brief schreiben.... lutfennnn

Başlatan pamuk23, Haziran 01, 2013, 02:41:53 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pamuk23

merhaba ben hulya sizden birsey icin yardim istiyorum lutfen acil cevap yazarsaniz sevinirim... ben isvicrede yasiyorum ve a2c seviyesinde almanca kurs yapiyorum ve ogretmen benden bir mektup yazmami istedi normal konular olsaydi yzabilidim ama bunda zorlandim size konuyu yazsam sizde mektubu bana yazarsaniz sevinirim ...

Sie bekommen eine Einladung zu einem Vorstellungsgespräch bei einer Firma in Bremen. das Vorstellungsgespräch findet am Freitag um neun Uhr statt.Sie müssen schon am Donnerstag von Augsburg anreisen.

Antworten Sie.Wählen Sie von den vier Punkten drei aus und schreiben Sie zu jedem Punkt ein bis zwei Sätze.

-Hotel in Bremen
-Treffpunkt
-Bewerbungsunterlagen ( lebenslauf,zeugnisse)
-Dauer des Gesprächs (wg.Rückreise)

konu bu lutfen yardimci olursaniz cok sevirim...sagilar

esma 41

Sevgili Hülya ,

Zor durumda olan bir üyemize
elimizden geldiği kadar hepimiz
Yardımcı olmaya çalışırız elbet.
Ama üyelerin ödevlerini  genelde
Yapmıyoruz  :)
şöyle  yapalım... 
Siz mektup örneğini Almanca
Yazın , biz burdan düzenleyelim.

Ne dersiniz ?

pamuk23

Sehr geehrte/r Damen und Herren

- HOTEL BREMEN

Mochte mich ganz herzlich fur die reizende Einladung bedanken.

Mit freundlichen grussen
        Frau Hulya ...Sehr geehrte/r Damen und Herren

-TREFFPUNKT

In bedauersten Grunden, wurde mich abmelden und Entschuldigen.Dass ich leider nicht an die Treffpunkt beitreten kann.

Mit freundlichen grussen
     Frau Hulya ..

Sehr geehte/r Damen und Herren

-DAUER DES GESPRAECH(wg.Ruckreise)

Fur das Gespraech am Donnerstag,kann ich leider nicht nach Augsburg reisen.Der Grund,weshalb ich nicht kann ist,das ich eine allein Erziehende Mutter bin.
Deshalb kann leider fur die kurze Zeit keine Babysitterin fur meinen kleinen Sohn besorgen.

Mit freundlichen grussen
   Frau Hulya   

Iste boyle yazabildim ama hepsi bir mektup olacak yada benmi yanlis anladim

EL-TURCO

Alıntı yapılan: pamuk23 - Haziran 01, 2013, 02:41:53 ÖS
Sie bekommen eine Einladung zu einem Vorstellungsgespräch bei einer Firma in Bremen. das Vorstellungsgespräch findet am Freitag um neun Uhr statt.Sie müssen schon am Donnerstag von Augsburg anreisen.

Antworten Sie.Wählen Sie von den vier Punkten drei aus und schreiben Sie zu jedem Punkt ein bis zwei Sätze.

-Hotel in Bremen
-Treffpunkt
-Bewerbungsunterlagen ( lebenslauf,zeugnisse)
-Dauer des Gesprächs (wg.Rückreise)
önce türkceye cevirelim konuyu daha iyi anlayalim.
siz bremende olan bir isyerinden is görüsmesi icin bir davetiye aliyorsunuz ve randevunuz cuma günü saat 9 da.ama siz ausburgda kaldiginiz icin persembe gününden yola cikmaniz gerekiyor.(biliyorum ausburgda kalmiyorsunuz ama sizden orda kaldiginiziörnek vermis.)
asagidaki dört basliktan en az ücüne cevap yazin birer ikiser cümle ile.yani
--hotelde oda ayirtin tel acin mesela..
--firmanin adresini biloyrsunuz ama sizi almaya gelecekler bulusacaginiz yer hakkinda iki cümle
--özgecmisiniz ve/veya bonservis(daha önceden calismis oldugunuz isyerinin belgeleri)
--is görüsmesinizin ne kadar sürdügün hakkinda iki üc cümle.
kolay gelsin,umarim gec kalmamisimdir.yani sizin her basligin altina bay bayan yazmana gerek yok ve sen ausburgda ka´lmiyorsun :-)

esquire

Boyle sacma bir mektup konusu olabilir mi ya?is gorusmesi yapacagin firmaya nerde otel var diye sorulur mu?internet denen bisey var arar bulursun.ayrica bulusma noktasi var bir de herhalde bir pastanede bulusacak halimiz yok.Turkiye de is grusmeleri genelde is yerinde olur.

EL-TURCO

sn esquire soruyu yanlis anlamissiniz.

esquire

nasil yanlis anlamisim??anlamadim  utanan:)