Almanca Rüya yardım lütfennn

Başlatan pRASTAq, Ocak 10, 2008, 11:18:40 ÖÖ

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pRASTAq

Arkadaşlar sınav da prateritum olarak rüya veya bi anı anlatmamızı isteyeceklermiş büyük ihtimal bana 6 - 7 cümleden oluşan bü türde bişeyler yazarsanız sevinirim ama cumartesi sınav var yarına kadar inş birisi görür şimdiden tşkler

doğa

In der Nacht hatte ich einen schlechten Traum.Ich sass in der Klasse und schrieb Deutsch_ Klassenarbeit.Es war für mich letzte Chance,um meine Noten zu verbessern.
Plötzlich waren alle meine Freunde weg. Ich war allein und die Deutschlehrerin starrte mich staendig an.Ich hatte Angst und schwitzte.Ich konnte nichts und begann zu weinen.Da hörte ich die Stimme meiner Mutter: "Hey,steh auf!!! Es ist schon spaet...:))"

( Umarım gecikmemişimdir,yardımı olur...)

197

Alıntı yapılan: doğa - Ocak 12, 2008, 10:25:04 ÖS
In der Nacht hatte ich einen schlechten Traum.Ich sass in der Klasse und schrieb Deutsch_ Klassenarbeit.Es war für mich letzte Chance,um meine Noten zu verbessern.
Plötzlich waren alle meine Freunde weg. Ich war allein und die Deutschlehrerin starrte mich staendig an.Ich hatte Angst und schwitzte.Ich konnte nichts und begann zu weinen.Da hörte ich die Stimme meiner Mutter: "Hey,steh auf!!! Es ist schon spaet...:))"

( Umarım gecikmemişimdir,yardımı olur...)

"einen schlechten Traum" yerine kisaca "Alptraum" ya da "Albtraum" diyebiliriz.