Hi,Ich Bin SeLİN ,Und sie???

Başlatan Nervös1905, Ekim 11, 2007, 12:18:47 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Nervös1905

slmlarr:)) arkadaşlar bn selin sizde adınızı söleyn tanışalım almanca konuşalım:d

kenyil

slm, ben kenan , ögrencilik güzeldir simdi sürünüyorsun ama ileride sana ne kadar faydasi olucak sen bile sasiricaksin, bizim ögrencilik yillari sona erdi, ich bin fertig, özlüyorum universite yillarimi , ama seneye tekrar yeniden baslamayi düsünüyorum biraktigim yerden...

Nervös1905

hmm ztn geleceğimi düşünmesem okumam yani ama saol söledğn için

özlemim

hallo selin.ich bin özlem.wie geht s

siyah_kar23

hallo selin ich bin volkan..wie geht es dir?

Nervös1905

schatz

schatz

burada olmaktan çok mutluyum arkadaşlar!!!

Nervös1905

Mehmet17

Hallo! Ich bin Mehmet und auch Student. Ich mag Deutsch sprechen. Wo studierts du? :-\

sem

hallo! Ich bin semra. ıch bin studentin in deutscland.ıch möchte deutsch sprechen auch.so ıch glaube wir kannen unterhalt.Warum nicht??:)

Mehmet17

nisanur

heilfuhrermk

Arkadaşlar almancayı böyle mi öğrenmeyi düşünüyorsunuz yoksa dalgasına burdasınız. Hallo Ich bin .... ile olmaz bunlar bence

jentzsch

Alıntı yapılan: heilfuhrermk - Ekim 13, 2007, 02:37:04 ÖS
Arkadaşlar almancayı böyle mi öğrenmeyi düşünüyorsunuz yoksa dalgasına burdasınız. Hallo Ich bin .... ile olmaz bunlar bence
Hallo!! Ich bin Timur  ;) Willkommen..

Nervös1905

auf wiedersehen ,danke gut und du?(semra),nun ja(sem) wo studierts du ne demek?

agustos

hallo ben almanyadan muhsin yeni üyelerden almanca bilen varsa benimle konusa bilir ama benimde fazla almancam yok cünkü daha buraya yeni geldim kendimi gelistirmek istiyorum o zaman bastan baslayalim    tesekkürler

sehr geerte damen und herren
ich heiße muhsin und bin neu hier in deutschland
würde gerne euch helfen bei  deutsch kurs
wenn ihr dadrauf interresiert könnt ihr mich anschreiben
mit freundlichen grüßen

muhsin