoner som tjener penger

    Venner, antallet spill og applikasjoner som tjener penger har økt mye i dag. Vet du om noen spill som faktisk tjener penger? Kan du gi meg noen råd?

    Så jeg ser etter en applikasjon som jeg kan installere på mobiltelefonen min og tjene penger. Men det må virkelig tjene penger. Det kan tjene dollar eller andre valutaer, så lenge det er et spill eller en applikasjon som tjener til og med litt penger.

    Det er applikasjoner som tjener penger ved å se annonser, jeg vet ikke hvordan, det er en applikasjon som heter tjene penger ved å se annonser.

    Det finnes applikasjoner for å tjene penger ved å ta skritt, du installerer dem på mobiltelefonen din og det teller trinnene du tar. Ifølge ham tjener det penger. Noen utenlandske applikasjoner tjener dollar.

    Jeg har også hørt om gjør-en-oppgave-tjen-penger-applikasjoner.

    Det er folk som tjener penger på spill som tjener penger, for eksempel InboxDollars eller SecondLife-lignende applikasjoner, de som tjener penger ved å spille Roblox, de som tjener penger ved å spille Metin2 osv.

    Er det noe spill eller program som faktisk betaler og tjener ekte penger du vil anbefale? Det kan være for Android-telefoner eller iOS iPhone-telefoner.

    Ayhan
    Deltager

    Hei, det er forskjellige måter å tjene penger på telefonen din. Imidlertid kan ikke alle gjøre hver jobb. Måtene jeg vet å tjene penger på Android eller iPhone er som følger:

    Gjør appanmeldelser: Mange apper betaler brukere for å teste appene og gi tilbakemelding. Du kan registrere deg på slike plattformer og tjene penger ved å bruke nedlastede applikasjoner.

    Fullføre undersøkelser: Du kan tjene penger ved å registrere deg på undersøkelsessider og fylle ut visse undersøkelser. Slike nettsteder belønner brukere for å få tilbakemeldinger fra deg.

    Frilansing: Du kan ta bilder, skrive tekst, gjøre grafisk design eller utføre ulike digitale oppgaver med telefonen. Du kan tjene penger ved å tilby disse ferdighetene på frilansplattformer.

    Utvikle mobilapplikasjoner: Hvis du har programmeringskunnskap, kan du tjene penger ved å utvikle mobilapplikasjoner. Du kan implementere dine egne ideer eller bidra til andres prosjekter.

    Lage videoinnhold: Du kan ta opp videoer med telefonen og laste dem opp til YouTube eller andre videoplattformer og tjene penger gjennom annonseinntekter eller sponsing.

    Tilknyttet markedsføring: Du kan delta i tilknyttede programmer til selskaper som selger produkter på nettet og tjene provisjon ved å dele dine egne spesielle linker.

    Tilby nettbasert utdanning: Du kan ta opp pedagogiske videoer om forskjellige emner med telefonen din og tjene penger ved å selge disse videoene på forskjellige plattformer.

    Det er selvfølgelig ikke mulig å gjøre alle disse. Du bør fokusere på området der du har talent.

    nurgul
    Deltager

    Jeg fant dette stedet ved en tilfeldighet mens jeg forsket på dette emnet, men jeg har delt det jeg har lært så langt i et annet forum, og jeg vil dele det her også.
    Det er mulig å tjene ekstra inntekter takket være disse pengetjenende applikasjonene, men det vil selvfølgelig ikke gjøre deg rik. Har du en mobiltelefon spiller det ingen rolle om det er Android eller iOS, smartmobil og internettforbindelse er tilstrekkelig.

    Men hvor mye du kan tjene gjennom spill for å tjene penger er opp til deg, det kan være én bagelpenger per måned eller én bagelpenger per dag. Jeg vil gjerne gi deg informasjon om noen applikasjoner som kan hjelpe deg å tjene penger ved å sitere fra et innlegg jeg har utarbeidet før.

    Det finnes flere forskjellige metoder og applikasjoner som lar deg tjene penger på Android-telefoner. Disse appene lar deg generere inntekter på en rekke måter, og mange av dem er lett tilgjengelige. Her er noen apper for Android-brukere som kan hjelpe dem å tjene penger:

    Swagbucks: Swagbucks er en plattform hvor du kan tjene penger ved å ta spørreundersøkelser, handle online, spille spill og se videoer. Appen lar brukere tjene digitale poeng kalt Swagbucks for å fullføre oppgaver. Disse poengene kan deretter konverteres til gavekort eller kontanter til PayPal-kontoen din.

    Google Opinion Rewards: Google Opinion Rewards er en applikasjon som lar brukere tjene Google Play Store-kreditt ved å svare på korte spørreundersøkelser. Spørreundersøkelser brukes ofte til å gi tilbakemelding om lokale bedrifter eller produkter. Basert på svarene på undersøkelsene får brukerne en viss kreditt, som kan brukes til å kjøpe applikasjoner eller spill i Google Play Store.

    Foap: Foap er en plattform som lar brukere selge bildene sine på nettet. Applikasjonen lar brukere laste opp bilder de har tatt og lisensiere dem. Hvis bildene dine selges, betaler Foap deg en del av inntektene slik at du kan tjene penger med fotograferingsferdighetene dine.

    TaskBucks: TaskBucks er en applikasjon der brukere kan tjene penger ved å fullføre ulike oppgaver. Oppgaver inkluderer aktiviteter som å laste ned apper, svare på spørreundersøkelser, se på videoer og invitere venner til appen. Brukere får utbetalt penger basert på utførte oppgaver, og denne betalingen kan overføres til mobillommeboken eller mobiloppladingskredittene deres.

    CashPirate: CashPirate er en mobilapplikasjon der brukere kan tjene penger ved å laste ned apper, svare på spørreundersøkelser og utføre andre nettaktiviteter. Brukere tjener poeng ved å fullføre korte oppgaver ved hjelp av appen og kan bytte disse poengene mot belønninger som PayPal, mobillading eller gavekort.

    Slidejoy: Slidejoy er en app som lar brukere tjene penger ved å erstatte låseskjermene sine med annonser. Brukere kan se annonser når de låser og låser opp telefonene sine og kan motta betaling fra Slidejoy for disse annonsene. Betalinger gjøres vanligvis gjennom PayPal, og jo oftere brukere bruker låseskjermen, jo mer inntekt kan de tjene.

    AdMe: AdMe er en annen app som lar brukere tjene penger ved å erstatte låseskjermene sine med annonser. Brukere ser annonser når de låser og låser opp telefonene sine og mottar en viss betaling for disse annonsene. AdMe betaler sine brukere via PayPal, og brukere kan trekke tilbake betalingene sine når som helst.

    Ibotta: Ibotta er en applikasjon der brukere kan tjene penger ved å dra nytte av rabatter og tilbud på dagligvarehandel. Brukere kan få penger tilbake ved å kjøpe bestemte produkter gjennom appen eller ved å skanne dagligvarekvitteringene. Akkumulerte refusjoner kan settes inn på PayPal-kontoer eller gavekort.

    Foap: Foap er en annen applikasjon som lar brukere tjene penger ved å selge bildene de tar på plattformen. Brukere kan lisensiere bildene de laster opp til kjøpere og tjene en provisjon på hvert salg. Foap hjelper brukere med å lage kvalitetsinnhold ved å sikre at de holder bildene sine til en viss standard.

    Field Agent: Field Agent er en mobilapplikasjon der brukere kan tjene penger ved å fullføre oppgaver i nærheten av dem. Arbeidsoppgavene inkluderer butikkinspeksjon, produktfotografering, svar på spørreundersøkelser og andre detaljhandelsoppgaver. Brukere får betalt når de fullfører oppgaver, vanligvis gjennom PayPal.

    Disse appene lar Android-brukere tjene penger på ulike måter. De tilbyr en rekke inntektsmuligheter, fra undersøkelser til fotografering, fra annonsevisning til shoppingrabatter. Brukere kan begynne å tjene penger ved å velge passende applikasjoner basert på deres interesser og preferanser. Det er imidlertid viktig å lese vilkårene for bruk av hver app nøye og pålitelige apper.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.