Hi,Ich Bin SeLİN ,Und sie???

Başlatan Nervös1905, Ekim 11, 2007, 12:18:47 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

| Kubilay |

hallo ich bin Kubilay, herzlich wilkommen

Arzt

eğer hoşgeldiniz banaysa( bu kısmıda almn yazmak isterdim ama henüz o kadar ilerletmedim. )
Danke sehr :)

| Kubilay |

ja, dir (galiba bu sana demek oluyor :))

Arzt

| Kubilay |

Nervös1905

passionete

hallo!!! ich bin pinar aus der türkeiund lerne deutsch. ich will auch gern deutsch sprechen. Aber so ist es unmöglich deutsch zu sprechen und sich entwicklen. hat jemand bessere Meinungen als "Hallo, ich bin..." usw. Bis später

| Kubilay |

passionete dediklerinin hepsini anlamak isterdim ama henüz o kadar almancam yok ne yazıkki:(:(:(

eserisiklar

hello ıcn bın eser auch aus turkeı :)) aus eskişehir..ıch lernte deutsch aber ıch mochte meıne deutsch verbessern und gut zu sperecehen:)) ıch hoffe dass ıch bestehen werde....bıs spater :)

passionete

ich bin auch aus eskisehir eserisiklar, vielleicht können wir einander helfen. bu arada kubilay sende benim seviyeme gelirsin emin ol yeter ki iste. cok zor degil bu is.

Nervös1905

hmm kaç yıl gerekir senin seviyene geleblmek için 4 yetermi?

passionete

ben 4 yilda bu seviyedeyim ama daha tam oldum diyemem. caba istiyor yani. :)

Nervös1905

passionete

Bir dili en güzel ögrenmenin yolu günlük hayatta o dili kullanma ve herseyi o dilde düsünmedir. Dogal ortamda ögrenme sansin varsa 1 ayda kendini ifade edersin. ama bunun icin imkan lazim. ben 10 ay orda kaldim ve benim icin ii oldu. 10 yil fazla ya bu kadar karamsar olma derim.

ahmedi1979

hello selin mein name ist ahmet ıch bin 28 jahre alt ıch wohne muğla wenn du möchte mir unterhalten. genue schicken message mir pass auch dich auch

mustafa.27