Almancax Sohbet Mekanı

Başlatan Mutim, Nisan 20, 2010, 11:40:18 ÖÖ

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Reyya

Alıntı yapılan: benusen - Mayıs 31, 2012, 11:38:29 ÖÖ
sıfat kullansak nasıl olur acaba

bahçeli evde hiç kime yokmu?

garden das haus ist niemand da?

BAHÇELİ EVDE KİMSE YOKMU?:  İST NİEMAND İM HAUS MİT GARTEN?     (ben böyle biliyorum)  :)

Reyya

Alıntı yapılan: aysula - Haziran 01, 2012, 12:31:14 ÖS
bu forum hakkında bılgısı olan varsa yazssın lutfen bu kızlık soyadı meselesı ıle ilgılı

merhaba. kızlık soyadı meselesi ne? anlamadım

Soziologe-D

Alıntı yapılan: Reyya - Haziran 01, 2012, 03:18:51 ÖS
BAHÇELİ EVDE KİMSE YOKMU?:  İST NİEMAND İM HAUS MİT GARTEN?     (ben böyle biliyorum)  :)

az bilgime rağmen doğrudur  ;D ;D

ist başa geçecek

mit: ile, beraber ama
'bahçeli ev'e karşılık geliyor mu haus mit garten sanki cümle tuhaf oldu

kelime kelime analiz edip yol mu katedilir acaba  :haha:
zaman değerlendirme babında ... utanan:)

Reyya

İst in diesem Haus mit  garten niemand zu Hause?  : bu bahçeli evde hiçkimse yokmu?

bu cümle doğru..diğer yorumumdaki cümlem yanlış...

xmcraex

selam arkadaslar uzun süre oldu görüsmeyeli
nasilsiiz

Mutim

Mutim

3,14

3,14

--> Selam online olan herkese. Deutsch ya da Türkçe sohbet edelim mi? :) İsteyen soru falan da sorabilir. Almanca konuşarak pratik de yapabiliriz. Kendimi tanıtayım.

Adım Onur Aktaş. Frankfurt'ta kalıyorum. Üniversite öğrencisiyim.

Bir de Almanca alalım;

Mein Name ist Onur Aktaş. Ich wohne in Frankfurt. Ich bin Student.

Sen de kendini tanıtır mısın?
Stellst du dich auch vor?

unicat

Ben Ali COSKUN  ANTALYA dan katiliyorum

turizmde calisiyorim..

simdiden memnun oldum .

3,14

--> Memnun oldum Ali bey. Almanya'nın neresine gelmeyi düşünüyorsunuz?

unicat

3,14

--> Benim o taraflarda değil aslında, fakat yolumuz düşerse görüşürüz inşAllah. :)

Reyya

okey..ich möchte mich bei euch kurz vorstellen. ich bin Reyya. ich komme aus der Türkei und aus Ankara.ich bin seit 2 jahren,9 monaten in Deutschland.ich habe letztes Jahr B1 prüfung gemacht und habe die Prüfung bestanden.jetzt besuche ich B2+vorbereiteteberufskurs, weil ich mein deutsch verbessern will. Nach der prüfung,will ich ein job. Hoffentlich!! ich bin Buchhalterin von beruf aber in Deutschland habe ich  noch nicht gearbeitet.ich möchte als buchhalterin arbeiten aber ich habe eine Arbeitplatz nicht gefunden.

und euch? Könnt ihr euch vorstellen?

almanca yazışalım.bir nebzede olsa bizlere faydası olur diye düşündüm.yanlışlarımız olduğu zaman düzeltilerek almancamızı geliştirebiliriz arkadaşlar.  :)

3,14

--> Super! Weiter so. Du hast fast keinen Fehler. Aber damit du siehst, wie gut du bist, möchte ich das korrigieren.

Okay. bei Euch möchte ich mich kurz vorstellen. Ich bin Reyya. Ich komme aus der Türkei, aus Ankara. Ich bin seit 2 Jahren und 9 Monaten in Deutschland. Ich habe letztes Jahr B1 Prüfung gemacht und habe sie bestanden. Jetzt besuche ich B2 Berufsvorbereitungskurs, weil ich meine Deutschkentnisse verbessern möchte. Nach der Prüfung, möchte ich arbeiten. Hoffentlich geht das!. Ich bin Buchhalterin vom Beruf. Aber in Deutschland habe ich noch nicht gearbeitet. Ich möchte als Buchhalterin arbeiten (tätig werden). Aber (Allerdings) ich habe noch keinen Arbeitplatz gefunden.

Du kannst gut Deutsch. Ich bin mir sicher, wenn du etwas ganauer auf deine Schreibweise aufpasst, werden keine Fehler mehr auftauchen.

Mich hat es sehr gefreut, dich kennen gelernt zu haben. :)

3,14

--> OK. Ab sofort wird hier auf Deutsch geschrieben. :)

unicat

ich kann nicht deusch schraiben und lesen aber kann ich ganz gut hören das wegen ich schraibe immer türkisch :)