Tyskland student visum

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    nei_eksamen
    Deltager

    Først av alt, hei alle sammen. Jeg dro til visumintervjuet 30.09.2010 klokka 07.15.
    Jeg forberedte alle dokumentene
    (skoleaksept, kursregistreringsbevis ....)
    Språkkurset mitt starter 25. oktober 2010. Jeg vil ikke gå glipp av språkkurset. Jeg ringte konsulatet og fikk ingen informasjon om situasjonen. Ville det være et minus for meg å ringe og få informasjon? Bør jeg sende en e-post til konsulatet 19. oktober 2010 om at kurset mitt starter, og at jeg ønsker å få visum?

    Takk på forhånd for dine kommentarer.

    nei_eksamen
    Deltager

    Det er en ting jeg glemte tillegget mitt. Jeg glemte å gi dokumentet om at 2-månederspengene ble betalt for kurset med stor distraksjon. Er det greit å gi det senere?

    Kjæreste
    Deltager

    Har du bevis på hvorfor du trenger et språkkurs i Tyskland? (Et papir om plikten fra arbeidsplassen, et dokument fra skolen om at du trenger det for utdannelsen din. Hvis det er, ga du det? Jeg antar at du ikke kunne stille spørsmål om visumet ditt før 4 måneder.

    nei_eksamen
    Deltager

    Jeg så tysk på skolen, i løpet av 3 år fikk jeg oversatt og tatt bort dokumentet hans. Siden språkkurset mitt ikke er nok, vil jeg gå, ville det ikke vært rart å nevne dette igjen?

    nei_eksamen
    Deltager

    Er det ingen som kan hjelpe? opp

    Kjæreste
    Deltager

    Jeg sa at det er vanskelig å få visum på grunn av språkkurset. Ønsker du et dokument som viser at det er obligatorisk å gjennomføre et språkkurs i Tyskland. Ellers vil nektet å nekte med den begrunnelsen at han kan lære tysk i sitt eget land være høyt. fordi de tror at målet ditt ikke er å lære språket, men å bosette seg i Tyskland. Selvfølgelig er det ingenting fordi de vil nekte, jeg håper du går

    nei_eksamen
    Deltager

    En annen venn av meg dro dit i fjor. De vil uansett ha dette som et nødvendig dokument. Er det greit å sende meg en e-post?

    Kjæreste
    Deltager

    Jeg vet ikke. De ringer og spør før 4 måneder. Jeg tror ikke det ville være noe problem, de svarer ikke på det meste.

    cciwann
    Deltager

    Det viktigste er dokumentet at du har blitt godkjent til universitetet i Tyskland, bortsett fra det, selvfølgelig kursoppmeldingsdokumentet og det andre nødvendige garantibrevet, forsikring og så videre. Jeg ville ikke fortvile, men jeg ble avvist selv om alt var i orden. Som en grunn viste de meg noe latterlig at faren min også bodde der, da jeg gikk for å bo ved siden av ham, ikke for skolen. Jeg fikk denne informasjonen fra awukatt, jeg var sulten i Tyskland, og hvis du sa hva du vil gjøre etter endt skolegang i avtalen din, hvis du ikke hadde en bestemt cewap eller hvis du sa at jeg tror å bli i Tyskland, forårsaker rommet dem å ha en negativ cewap.

    cciwann
    Deltager

    I tillegg er det ingen sjanse for å få informasjon om wiz via e-post eller telefon. Så vidt jeg vet, hvis dokumentet ditt mangler, vil de ha det.

    nei_eksamen
    Deltager

    Ingen av slektningene mine er der. Da jeg var ferdig på skolen, spurte de et spørsmål som hva du skal gjøre? Jeg sa at jeg vil jobbe i Tyrkia.

    cciwann
    Deltager

    Deres edle problem er å si at du gjorde det bra, jeg vil jobbe i Tyrkia. Ingen skal komme til Tyskland lenger. De prøver å legge ned den økonomiske krisen på utlendingene som bor her, de blir satt i folks sinn som en bevisst statspolitikk, alt jeg vil si er med hell, når du får svaret, deler du det her ?

    nei_eksamen
    Deltager

    Venner, la meg forklare deg den nåværende situasjonen. Det var en venn som fikk studentvisum, jeg fikk rådene hans fra ham og ringte til utlendingsgrenen. De sa at prosessen er over og at avgjørelsen din er. De uttalte at det var det. Så er jeg. Jeg ringte og fortalte hendelsen, jeg sa, jeg forventer ikke at kurset mitt blir forlenget i begynnelseskolen, kvinnen sa hva om kurset starter, og jeg sa ok, jeg lukket det. En uke senere ringte jeg den andre, igjen, kvinnen ba om sporing nummeret mitt, og hun sa at det ikke var noe svar fra Tyskland. Imidlertid gikk vennen og snakket ansikt til ansikt i Foreigners Branch. Denne kvinnevenninnen ristet heller aldri, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uansett. Barnet som mottok visumet jeg anbefalte, fikk visum på 2 dager.

    nei_eksamen
    Deltager

    Jeg glemte å skrive, personen som mottok visumet, ble søkt fra Ankara.

    cciwann
    Deltager

    Vel, min venn, jeg ringte og spurte hvor mange ganger, men de sa at de ikke ville gi meg noen informasjon. Når jeg spurte fra Tyskland, som deg, sa de ting som at vi sendte nyhetene, men i Tyrkia sa de alltid at selv om vi ikke hadde noen informasjon, ville vi ikke gi noen informasjon uansett. Du vil forstå, du vil vente når de sender det. Dagen jeg fikk avslagssvaret var første skoledag, gutta lot meg vente i halvannen måned og sendte meg avslagssvaret første skoledag. Jeg håper det ikke skjer med deg

    nei_eksamen
    Deltager

    La oss se inn. Hvorfor ble du avvist?

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 15)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.