Almanca Oda Tanıtımı

Forumlar Almanca Dersleri İle İlgili Sorular ve Cevaplar Almanca Oda Tanıtımı

ALMANCAX FORUMLARINA HOŞGELDİNİZ. FORUMLARIMIZDA ALMANYA VE ALMANCA HAKKINDA ARADIĞINIZ HER TÜRLÜ BİLGİYE ULAŞABİLİRSİNİZ.
    darkinoglu_
    Katılımcı

    Arkadaşlar Almancadan Ödevim Var Bir Tane Odayı Tanıtıcaz Önce Bir Resim Seçicez Ona Göre Odayı Tanıtıcaz Örnek : Yatağımın Yanında Komidin Var Gibi Cümleler Kurulacak Lütfen Yardım Edin Arkadaşlar

    Resim :

    0NnLqR.jpg

    specific.
    Katılımcı

    Hallo
    Ich erzähle hier heute, wie mein Zimmer ausschaut. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß und hat auch ein Bettkasten… Ich kann mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand ein schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf anderer Wand…. Auf der rechten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kann aber diesen Tisch auch als Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen und 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch….Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Elimden  geldiğince yardımcı olmaya çalıştım arkadaşım. Umarım işine yarar.

    yeniceri57
    Katılımcı

    Naçizane fikrim. Eğer bu tanıtımı biz yaparsak senin hiç bir işine yaramaz. Bence sen tanıt buraya yaz bildiklerinle biz eksiklikleri bulup düzeltelim bu sana daha faydalı olur.
    Selametle

    Arkadaşlar Almancadan Ödevim Var Bir Tane Odayı Tanıtıcaz Önce Bir Resim Seçicez Ona Göre Odayı Tanıtıcaz Örnek : Yatağımın Yanında Komidin Var Gibi Cümleler Kurulacak Lütfen Yardım Edin Arkadaşlar

    Resim :

    0NnLqR.jpg

    darkinoglu_
    Katılımcı

    Evet Haklısın Ama Almancadan Hiç birşey Anlamıyorum ki :D

    darkinoglu_
    Katılımcı

    Bu Arda

    Hallo
    Ich erzähle hier heute, wie mein Zimmer ausschaut. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß und hat auch ein Bettkasten… Ich kann mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand ein schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf anderer Wand…. Auf der rechten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kann aber diesen Tisch auch als Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen und 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch….Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Bunu Yazan Arkadaşım Yazdıklarından Emin misin ? Güzel Uzun Olmuş Ama

    kaan3
    Katılımcı

    Resimde görünen bütün eşyaların  arkadasın anlattığı Almancayla bir e bir örtüşüyor yani kısacası hepsi doğru :)

    esudur
    Katılımcı

    Teşekkürler…..

6 yanıt görüntüleniyor - 1 ile 6 arası (toplam 6)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.