b1 sinavi :)

Başlatan roye, Ekim 05, 2012, 06:42:00 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

roye

evet arkadaslar bugün yazili sinavi olduk...nasildi derseniz cok kolay degildi ama zordu da diyemem...inanilmaz celdiriciler vardi...ben normalde lesen kismini hep full yapardim ama cok düsündüm bugünkü sinavda...belki psikolojik bilemiyorum..

mektup bildiginiz gibi 2 secenekliydi...ilk mektupta cocugunuzun okulu bir gezi düzenliyor ama siz gidemiyorsunuz...yardim edebilirmisiniz sorun diyordu...gezi nekadar sürecek diyordu...ben bunu yazmadim :)

ikinci secenek yani benim yazdigimda kurstan bir Rechnung aldiniz 200 euro ödemeniz gerekli katildiginiz Grammatikkurs icin...ama siz bu kursa kayit yaptirmadiniz...durumu anlatin hangi kursa katildiginizi söyleyin,Rechnungu aldiginizda ne hissettiginizi söyleyin ve ne yapmalarini istiyorsunuz...diyordu...

bakalim yarin sprechen var...insAllah iyi gecer :)

elif tunc

B1 den sonra baska bir sinav zorunlulugu varmi.

roye

hayir yok...zorunlu olan B1...

3,14

--> Roye, hast du schon die Ergebnisse bekommen?

roye

noch nicht...vielleicht 2 Woche später...

3,14

Reyya

ich glaube,dass du diese Prüfung bestanden hast. :)

roye

ich auch onur :)   hoffentlich Reyya :)   ich habe die Mündliche Prüfung geschaft,ich habe gesehen :)  und ich habe einen guten Brief geschrieben :)  aber ich muss noch 2 Woche warten,um zu wissen :) 

3,14

--> Wir machen Dua für dich :D (Wir verrichten Bittgebet, heißt das im Hochdeutsch) ;)

roye

3,14

roye

bugün B1 sertifikami aldim...vatana millete hayirli olsun :)

Reyya

aaa tebrik ediyorum seniii.  alkis:)  alkis:)

Reyya

tebrikten sonra birşey daha söyleyim.

konunun dışında birşey söylemek istiyorum, profilimde gözüken şu ALMANCAX FANATİKER yazısı hiç hoşuma gitmedi. neyin fanatiği?? bu yazı silinirse memnun olurum.  hiçbirşeyin fanatiği değilim ben!!   byby:) byby:) 

roye

cokk tesekkür ederim reyya :)

3,14

--> Ben de tesekkür ederim ben de tesekkür ederim. Roye tesekkür edince benim de tesekkür edesim geldi. :haha:

roye

bende sana tesekkür ederim 3,14 :D    bak cok mutluyum sertifikam masadan bana bakiyor :D