Hi,Ich Bin SeLİN ,Und sie???

Başlatan Nervös1905, Ekim 11, 2007, 12:18:47 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

iklimsu

BEN ÇOK CİDDİYİM ÖĞRENMEK İSTİYORUM BU DİLİ YARDIMCI OLURMUSUN LÜTFEN SELİN

sevilay-tayfun

Hallo leute, ich bin Sevilay ich veschtehe deutsch aber ich kann nicht deutsch spreche und sreibe muss mache praktisch. helf mir bitte! weiss nicht glaube falsch screibe

bilmiyorum kafama göre almanca yazmaya calistim benim yapimda biraz cekingenlik var karsimdakine almanca konusamiyorum dolayisiyla bildigim kelimeyi bile pratik yapmadigimdan dogrulugundan emin degilim yanlislarimi bikmadan düzeltirseniz cok sevinirim

BANA BIR KELIME ÖGRETENIN KIRK YIL KÖLESI OLURUM

passionete

merhaba herkese! ben almanca ögretmenliginde okuyorum. almancam cok iyi diye iddia edemem ama fena da sayilmaz. isteyene ciddi olana msn veriyim orda konusalim. burda konusma yardimci olma pek olmuyor.

mikail

Alıntı yapılan: sevilay-tayfun - Kasım 05, 2007, 05:39:55 ÖS

Hallo Leute! Ich bin Sevilay. Ich verstehe Deutsch, aber ich kann nicht sprechen. Ich muss für Schreiben praktik machen. Helft mir bitte! Ich weiss nicht, aber ich glaube, ich schreibe falsch.

bilmiyorum kafama göre almanca yazmaya calistim benim yapimda biraz cekingenlik var karsimdakine almanca konusamiyorum dolayisiyla bildigim kelimeyi bile pratik yapmadigimdan dogrulugundan emin degilim yanlislarimi bikmadan düzeltirseniz cok sevinirim

BANA BIR KELIME ÖGRETENIN KIRK YIL KÖLESI OLURUM

sevilay-tayfun

peki oda olur fakat burada yazsaniz siteye gelen herkes bilgilerinizden faydalansa daha iyi olmazmiydi?

Nefretimsn...

baq bana sen beni kovamassn ben istersem çıkarım bu site senin sanki!bence sen dikkat et konuşmana okeyto hemde ben sadece senle munakaşa ettm oda senin suçun herkese salak diyemessn önce kurallara sen uy sonra bana söle ok!

HoDRi-MeYDaN92

selamın hallo :D bencede böyle pek bu tarz yazışmayla olmaz .. ben alman chat sitesi biliyorum pratik yapmak istiyenler için ama site vermek yasak mı bilmiyorum isteyen varsa pm atsın söyliyim..auf wiedersehen !!!!tschüss

mavigece

hallo freunde
ich heisse dilek.Bin 26 jahre alt und in Österreich geboren.Wohne zur zeit in Ankara.. wünsche euch einen wunderschönen tag mit unvergesslichen erlebnissen..Tschüss

Nefretimsn...

iklimsu cnm bende yeni başladm ama bildğm kadarıyla yardımcı olurum tmm ?

cil_gin

HALLO İCH HEİSSE MEMET WİE GEHT' S DİR İCH BİN 21 JAHRE ALT İCH BİN STUDENT İCH WOHNE İN GAZİANTEP
ALMANCA YENI BASLADIM BİRAZ YARDIMCI OLURMUSUN

melik79

Hallo was machen sie,arbeiten sie oder Studieren sie?

suheda.s

hallo ich bin şüheda ich möchte euch kennen lernen.Alles um ein besseres deutsch und freundschaft:)

kadir1905gs

Ja meine Freundinnen ich bin Kadir aus Muğla Uni.Ich werde Deutch Lehrer sein.

suheda.s

hallo kadir wauu du wirst ein lehrer das ist ja wunderbar! in welcher kalsse gehst du?

Sprayer_meb

hallo !ich bin emre .. ich gewinne dieses jahr Deutsches  Sprachdiplom (DSD)(zweite stufe).ich bin sehr glücklich.
Die zweite Stufe des Deutschen Sprachdiploms der Kultusministerkonferenz gilt als Nachweis der Deutschkenntnisse , die für die Aufnahme eines Hochschulstudiums in Deutschland erforderlich sind.
ich shaffe DSD in gaziosmanpaşa anadolu lisesi
ich bin fahig

suheda.s

Sprayer_meb