acil almanca yardim

Başlatan petrium, Eylül 04, 2011, 01:11:44 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

petrium

sevgili arkadaslar benim acil almanyada bir isverene yazi yazmam gerekiyor ama yeterli almancam yok asagidaki metni cevirebilirmisiniz cok tesekkur ederim saygilar

"merhaba sayin ...

su anda Romanyadaki santiyemi bitirmek uzereyim son islemlerimiz devam etmekte sizin icinde eger uygun olursa bu ay sonundan itibaren burayla iliskimi kesip sizinle ise baslamak isterim almancam cok cok iyi degil ama okuyup anlayabiliyor ve karsilikli konusabiliyorum Almanya'da hic bulunmadim eger bu firsati bana saglarsaniz almancamda en kisa surede en iyi seviyeye gelebilir sizden benden beklentilerinizle ilgili ve ise baslangic sureciyle ilgili biraz bilgi istiyorum kolay gelsin, "

3,14

Ankara, den 15. Oktober 2012
Betreff:

Sehr geehrte Damen und Herren,

derzeit bin ich mit meiner Arbeit in Rumänien fast fertig. Die letzten Formalitäten sind noch anstehend. Wenn es Ihnen auch passt, würde ich gerne ab Ende dieses Monates bei Ihrer Firma anfangen. Meine Deutschkenntnisse sind nicht sehr gut. Aber ich verstehe, wenn ich etwas lese. Ich kann auch mit Gesprächen gut umgehen. Bis jetzt war ich noch nie in Deutschland. Wenn Sie mir diese Gelegenheit ermöglichen, würde ich meine Deutschkenntnisse in kürzerer Zeit erweitern.

Bitte teilen Sie mir Ihre Erwartungen mit und informieren Sie mich über den Prozess des Arbeitsanfanges.

Ich bedanke mich bei Ihnen recht herzlich im Voraus und verbleibe.

Mit freundlichen Grüßen

Petrium