gå som universitetsutdannet .. noen få spørsmål ..

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    krig
    Deltager

    Hei alle sammen. 2 år tilknyttet ledelse av hotellturisme, og jeg fortsatte og fullførte i 4 år: (forretningsutdannet). Min pårørende har en restaurant i Tyskland, og jeg vil ta her som restaurantsjef eller bedriftsleder. Spørsmålet jeg vil stille er, kan jeg jobbe på dette feltet? avdelinger var i forskningsbransjen. Jeg vil ta ektefelle og barn med meg for å oppfylle alle betingelsene, 56000 56000 euro på kontrakten min, XNUMX XNUMX euro per år? Er det tilstrekkelig med visum og blåkort? "Jeg vil ta kone og barn med meg på vei. Bankkontoen med partneren min er vanlig. Er det noe problem i virksomheten? Jeg ville være glad hvis du opplyser meg om dette emnet. Takk til alle på forhånd.

    krig
    Deltager

    Er det noen som kan hjelpe med disse problemene?

    hjerteløs
    Deltager

    Hilsen, folk vet ikke mye om disse problemene, og ingen skriver om det. La meg snakke om det jeg har hørt mye. Først og fremst, hvis en arbeidsplass ønsker å bringe arbeidstakere til utlandet, dvs. fra utenfor Europa, bør den ikke kunne finne noen som kan gjøre denne jobben i Tyskland. Med andre ord, hvis du ikke finner arbeidstakere fra arbeidsledige i Tyskland, hvis du ikke finner dem fra EU-land, kan du ta dem fra TR. Hvem som helst kan gjøre din stilling her. Jeg kjenner ikke grammatikken din. Du bør ha et slikt yrke, du bør være noen som ikke finnes i Tyskland, ikke engang i EU-land. Lønnen din vil være ganske tilstrekkelig. Min personlige mening jeg hørte at prosedyren er slik. Mens det er mange arbeidsledige i Tyskland, tror jeg det ikke tillater at arbeidere blir hentet fra utlandet. Jeg vil ikke snakke negativt, men det er min mening

    krig
    Deltager

    Takk for svaret ditt. Men i henhold til denne nyinnførte innvandringsloven sa de at den først var ønsket fra Europa, som du nevnte før. Imidlertid har jeg noen steder lest at betingelsen for å ringe fra Europa først ble fjernet. For svaret ditt. Er det et sted hvor vi kan få informasjon om dette emnet?

    hjerteløs
    Deltager

    Personlig kjenner jeg venner som vet hvor de kan få informasjon. Du til slutt lykkebringende i familien din om deg først tror du at du er Gud hjelpe deg turkiyenin tilstand kjent

    Oberfrance
    Deltager

    min slektning har en restaurant i tyskland
    det betyr ikke så mye for meg etter denne setningen.
    Jeg vil ikke bryte entusiasmen din, men alle som bor i Tyskland akkurat nå, fortjener meg. Dessverre er konsepter som slektninger, onkler, dayi, tanter fremdeles ikke her. Spesielt som vi er fra Tyrkia på det ekstra NEI! La dem være så beroligede som de vil, kaste dem bort eller være veldig gode mennesker. Eller hvis du ikke vil være utstyrt med det, i ti øyne for å bli trent i Tyrkia vandret olamamis opp en pokker av Tyskland trengende tanker i meg vil være et menneske. 2 + 2 = 4.

    Inntil denne tiden har jeg ikke sett eller hørt de lykkelige og vellykkede som kom til Europa ved å stole på sine pårørende. Det hele er en historie. Arbeidere kommer til Tyskland, turister kommer, gifter seg, men kommer ikke på døra til slektninger! Ingen kom til tavlen på brettet, kjære, jeg har ikke noe å si. Han satte seg, han hadde en av Tyrkia hit. De gir flest presentasjoner, drar fordel av at du ikke kjenner tysk og ikke kjenner loven, og de jobber deg gratis i Tyskland der ingen jobber i Tyskland, og de tilbyr det til deg som en tjeneste. Du vil angre. Folk som er erfarne i meg med erfaring og erfaring, sa alltid det samme. Familiene mine ville ikke gjøre det. Tilsynelatende slektskap i Europa essensen av løftet yapiyorlarmis virkelig nettopp fikk her forankrede familier i søket deres etter en eneste pistolmann du kom fra Tyrkia, allerede språket, måten, du hilser ikke engang et så uvitende mannskap etter å ha lært prosedyre i Tyskland.

    hilsener

    hjerteløs
    Deltager

    Yafes, jeg er enig 100 av 100. Det er ingen jeg ser lenger, der vi bodde som venner, selvfølgelig flyttet jeg fra dem alle i Tyskland. Jeg forakter ikke mennesker, men de tilfører ikke noe til menneskeheten.De uvitende, egeninteresserte, utakknemlige menneskene som er født og oppvokst her bør holde seg unna nykommerne.De skal være nær Gud og langt fra meg. ..

    Sølvkre
    Deltager

    Hei alle sammen. 2 år tilknyttet ledelse av hotellturisme, og jeg fortsatte og fullførte i 4 år: (forretningsutdannet). Min pårørende har en restaurant i Tyskland, og jeg vil ta her som restaurantsjef eller bedriftsleder. Spørsmålet jeg vil stille er, kan jeg jobbe på dette feltet? avdelinger var i forskningsbransjen. Jeg vil ta ektefelle og barn med meg for å oppfylle alle betingelsene, 56000 56000 euro på kontrakten min, XNUMX XNUMX euro per år? Er det tilstrekkelig med visum og blåkort? "Jeg vil ta kone og barn med meg på vei. Bankkontoen med partneren min er vanlig. Er det noe problem i virksomheten? Jeg ville være glad hvis du opplyser meg om dette emnet. Takk til alle på forhånd.

    La meg dele det jeg vet om dette emnet. Hvis du ikke hadde en veldig spesifikk jobb som venner skrev før denne innvandringsloven kom ut, prioriterte den tyske staten Tyskland og EU-land.
    I følge den nye innvandringsloven som kom ut i mars, ble denne hendelsen lettere. For det første må du sjekke ekvivalensen til vitnemålet ditt på Anabin-nettstedet i Tyskland, oppfyller dette arbeidet i Tyskland vitnemålet ditt? La oss si at du må betale for minst 700 euro per måned på den sperrede kontoen i banken. og du vil presentere det for de tyske myndighetene. Din slektning vil sende deg en jobbinvitasjon, eller du får et 6-måneders arbeidssøkende visum. Selvfølgelig, slik at de tyske myndighetene for å gi et visst nivå, må du kjenne de tyske språkkunnskapene, for eksempel leger som arbeidet C6 istiyorlar. Sektor, må nøye seg med kanskje B1-nivået av leksjonene i Tyrkia isteyecektir.b han går, jeg får ikke visum. Mannen sier vil du se etter en jobb eller lære språket.
    Hvis dette er din pårørende, arbeidskontrakten min, kan du sende det dokumentet til de offisielle myndighetene og bli der. Avkom er enkelt hvis du har et blått kort, men hvis du er en vanlig arbeider, kan det ta litt tid å ta dem.
    Jeg har kanskje skrevet disse problemene som mangler, men den generelle prosedyren fungerer så nær som jeg har fulgt.
    Jeg anbefaler deg også ydmykt at uansett hvor sterk slektningen din er, vil du gå til en annen kultur, en annen religion, et annet språk, geografi. Jeg tror for minst 6 måneder eller 1 år siden, bestemme om du kan lage systemet, ordren som familie, så ta dette trinnet. . Det er alltid godt å være forsiktig. Det var at ting ikke gikk slik du vil ha en frittstående tilbake til Tyrkia har måttet gå til en familie i retur.

    Nesibe av
    Deltager

    Hei, i stedet for å konsultere her, hvis din slektning vil at du skal komme så mye, tror jeg at du bør gå til de nødvendige myndighetene og dele informasjon med deg i detalj. Jeg er 100% enig i det andre venner sier om slektningenes forhold. Så hvis du vil komme, bør du komme med din egen caban. I tillegg, hva kreves av en jobb som søker visum for din profesjonelle gruppe? Men den blokkerte kontoen er gyldig for alle yrker. Språknivået varierer etter yrkesgruppene. Pluss bolig etc. Det er mange prosedyrer. Slike transaksjoner har på sanirim i Tyrkia også konsulentselskaper. Du kan jobbe prosessen med et pålitelig selskap.

Viser 8 svar - 1 til 8 (totalt 8)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.