Almanca Yazılı Çeviri ?

Başlatan mert.can, Kasım 13, 2013, 05:58:30 ÖS

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mert.can

herkese merhaba öncelikle ,lise son sınıftayım almanca 4 yıldır belam oldu adın ne demeyi bile bilmiyorum,okuldaki öğretmen açığının uzun sürmesi vs olumsuz bir sürü faktör olması beni dersten soğuttu ve şu an hiçbirşey bilmiyorum yıllardır öyle böyle geçtim ucu ucuna
bu yıl son sınıf olduğumuz için öğretmen bize 2 tane kağıt verdi,1.sinde sayfanın ön yüzünde bir metin var arkasındada 30 tane soru var,bunlardan 10-15 tane gelir yazılıda dedi ikinci olarak da perfekterle ilgili boşluk doldurma vs bir kağıt verdi arkadaşlar bu kadar şeye rağmen çevremde tam çeviri yapabilecek birisi yok,ve çok zor durumdayım haftaya salı günü yazılım var lütfen özellikle öğretmenler veya almancası iyi olan birisi bana yardım edebilir mi çok ama çok zor durumdayım  :(

Reyya

iyi ama hani nerde sorular.?? Benmi göremiyorum

esma 41

mert.can

ilginiz için çok teşekkür ederim 2 kağıt var demiştim ama 1.kağıtta metin yazıyor kağıdın arka yüzünde 29 tane soru var onları vereyim

EİN FREUND KOMMT

Der Brieftröger klingelt.Frau Braun öffnet die Tur.Der Brieftröger gibt Frau Braun ein Telegramm.Sie geht in das zimmer zurück.Dont sitzt ihr Mann und arbeitet.
''Hier ist ein Telegramm,PAUL '' sagt sie.Herr Braun öff net ds Telegramm und liest.Dann
sagt die:''heute kommt Besuch.Mein Freund Walter föhrtnach Hamburg und unterbricht
seine Reise hier.Sein Luf kommt schon um 3:45 Uhr an ''oh,dann kommt er ja bald: Ich
koche schnell Kaffee.Frau Braun geht in die Küche Herr Braun hilft seiner Frau und kauft
kuchen.Um vier Uhr kommt der Freund,Herr und Frau Braun begrüseen ihren Gast herzlich.
Dann führt Herr Braun seinen Freund ins Limmer.Seine Frau bietet ihrem Gast Kaffee und Kuchen an.''Möchtest du eine zigarette,walter?'' ''fragt herr Braun seinen Freund.Er aber
lehnt ab:''Danke,nein'Zigaretten schaden meiner Gesundheit    Walter? ''fragt herr Braun seinen Freund.Er aber lehnt ab:''Danke,nein! Zigaretten schaden meiner Gesundheit.
Walter erzöhlt seinen Gastgebern viel,und die zut vergeht schnell.Scheliesslich sagt Walter
:''Leider föhrt mein Zug schan um 7 Uhr.''Wo finde ich ein taxi?'' Du brauchs kein taxi ''
atwortet herr braun ? ''wir nehmen unser auto.Es gehört meiner firma.Ich fahre schnell indiestadt,und du erreichst deinen zug pünktlich''
Frau Braun gibt ihrem Gast die hand und sagt ''Auf wicdersehen walfer! Haffentlich komsst du bald wiedür ''ich hoffe es auch.Auf wicdersehen!''

bu da soruları

Fragen Zum Test

1-Wer klingelt und wer ffnet die Tür?
2-Was gibt der Brieftröger Frau Braun ?
3-Geht Frau Braun in das zimmer zurück ?
4-Wo sitzt ihr mann ?
5-Was sagt Frau Braun?
6-Wer öffnet das Telegramm?
7-Was sagt Herr Braun?
8-Wer sagt Herr Braun ?
9-Wie heistt der Freund von Hernn Braun?
10-Wohin föcht Walter ?
11-Unterbricht Walter seine Reise in Hamburg?
12-Wann kommt sein zug an ?
13-Was machen Herr un Frau Braun ?
14-Wonn kommt der Freund?
15-Wiie begrüben herr und Frau Braun ihren Gast ?
16-Wohin führt Herr Braun seinen Gast ?
17-Was bietet seine Frau ihrem Gast an ?
18-Was fragt Herr Braun seinen Freund ?
19-Raucht Walter Rigaretten?
20-Schaden Zigaretten die Gesundheit von walter ?
21-Erzöhlt walter seinen gast gebern viel ?
22-Wie vergeht die zeit ?
23-Was sagt Walter schlieBlich?
24-Wann föhrt sein zug?
25-Braucht walter ein taxi ?
26-Hat herr braun ein auto ?
27-Wem gehört das auto ?
28-Erneisht Walter Seinen zug Fünktlich ?
29-Wer gibt ihrem Gast die Hnd und was sagt ?

bu arada almancada a üstünde 2 nokta olan bir harf var onları ö şeklinde yazdım klavyede bulamadığım için,ikinci olarakta salı gününe kadar bu soruların cevaplarını ezberleyerek sınava girmem lazım bunların cevaplarını yazacak kişi beni çok mutlu eder çok zor durumdayım yardımlarınızı bekliyorum :)

EL-TURCO

Prensip olarak ders ödevlerine yardim etmesemde senin icin bir istisna yaptim.lise Sona gelipte bunlari anlamadiysan hatayi ögretmenlerin Kadar birazda kendinde ara derim ben !!!
                               EİN FREUND KOMMT  Bir arkadas gelir

Der Brieftröger klingelt.Postaci zili calar
Frau Braun öffnet die Tur.bayan braun kapiyi acar.
Der Brieftröger gibt Frau Braun ein Telegramm.postaci bayan Brauna telgrafi verir.
Sie geht in das zimmer zurück.Dont sitzt ihr Mann und arbeitet.bayan braun(artik bayan braunu FB yazacagim Herr Braunu ise HB anla !) odaya geri dönen orda kocasi oturup calismaktadir.

''Hier ist ein Telegramm,PAUL '' sagt sie.sana bir telgraf der FB
Herr Braun öff net ds Telegramm und liest. FB Telgrafii acar okur
Dann sagt die:''heute kommt Besuch.Mein Freund Walter föhrtnach Hamburg und unterbricht
seine Reise hier.ve sonra bugün kisafirimiz var.arkadasim Walter hamburga gidiyor burada bir mola verecek
Sein Luf kommt schon um 3:45 Uhr an ''oh,dann kommt er ja bald: ucagi 3,45de iniyor der.oo ozaman az kalmis
Ich koche schnell Kaffee.hemen kahve yapayim der FB
Frau Braun geht in die Küche Herr Braun hilft seiner Frau und kauft kuchen.FB mutfaga gider kahve yapar HB der karisina yardim eder Pasta satin alir (Tam alman isi bizde olsa Türk kadini hemen börek acar :-)))
Um vier Uhr kommt der Freund,Herr und Frau Braun begrüseen ihren Gast herzlich. Saat 4te arkadasi gelir ve FB ILE HB ictenlikle misafirlerini karsilarlar.

Dann führt Herr Braun seinen Freund ins Limmer.sonra HB arkadasini odasina götürür.
Seine Frau bietet ihrem Gast Kaffee und Kuchen an.Karisi kahve ile Pasta verir.
''Möchtest du eine zigarette,walter?'' ''fragt herr Braun seinen Freund.HB Sigara alirmisin diye sorar waltere

Er aber lehnt ab:''Danke,nein'Zigaretten schaden meiner Gesundheit    Walter reddeder sagol sigara sagligima zarar veriyor der.

Walter erzöhlt seinen Gastgebern viel,und die zut vergeht schnell.walter evsahiplerine cok seyler anlatir vakitin nasil gectigini anlamazlar.
Scheliesslich sagt Walter
:''Leider föhrt mein Zug schan um 7 Uhr.''Wo finde ich ein taxi?'' Du brauchs kein taxi '' atwortet herr braun ?Walter daha sonra; maalesef benim trenim Saat 7 de hareket ediyor nerden taxi bulabilrim.-senin taxiye ihtiyacin yok der
''wir nehmen unser auto.Es gehört meiner firma.Ich fahre schnell indiestadt,und du erreichst deinen zug pünktlich''
Frau Braun gibt ihrem Gast die hand und sagt ''Auf wicdersehen walfer! Haffentlich komsst du bald wiedür ''ich hoffe es auch.Auf wicdersehen!''
bizim arabayi aliriz.zaten sirketin arabasi(kendi arabasi olsa benzin gider diye taxi cagirirlar zaten :-)tam film....
seni hizlica merkeze-carsiya  birakirim trene zamaninda yetisirsin.FB elini uzatir ve yeniden görüsmek üzere Walter der.umarim kisa zamanda yeniden görüsürüz.güle güle.

Kirmizi ile yazdiklarimin text ile ilgisi yok o benim yorumlarim karistirma :-)

bu da soruları

Fragen Zum Test

1-Wer klingelt und wer ffnet die Tür?                 kim zili calar kim kapiyi acar
2-Was gibt der Brieftröger Frau Braun ?              postaci BB ye ne verir
3-Geht Frau Braun in das zimmer zurück      ?BB odaya geri dönüyor mu?
4-Wo sitzt ihr mann ?                       Kocasi nerde oturuyor HB
5-Was sagt Frau Braun?                  BB ne diyor
6-Wer öffnet das Telegramm?            telgrafi kim aciyor
7-Was sagt Herr Braun?                   HB ne diyor
8-Wer sagt Herr Braun ?               ????? niye iki defa ?
9-Wie heistt der Freund von Hernn Braun?   HB nin arkadasinin ismi ne ?
10-Wohin föcht Walter ?                     Walter nereye gidiyor ?
11-Unterbricht Walter seine Reise in Hamburg?walter molayi hamburgdami veriyor ?
12-Wann kommt sein zug an ?           treni kacta geliyor
13-Was machen Herr un Frau Braun ? HB ILE FB ne yapiyor
14-Wonn kommt der Freund? arkadasi ne Zaman geliyor
15-Wiie begrüben herr und Frau Braun ihren Gast ?nasil karsiliyorlar HB ILE FB misafuirini
16-Wohin führt Herr Braun seinen Gast ?HB nereye götürüyor misafiri
17-Was bietet seine Frau ihrem Gast an ? FB ne ismarliyor
18-Was fragt Herr Braun seinen Freund ?FB arkadasina ne soruyor
19-Raucht Walter Rigaretten?walter sigara icioyormu
20-Schaden Zigaretten die Gesundheit von walter ?sigara walterin sagligina zararlimi?
21-Erzöhlt walter seinen gast gebern viel ?Walter evsahibine cok seymi anlatiyor
22-Wie vergeht die zeit ?Zaman nasil gecior
23-Was sagt Walter schlieBlich?walter sonunda ne diyor
24-Wann föhrt sein zug?treni kacta kalkiyor
25-Braucht walter ein taxi ?walterin taxiye ihtiyaci varmi
26-Hat herr braun ein auto ?hb arabasi varmi
27-Wem gehört das auto ?araba kimin
28-Erneisht Walter Seinen zug Fünktlich ????? Walter trenine zamaninda  variyormu?  erneisht ne demek???
29-Wer gibt ihrem Gast die Hnd und was sagt ?misafire elini kim veriyo ve ne diyor?

mert.can

ilgi ve yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim benim lise hikayem çok sıkıntılı geçti farklı okullarda okumam bir takım sebepler vs. asıl derslerime bile zaman ayırmakta zorlanıyorum malesef ,sizden son bir ricam,bu soruların almanca cevaplarını da yazabilir misiniz onları da ezberleyerek gireceğim sınava  ikinci bir şey yetiştirme heyecanından aceleden dolayı 7.soruyu 2 kez yazmışım 8.soru şu olacak

8-Wer kommt heufe ?

bana karşı yaptığınız bu istisnadan dolayı tekrardan çok teşekkür ederim şu an o kadar mutlu oldum ki ..

EL-TURCO

8-Wer kommt heufe ?bugün kim geliyor.

EL-TURCO

evet cevirinin eksik olan yerlerinide tamamladim.sorunun ve yazinin türkcesini yazdim.birazda simdi sen dersine Calis ben dersimi yaptim.yaz cevaplarini almanca veya türkce eksik ve yanlis olanlari düzeltiriz ama benden cevaplarida yazmami bekleme o kadari tam hazircilik olur.
sende su cevaplari yaz bizde mutlu olalim caba göstermis diye...
ve dikkat et almancayi yazarken yanlis yazdiklarin var texti tam olarak Düzgün gecmemissin atladigin bir kac hatalar var mesela HEUFE degil HEUTE;dONT SITZT diye almanca birsey yok?LIMMER degil ZIMMER gibi